@Citygirl: Zijn het er geen 2/3? Knap gedaan hoor @Firefly. Jou buikje is ook al te zien hoor, mooi puntje
nou we zijn er wel een beetje "bang" voor dat het er 2 zijn onze jongste zoon is eigenlijk ook van een 2 ling ! vrijdag weten we het :d
Verloskundige vond gisteren ook wel dat ik snel flink misselijk was en twijfelde ook of het er geen 2 zouden zijn, maar heb het gevoel van niet. Jij wel? Wat zegt je gevoel?
Snap ik !! Zou ik ook doen .. Hier weet ik zeker dat het er 1 is heb 1 cryo teruggeplaatst gekregen dusja .. En was ook al vroeg misselijk..
Ik ben ook echt misselijk en spugerig en het is er 1 gisteren gezien. Maar je buik is echt wel opgezet. Zou me niet verbazen hoor. spannend wanneer mag je?
@ Lin, heb je geen foto van je echo. Ben heel benieuwd wat er te zien is.. Ik ga met hetzelfde aantal weken namelijk..
Ik ga er een foto van maken alleen ik vind het geen mooie echo hij is niet scherp. Je ziet wel goed de dooier zak en een witte vlek momentje...
Dit is de echo van gisteren. Ik zal zo wel even die van juli uploden. Dat is ongeveer net zo ver tussen de 6,5-7wk alleen die bleek geen werkend hartje te hebben met 10 weken. ik vind die echo alleen wat duidelijker zal hem erbij zetten
Mooie fotootjes ! Nou dan weet ik ongeveer wat ik ga zien !! Ben zo benieuwd hoe dat knipperlichtje eruit ziet *smelt*
Wat een mooie beginnende buikjes zeg..Ik zal straks ook eens eentje maken.. Ben bij deze zwangerschap erg moe en vaak misselijk, maar heb gelukkig nog niet boven de pot gehangen. Terwijl ik dit niet heb gehad bij mijn 2 vorige zwangerschappen.
Lin, zo'n ehco heb k ook gehad vandaag, bij mij was er enkel 1 cirkel met een heel klein kloppend hartje in!!!! We konden het niet horen, maar wel zien kloppen. Apart om te zien.