Ik meld me ook weer even, vandaag heeft manlief foto's gemaakt van mij en onze drachtige merrie. Merrie moet nog 3 weken en ik nog 6 allebei van onze eerste Dus een dubbele buikfoto hihi.
Zo jullie gaan ook hard! Vandaag gaan we buiten een paar mooie buikfoto's maken. (nu kan het nog he!)
hoi dames, Zo ik heb ook alweer een buikfoto gemaakt. Een 35 weken fototje vandaag Wel zie ik dat ik steeds meer striemen krijg op mijn buik, maar ja dan is het maar zo hoor ahahah. Ik kan het toch niet tegenhouden Fijne moederdag ladies !!! Kuss
Mooie (en grote ) buiken dames!! Fijne moederdag! Ik ga straks als ik aangekleed ben ->) ook even een sessie foto's maken
Wow Evenstar! Van je navel is niks meer over Mooie buik heb je meid! Ik heb net even een nieuwe foto gemaakt, week 35+4. Ben inmiddels ook lekker met verlof Heerlijk nog even lekker genieten!
Wow wat een mooie grote buiken allemaal! En de meesten zijn ook met verlof denk ik hè? Lekker is dat, ik heb ook echt een hele lijst met dingen op de kast hangen die k nog doen moet, dat word afstrepen!
Ik nog niet Wel thuis aan het werk, en op een laag tempo (heb geleerde van de series van harde buiken een maand terug). Ben wel echt RIJP voor verlof. Had liever de zekerheid van 12 weken na de bevalling, maar zou nu denk ik eerder voor 35 weken gekozen hebben... Ja, van mijn navel is niks meer over Jij hebt ook een mooie buik Sabrine!
Mooie buiken dames! Bij deze mijn buik met 34 wk. Wil binnenkort toch ook maar eens een blote buikfoto maken...