juni 2012 buikjes .....heeel erg vroeg :)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door peekaboo, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Nou daar komt ie dan.

Eerste is 34.2 2e is 35.4 (vandaag ingedaald) Ik zie het zelf niet maar goed.

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    zie dit dan!
    6 weken en 35.4 weken (bijna 30 weken verschil)

3. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Wauw, mooi Lin!

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ligt ze nou lager dan 1,5 week terug? ik zie het niet goed op de foto vanmezelf hoor

5. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Tja dat vond ik ook lastig om te zien, ik zie niet echt een heel duidelijk verschil en ik heb wel even zitten speuren! ;)
    Voel je wel verschil? Mijn meisje ligt de laatste dagen zo hoog en duwt steeds tegen mijn ribben, word ook wat kortademiger dus ik hoop dat dit straks minder wordt, als ze niet te lang wacht met indalen tenminste!

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja voel wel met lopen verschil en als ze de hik heeft ook. Ze ligt ook echt lager. Vk had even gemeen gevoelt en ze ligt ook al vast. Maar zie t op de foto's niet zo erg

groetjes!

7. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Wow wat is het hier gezellig druk!
    Lin je hebt een erg mooie buik joh!

Hier van mij twee foto's. De eerste is met 14 weken en de tweede is gemaakt met 33 weken.

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks. Bij jou staat ie ook mooi naar voren! En de zwangerschap zit echt alleen op je buikje (mazzellaar) Bij mij doet er meer mee (benen armen billen etc)

Groetjes!

9. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

mooie buiken
    hier mijn brijdrage 34 weken en 5dagen

10. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Lin: wauw wat een prachtige buik!!!
    @Peek; mooi ronde buik, ik denk een meisje! :)

Hier mijn bijdrage, eerste ruim 35 wk, tweede 5 weken:

Bijgevoegde bestanden:

11. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hahah wat een verschil als je het zo ziet... :D

12. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    En een bewerkte foto...

Bijgevoegde bestanden:

13. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Hier ook een verschil-collage gemaakt.. vind het zelf niet heeeeel erg WOW maar er is uiteraard wel verschil ja;)

Bijgevoegde bestanden:

14. peekaboo

nee hoor word een jongen :p maar door die broek lijkt het een ronde buik trek morgen een nieuwe kan je zien hoe het bedriegd ;)

15. peekaboo

mooie buikjes dames :D

16. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Haj dames,
    Op het forum zag ik dat iemand shirtjes had gehaald bij de Zeeman voor 3.99.
    Helaas waren die hier uitverkocht. Maar ik heb twee ontzettend leuke shirts/tuniekjes gekocht voor maar 6.99. Met strepen. rood/grijs en blauw/grijs. Maat die erop staat, klopt gewoon (heb normaal 40, nu ook). Staan echt superleuk!!! Ze vallen mooi net onder de buik. En de strepen 'kloppen' ook (heb ook wel eens kleding gepast met streepjes, dan klopt het patroon niet met je zwangere buik).
    Echt een tip, ook al is het nog maar een paar weken, ze zitten echt mooi en goedkoop!
    Ik kan helaas geen foto plaatsen, zo jammer! Maar ik kan m'n kabeltje van telefoon niet vinden. En we hebben nog geen fototoestel

Ook heb ik daar voor 11.99 een pyjama gekocht. Met vier knoopjes bovenin. Ideaal voor de borstvoeding (lijkt me;) Ik heb het gekocht in paars, maar ze hadden ook zwart, roze en grijs.
    Ook heb ik Snoopy pantoffels gekocht (niet modieus, I know haha) voor in het ziekenhuis.
    En nog een leuk lichtroze vestje. Dichtgeknoopt staat ie leuk, loshangend wat minder. Maar het lijkt wel of ik enorme hangborsten erin heb. Dus daar twijfel ik nog een beetje over. Maar die was maar 7.99.
    Verder nog een huishoudschaar, badcape, vaatdoekjes en een kitkat. Was 44.95 kwijt voor een enorme tas!
    Kom bij de Zeeman nooit verder dan de vaatdoekjes en de laatste tijd natuurlijk de babykleding (ze hebben trouwens snoeperige zomerjurkjes hangen voor de baby:).
    Maar de kleding is niet verkeerd hoor.

Iedereen verder nog even volhouden. Het is echt aftellen he. Ik dacht dat ik dat niet zou doen, omdat ik het zo heerlijk vind om zwanger te zijn (ondanks de pijn). Maar doe er toch aan mee haha
    Nog maar vier weken tot uitgerekende datum, maar nog ongeveer nog maar een week en dan alweer 37 weken, dus mag ze gerust komen.
    (Maar het kan ook nog zes weken duren hihi)
    Hele fijne, gezellige dag allemaal! Geniet ervan.
    xxx

17. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Even een beetje reclame maken voor ze:
    Hier is die pyjama (meteen de eerste, linksboven):
    ZEEMAN - Nachtmode
    De rest kan ik niet vinden! Wat ontzettend jammer.
    xxx

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    heb je internet op je mobiel? foto met je foon maken, foto naar je mail sturen via je mobiel, op je pc openen en opslaan. en kan je m hier plaatsen ;)

19. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Haha nee zo modern ben ik niet ;)
    In augustus loopt m'n abbo af, dan kijk ik voor zo'n telefoon.
    Maar zelfs dat dus niet.
    Heb wel bluetooth, maar dat heeft de laptop weer niet.
    Echt jammer hoor, echt aanrader! En heb nix met de Zeeman hoor, maar nu hebben ze er een fan bij hihi. Ga normaal voor merken als Esprit, Mexx, Zara, H&M. Maar stap vanaf nu vaker Zeeman binnen!

Alles goed verder met iedereen? Al last van voorweeen oid?
    Hier paar dagen 'last' van gehad. Veel krampen, steken, golven van pijn. Maar lag allemaal zo ver uit elkaar qua tijd, vals alarm (gelukkig maar, laat 'r nog maar even zitten hoor).

Verder kan ik wel zeggen, dat het lijkt of ik wat meer energie heb. Ben weer vrolijker, kan weer heerlijk lachen, ben weer gezellig, voel me zelfs weer een beetje mezelf! haha Klachten zijn niets verminderd, maar misschien weet ik er beter mee om te gaan? Of is het draaglijker omdat due date al dichterbij komt?
    xxx

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    denk omdat het er bijna op zit en je nu gewoon ff heerlijk van de laatste weekjes t beste ervan wil maken :p hier iig wel. al voel ik mn bekken nog wel vreselijk, kan bijna niks. maar dat weerhoudt mij er niet van om straks lekker weg te gaan. Straks ff de stad in, dan uiteten en een filmpie pakken. Laatste keer voor onze kleine meid komt :D Zoonlief is heel t weekend bij mn moeder dus genieten van onze voorlopige laatste vrijheid

Deel Deze Pagina