Is ook best groot Veel groter dan ik iig (zie paar pagina's terug), maar ook 2 weken verder Ik heb ook jurkjes waar ik enorm in lijk, en als ik dan een zwart truitje draag lijk ik veel kleiner idd.
Ik heb geen idee of ik de kleine laag draag. Heb wel het idee dat uk aan het indalen is. Maandag controle, ben erg benieuwd Over 1.5 week verlof, ik kan echt niet wachten!!
kleine ligt hier vrij laag , maar niet juist , ligt met zen voetjes in men bekken en voor de rest dwars , iets tussen dwars en stuit
Hoi meiden, Allemaal mooie buiken hier en zo verschillend . Ook weer een bijdrage van mij 30 en 32wk, t blijft maar groeien :
@ Lin, ik durf niet te denken aan hoe lang ik nog 'moet'. Ik probeer zoveel mogelijk bij de dag te leven dat is te overzien en vol te houden . @ Roozjuh, lief dat je naar me vraagt . Gaat heel goed met de kindjes en ik vind het behoorlijk pittig. Flink BI, zware buik, slecht slapen. Maar ben wel onwijs blij dat de kindjes het erg goed doen en ik leef vooral bij de dag en dan is het nog goed vol te houden . Ik zal weer even komen spieken bij de juni mama's. Ben overdag zo druk dat ik weinig tijd maak voor zp .
Ik vind het nog meevallen voor een tweelingbuik! Maar je ziet er natuurlijk uit alsof je meer dan hoogzwanger bent al, weken verder dan 32. Mooi hoor Fijn dat het goed met de mensjes gaat Kan me voorstellen dat het dubbelzwaar is!
* breekt eventjes in * wat hebben jullie een mooie buiken dames! nog eventjes en dan hebben jullie je kleine in je armen!!! *breekt weer uit*