juni 2012 buikjes .....heeel erg vroeg :)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door peekaboo, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hoi dames,

Zo hier weer een nieuwe buikfoto. Dit is een 26 weken buikfoto :)
    Wel balen, ik ontdekte net via de foto dat ik de eerste striae heb :) Maar ja dan is het maar zo hoor hhiihi.

Kuss

2. jomidi

jomidi Bekend lid

13 okt 2010
    904
    1
    0
    Bekijk bijlage 229662
    27 weken buik!

Chanel Noa, prijs je gelukkig dat het nog 1 streepje is. Hoop voor je dat het daarbij blijft. Je hebt wel een mooi buikkie.

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

4. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
  5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Kylie, leuk dat verschil zo om de 10 weken;)
    Jomidi, wat staat je navel strak, mijnes ook, die is erg gevoelig momenteel.
    Hebben jullie ook zo'n gevoelige navel ? net een litteken.
    Ja CN, je kan zelf je buik niet zo goed bekijken, alleen via de foto ;D

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    zooo, hier eindelijk mijn buik, zoontje heeft de foto gemaakt.
    Ik kom er steeds niet aan toe en het lukt me niet zelf ;)
    Naja, 28 weken duzzzz:D
    Morgen 29 weken en dan krijgen we de 30 wkn echo, ff checken of ze nog steeds n meissie is:p

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    bijna 26 weken:

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mooi evenstar, wat een verschil maken wij hè
    Heel ander postuur en n heel andere buikvorm.
    Grappig om te zien ;)

9. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Mooie buiken weer :D .

Kylie,wat een leuk overzichtje!

Mirri,mooie en beschaafde buik :D

Evenstar, wat ben jij mooi slank zeg! en mooie buik ook.

cn, prachtige buik! haha en gelukkig pas 1 streepje, hier al een hele tijgerprint helaas.

Jomidi, jeetje wat een mooie toeter heb jij al!

Hier mijn bijdrage van vandaag, 28+2, en ter vergelijkig een van 8+2.

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Dank :) (het voelt voor mij heel anders... ben lang maar er zitten echt wel extra kilootjes aan hoor, en die zijn voor mij veel voelbaarder dan ze voor anderen zichtbaar zijn op de een of andere manier ;)).

Ja, we zijn allemaal erg verschillend he? Ik vind ons allemaal erg mooi! De zwangere vrouw vind ik toch altijd heel bijzonder. Ik voel me iig een stuk vrouwelijker met mijn bolle buikje en relatief grote borsten (wel een hele B ipv AA :))... ;)

Chanelle, dat streepje was me niet eens opgevallen. Je hebt een mooie huidskleur, lijkt iets getint (ik ben zelf type melkfles haha), het valt niet op. Het kan er gewoon bij eentje blijven hoor, mijn vriendin had er ook precies daar eentje zitten en het is haar enige. Ook na 3 zwangerschappen geloof ik.

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hier ook een hele mooie streepjes code :D

12. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

13. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames !!!

wooww... :$ we worden allemaal mooi bol zeg !! Ik vind het ook super mooi om te zien een zwangere vrouw. Het heeft wel iets zo een mooie bolle buik ;)

@ Jomidi, dank je wel... ja ik hoop inderdaad dat het bij dit ene streepje blijft :p

@ Kylie, woow dat verschil is zo erg goed te zien ahahah als je die 5, 15 en 25 weken foto naast elkaar zet. Moioi hoor !!

@Mirri, ja ahahah ik kan mijn buikniet zo goedmeer bekijken al kijk ik vaak in de spiegel. Toch had ik dat streepje pas gezien op de foto hiihih. alweer 29 weken, zo dat gaat snel zeg.

@ evenstar, jij bent wel echt heel slank ja :) En een mooi bol buikje !!! Ik heb altijd maatje 36 gehad en ik voel me ook net alsof ik veel ben aangekomen maar alleen ik zie dat. Verder heeft 1 iemand gezegt dat ik een boller gezicht had dus hier ziet verder ook bijna niemand het, gelukkig... Ik heb wel een fijne huid ja. Ik ben gewoon blank maar ik qword super snel bruin in de zon. Ik ben nu erg wit vnd ik zelf ahahha wat eerst ging ik bijna elke week wel een keer zonnebanken in de winter :) Hahah maar dit jaar sla ik over... hahha. Dan hoop ik dat ik hetzelfde heb als die vriendin van jou, dat het bij dit ene streepje blijft ;)

Nou fijne dag dames,
    Kuss

@ calice, ja gelukkig nog maar 1 streepje. Ja we hebben het niet helemaal in de hand he, of je nu geen strepen krijg of een tijgervellentje ;). Nou ja als onze toekomstige kindjes maar gezond zijn en goed groeien :D

@

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Vandaag met 27.4 weken.

15. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Moooie buikjes !!

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hey lin, jij hebt al een streep (geen striem, maar een zwangerschapsstreep), of zie ik dat verkeerd? Mooie buik, best groot al! En leuke huiskamer :D

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Evenstar. Ja en hij zit er al sinds week 13 hoor. alleen wordt ie nu steeds donkerder. Heb 1 klein huidscheurtje. Maar niet zichtbaar op de foto. Smeer en masseer me een ongeluk dus hopelijk hou ik het zo...ik hou nu wel vocht op mn knieen en enkels vast. Nog tips?

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    badlaken onder je matras bij voeten eind doen. en geen knellende schoenen aan, moet dus goed ruim zitten. en schoenen uit zodra dat kan. als je thuis op de bank zit ook lekker je voeten omhoog.

ik had er bij vorige zwangerschap heel veel last van (hittegolf toen) kon toen alleen nog maar slippers aan en zelfs die zaten strak :p

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow

Wat een mooie buikjes allemaal.

20. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011