Nee, bij prematuurtjes is dat anders.. Dan proberen ze het zo lang mogelijk te rekken. Lin: Mooie buik!!!
Ik voel me ondertussen best een walrus en heb moeite met schoenen en sokken aandoen (maag in strot als je bukt, enzo). Over de navel nu 97-98 cm. Wel flink gegroeid dus (+3 cm in 2 weken ofzo). 33 weken en 1 dag:
en van de zijkant Ik voel me ook zo'n walrus Evenstar het wordt ongemakkelijk maar, nog even maar meiden het wordt steeds echter dat we over een maand onze baby's in de armen hebben. M'n man begon al dat hij haar strax wil dragen en rondrijden, ik doe t nu al lang genoeg vind ie
bloempje, ik ook...109 cm al je ziet dat mn buik ook heel laag zit omdat k klein ben heeft ze weinig ruimte
o zei mijn vent dat maar!!!! die zei vorige keer bij D: na geboorte ga je m toch ook overal tillen en doen, dat ben je nu toch al 9maanden gewend
Onze kleine meid is gisteren geboren. Ze heet Iza en ze is lief en mooi. Ze is 6 weken te vroeg geboren en weegt 2770 gram. Haar longetjes zijn nog niet helemaal rijp, ze heeft nog moeite met ademhalen. Nu ligt ze aan de beademing. Ben zo trots op m'n kleine meisje! Ik wens jullie allemaal veel sterkte en alle goeds voor in de toekomst. Veel liefs, Anne
Mooie naam en al een mooi gewicht. Geniet van jullie meisje. Gaat met jou ook alles goed? Zwaar geweest? Hopelijk kan ze binnenkort vd beademing af. Super gefeliciteerd!
Hartelijk gefeliciteerd Anne, wat een verassing. Hoop dat ze gauw zelf ademt en dat alles goed gaat met jullie Roozjuh, jouw kerel zal toch ook z'n momenten hebben Zoals mijnes soms ook de plank misslaat hihi maar k ben nog steeds gek op m (en soms van m ) 0_o
Anne wauw gefeliciteerd meid!! Hopen dat ze snel zelf kan ademen en je haar heerlijk mee naar huis mag nemen. We willen wel een fototje zien van je mooie meissie hoor
Gefeliciteerd Anne met de geboorte van jullie meisje Iza. Leuke naam hoor! Hopelijk mogen jullie haar snel mee naar huis nemen.
Gefeliciteerd Anne! Mooie naam ook!! Hopelijk kan ze idd snel van de beademing af. Hopelijk is de bevalling meegevallen!
@ Anne, wat fijn! Gefeliciteerd. Wat heeft ze een super gewicht voor het termijn of niet? Hopelijk sterkt ze snel aan en is ze in staat goed te kunnen ademen zonder apparatuur. Geniet van je meissie.