Hoi Helma, Leu he zo een mooi bol buikje te hebben Ik geloof dat ik nu ook ongeveer 6 kilo ben aangekomen want 2 weken geleden dat ik al 5,5 te zijn aangekomen maar dit bleek niet te kloppen aangezien ik me toen weer bij de vk had gewogen. Dus het zal nu ongevee 5,5 tot 6 kilo zijn Kuss
Pffff.... Voel me ff formaatje zwangere zeekoe.... M'n buik is echt hard gegroeid. Maar goed, mijn 26 weken buik:
Wat een mooie buiken weer allemaal , we kunnen het "jes" wel weg gaan laten denk ik haha. CN, wat draag jij duidelijk naar voren zeg! wow! Eevie, niks zeekoe hoor, vind dat je een mooie buik hebt! Mijn buik afgelopen zondag met 27+2. Ben benieuwd wanneer hij even gaat stoppen met groeien.
Hoi Allemaal, wat een prachtige buiken allemaal! Allemaal erg zichtbaar zwanger, leuk hoor! Hebben jullie al een geplopte navel? Die van mij duurt denk ik niet lang meer, soms doet het een beetje pijn rondom mijn navel, alsof iemand van binnenuit me in mn velletje knijpt! Hier mijn 27 weken buikie!
jeetje Anne! wat een toeter!! Zou toch even heel goed op de echo kijken of je niet een verstekeling heb daar binnen
Ja dat vraag ik me ook af inmiddels, haha... Toch wel heel veel echo's gehad en telkens maar eentje! Maandag weer controle. Ach ja, ben er wel trots op, hihi.
ja je moet er super trots op zijn! echt geweldig om zo'n toeter te hebben denk ik al ben ik zelf al aardig op weg maar is t door mn postuur wat minder goed te zien als bij jou
anne wooow wat een mooie buik !! hier net niet op de zijkanten men buik begint echt naar voor te komen ipv opzij
Ik schrok ook ff van die foto haha! Iedereen bedankt voor de lieve complimentjes! Doet me goed. Ben benieuwd hoe hard m'n buik nog gaat groeien. Gelukkig word ik met 38 weken ingeleid, haha.. Nog 11 weekjes dus!