zijn ook vrouwen die het door hun man laten scheren daar down below. lol kzie mijn vent al bezig met een mesje daar, noway! als ik zie hoe hij zn bakkes scheert, nee dankje hahahaha. Hier ook onder douche en dan zit ik op een laag krukje. hoef ik me niet in rare bochten te wringen om erbij te kunnen
Wat een mooie buikjes weer dames! Zal er ook weer eens 1tje opzetten zodra ik thuis ben Hier ook redelijk wat 'commentaar' op m'n buik. Terwijl ik nog steeds een redelijk kleine buik heb. Tuurlijk valt het wel op, maar het is geen onwijze joekel van een buik ofzo. Ik heb ook m'n taille nog, m'n tenen kan ik nu net niet meer zien O ja en opmerkingen van "zwaar he", uhm nee valt wel mee eigenlijk. 10 pakken suiker vasthouden is zwaarder hoor *edit, vriendlief helpt me niet met scheren, had het hem wel gevraagd maar hij wil niet. Tja, dan maar op gevoel op m'n hurken of met een spiegeltje erbij haha
mooi buikje roozjuh !! @scheren, ik doe het nu nog zelf op gevoel en het beetje wat ik kan zien maar als het niet maar gaat wil het vriendlief laten doen. Alleen weet ik niet zeker of hij het durft hihiih hij is veelste voorzichtig met mij en ik denk dat hij als de dood is dat hij het openscheert Mijn teennagels laat ik de laatste weken lakker en knippen (tenminste pas als ik het zelf niet meer kan) door mijn zusje ahhahah Kuss
Kan mn tenen ook niet meer zien. vorige week met moeite geknipt en gelakt hihi Scheren lukt nog wel aardig onder de douche maar vooral op gevoel hoor. In bad gaat het beter hihi. Las de spiegeltip, ga ik eens proberen! Mooie buiken!!
Mooie buiken hoor! Nagels knippen lukt me hier nog net aan xD Mensen reageren hier ook heel verschillend op mijn buik. Sommige vinden het maar niks, andere vinden het echt mega! haha ik vind het zelf wel prima nu. Heb ook het gevoel alsof ik stil sta..
Meten jullie je buik op? Ik dacht ook dat ik stil stond, maar de meetlint zegt iets anders mijn omtrek is nu 116 cm!!! Iedereen vind mijn buik erg dik wat ook zo is. Ons kleintje loopt 2 weken voor, ze weegt al 1800 gram!