Lol romy doet dat in elk topic volgens mij, heb haar bij ander topic ookal gezien met de vraag of je wil stemmen. Hou niet van dat gebedel dan stem ik juist niet
Hier maar weer eens foto's van mij: 31 w en 32 w, 2 d. Door verschillende shirtjes en houding iets lastig te vergelijken, maar groei is wel te zien volgend mij!
wat goed helpt: elke 2uur even 10min liggen. zo relaxed mogelijk, hoofd leeg maken, nergens mee bezig zijn. puur liggen en even niksen
Zodra ik kan ga ik zeker altijd even liggen, alleen kan ik nooit echt een goede houding vinden. Thanks
Anne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! jeetje meiden, de eerste is er! Het komt nu allemaal heel dichtbij
Wat een mooie toeter afrola! Zie nu net in je banner dat je een tweeling verwacht (ik dacht ik kijk even hoe ver je bent, want volgens mij is er iets mis met me met mn bescheiden buik vergeleken met die van jou haha), wat blijven ze lekker braaf zitten dan! Leuk!!
Oh mijn god Afrola Dat je het volhoudt! Ik zal nooit meer klagen over bukken en in de wegzittende buik En je bent verder mooi slank! Valt extra op dat je er twee op komst hebt
Jeeee Afrola.... Ook ik hou nu mijn mond dicht over "last hebben" van mijn buik.. Ongelooflijk ! Wel heel mooi zeg, alles naar voren!