kolere afrola! en wij maar klagen over onze buiken dames, vanaf nu mag niemand meer klagen tenzij je zo'n mooie toeter heb als Afrola!
Uiteraard, 'snachts slaap ik ook zo en dat gaat redelijk. Afrola wat een enorme en mooie toeter heb jij
@Anne: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje ! En een prachtige naam... (stond bij mij bovenaan aan de lijst.. alleen paar huizen verderop pas geleden een Isa geboren, dus we gaan, mocht een meisje worden naar de 2e naam op de lijst) (we wonen in een klein dorp, ons kent ons, dus vind dan niet zo leuk om ook die naam te gebruiken, vandaar) Weer prachtige buiken gezien !! En @Afrola, prachtige buik voor een 2ling !! Ga je voor zo lang het kan duren of laat je het eerder inleiden ? (ken iemand die het zo zat was op het eind, dat ze met 37 weken hebben ingeleid... alleen lukte dat pas met de 3e dag) Hier mijn bijdrage, vandaag 36 weken !!
Ik maak eigenlijk altijd de foto's vanuit de hand, maar dacht laat ik ook eens via de spiegel proberen. Kijk je er toch wel iets anders tegen aan
Bedankt voor alle reacties . Enne jullie mogen ook ´zeuren´ hoor ook kleinere buiken kunnen in de weg zitten . @ Nairam, mooi buikje! Ik ga liever niet voor zolang mogelijk. Maar ik ga wel voor gezonde kindjes . Dus het zou goed zijn als ze nog een weekje binnen blijven en daarna mogen ze van mij (heel graag) komen. Bij ong. 38wk zal ik worden ingeleid volgens beleid van het zkh. als ze er dan nog niet zijn... Die paar laatste weekjes zijn nog wel te overzien
@ Afrola: Jee wat spannend joh, dan kan het al best snel zomaar gaan gebeuren! Ben heel benieuwd hoelang ze nog op zich laten wachten...
Nairam, wat bescheiden zeg voor 36 wk! En Celinac, wat een duidelijke streep (over het midden), mooi! Hier morgen 34 wk:
K ging net kijken bij alle buikfoto's die gemaakt zijn, kwam ik de 1ste uiteraard tegen. Toen was k 5 weken zwanger, vandaag 35 weken! Daarom het begin foto en die van vandaag:
mooie buikjes weer !!! @ insmeren ik deed het ook alleen ik krijg nu toch echt wat meer striemen dus ik moet eraan gaan geloven @ wat een verschil als je die buiken bekijkt van nu en van het begin hahahah Hier mijn aandeel, ook een 34 weken foto...
Mooie buiken! @Smeren/masseren: schijnt niet zoveel nut te hebben, je krijgt ze of niet.. Hier wel dus Gisteren 33 weken. 1e foto met 5 weken 2 foto gisteren Bekijk bijlage 243172 Bekijk bijlage 243173