Aaaahh wat lief die foto. Die van ons doet dat nu ook. Ligt ook de hele dag op mijn buik, net alsof ze wat aanvoelen.
Nog geen foto van de hond, (er moet maar net iemand in de buurt zijn die de foto kan maken) maar wel van mijn darmenbolletje.
ahahah leuk he dat er al een darmen buik zit... Ik vind het echt supergaaf dat mijn buik zich al helemaal opzet door mijn darmen dan heb ik toch elke keer weer als ik mijn buik zie dat gelukkig moment van binnen dat ik zwanger ben
Maar het valt wel op hoor en dat is wel balen! Moet morgen weer werken en heb geen idee wat ik aanmoet. Een heel wijd shirt denk ik. Draag normaal wat strakkere dingen.
Ja dat klopt, ik vind het nu ook heel moeilijk wat ik aan moet doen want daar heb ik ook wel erg last van hahaha Normaal heb ik ook altijd strakke kleding aan en nu heb ik allemaal wijde kledin gaan ja jahahah.... het is nog voor een paar weken en darna doe ik weer strakke kleding aan want als iedereen het weet mag ook iedereen het zien hahahah dan ga ik pronken met mijn buikje Kuss
Mooi buikje bloempje83.. Ik heb afgelopen weekend een foto hier geplaatst van mij buikje.. Ik merk dat mijn buik alweer wat bolliger is geworden, wat gaat dat snel zeg. Aankomend weekend zal ik hier weer een foto'tje plaatsen hihi
Goh, al heel wat buikjes zeg! Bij echt nog helemaal niets te zien, maar ben aardige gespierd, zal vast wel mee spelen.
thanks, en dat te bedenken dat ik in 4 maanden tijd 9 kilo ben afgevallen, we moeten echt eerder vertellen da gepland want ik kan het niet meer verbergen :d tis wel onze derde he
@ Firefly aaah lief klein bolletje, die heb ik ook.. (Heb een aantal dagen geleden mijn buik foto hier geplaats) @Citygirl, Wat een buikje zeg, heel mooi.. Je ziet het aardig hoor hihi en je ben pas 6 weken.. Een heel verschil met die van mij
De derde, ja dat scheelt een hoop. Hier is het onze eerste kruimel !! Ik wil het na de 2e goede echo bekend gaan maken.. dan zijn we 8 weken en 5 dagen..