ja ze zit nog best hoog. al wel met hoofd leunend op mn bekken maar indalen wil ze nog niet denk dat t een lang meiske is, net als haar grote broer
Bovenste net zwanger (5 weken) Onderste 32 weken zwanger. Hier beeb ook nog niet ingedaald, vannacht wel wat buikpijn gehad. Beeb komt gelukkig niet tegen m'n ribben aan. Ik haal zo de kinderwagen van zolder, even schoonmaken en opmaken, heerlijk zo dat gepruts.
hahaha nou dan doe ik ook maar mee met mijn verglijk buikjes ahahha De 1ste foto is met 4 weken. De 2de foto is met 34 weken. Ik moet zeggen dat ik ons meisje ook altijd nog heel hoog voel zitten/ duwen. hahahah
Wat leuk al die voor- en nafoto's! Ik ben gewoon al mijn weekfoto's kwijt door re-installatie van de comp :x Maar dat er verschil is is inderdaad wel duidelijk ja hahah mooie buiken meiden! Hier al iemand ingedaald?
@Celinac. Ja, hier is ze ingedaald afgelopen dagen gebeurd net bij de vk gehoord dat ze vast ligt en ingedaald is. Zal zo even een foto maken.
@ indalen, dacht het nog van niet, volgende week groei echo en dan hoor ik het wel... hoop alleen maar meer dat hij/zij is gedraaid (lag 2 wkn terug in aangezicht... 1e zo bevallen... hoeft van mij niet weer) wat is dit toch een mooi/ leuk topic, blijf het mooi vinden om al die zwangere buiken te zien en het verschil in 'het dragen'. en vind wel grappig.. krijg hier reacties van dat mijn buik bescheiden is.. wat ik zelf eigenlijk ook wel vind.. en zeker in vergelijking met 1e zwangerschap, was ik rondom zwanger en nu al 17-18 kilo aangekomen en deze zwangerschap zit het voornamelijk op borsten en buik... en enorme dikke enkels (ben blij met het zonnige weer vandaag, LANG LEVE DE SLIPPERS !! ) en 11½ kilo erbij. want ik krijg in mijn omgeving zo verschillende reacties, van dat ik een ENORME DIKKE BUIK heb, tot ook klein en bescheiden.. vind dat zo grappig/ tegenstrijdig
nairam: haha ook hier verschillende reacties. mn buuf vind t wel meevallen en op psz vragen ze elke keer weer of ik al bijna op knappen sta (vragen ze al 2maanden...) mn ouders vinden t dan weer meevallen en mn schoonouders vragen zich serieus af of ik t niet geheim hou dat het stiekem een 2ling is
Ik kwam even kijken en zie dat de eerste al bevallen is gefeliciteerd! voor de andere meideb succes met de laatste loodjes !
@MissyMaaike: Ja t gaat nu wel snel hè! Kan niet wachten tot het zover is! Jij bent ook alweer aardig op weg, alweer over de 20 weken, das mooi nieuws!
Ja na mijn 2de miskraam ben ik gelukkig goed zwanger geworden en nu verwachten wij rond 4sep ons eerste kindje
Die heb ik ook al wel met enig regelmaat gehoord.... weet je zeker dat het er niet 2 zijn ???? Mwah... met enig regelmaat echo's gehad, vooral in begin van zwangerschap.. dan zouden ze het echt wel gezien hebben.. toch ?? Maar vind het eigenlijk zo raar, want hoe kan je nu eigenlijk bij de één klein en bescheiden zijn, terwijl een ander vind dat je een mega toeter hebt... ik heb soms nog meer het idee van, dat mensen ineens denken dat ze ongegeneerd tegen je mogen zeggen, wat ben je dik..
hey maaike! wat fijn dat alles goed is zijn trouwens al 2 juni mama's bevallen. wuppie en anna. heel spannend nu!
Kan me voorstellen En het is denk ik ook wel dubbel, ergens ben je het zat, maar weet je gewoon dat het beter is, dat ze 'zo lang mogelijk' blijven zitten. In ieder geval succes met de befaamde laatste loodjes !!