geen idee het kan en je ziet ook echt het stukje tussen schaambot en navel dikker worden dacht dat dat pas vanaf 12 weken was
@MamaVanAmarylli WAUW wat een mooi buikje zeg.. Vergeleken met mij heb ik nog niks hoor hihi.. Ik zat ook aan een tweeling te denken, wie weet he Ik ga zaterdag weer een foto'tje maken, en zal die hier weer plaatsen!
Misschien een stomme vraag, maar waar heb jij die ketting gekocht!? Hij is zo leuk, en ik heb geen idee waar ik zo een ding kan kopen
dreambaby maar ze verkopen hem online enzo ook effe op google zwangerschapsbola intikken en je komt er vanzelf uit
Jeetje wat een buik al. Dan ben ik nog niks. Ik heb net mijn omvang gemeten...74 cm. Ik val ook alleen maar af terwijl ik me suf eet. Mijn lijf vraagt om alleen maar gezonde dingen maar ik heb toch een honger de laatste dagen. Ik hoop dat mijn buik zich nog even in toom weet te houden tot 3 dec, dan mag het los gaan haha. die datum vieren we sint en willen we het vertellen. mamavan...ik vind het tuniekje erg leuk. Vooral die kleuren zijn erg mooi. Ik ben altijd wel gek op blauw.
Citygirl wat een mooie buikje!!!! prachtig! Ben benieuwd wat erin verstopt zit... @mamavan; ook zo'n mooi buikkie al! jee!
Hoiii ik ben nieuw hierr Wat hebben jullie allemaal mooie buikjes zeg! Bij mij is mn vetrolletje hooguit alleen een beetje gegroeid hihi alleen 's avonds ben ik wel echt opgezet en zie ik er zwanger uit... iemand hier bekend mee? :S
In de avond zijn je darmen meer opgezwollen volgens mij.. Ook omdat je de hele dag hebt gegeten.. En in de nacht als je slaapt verteerd je eten. Vandaar dat je in de ochtend een kleiner buikje hebt..
Oh ja dat klinkt wel zo logisch haha Wanneer heb jij je eerste afspraak gemaakt? Ik moet zo nog naar de dokter om me in te schrijven aangezien we net verhuisd zijn.. als je 6 weken bent moet je een afspraak maken voor je eerste echo toch? En dat dan gwn bij de gyno of bij de doc? Hihi thankss!!
@Celinac. Gefeliciteerd. Dit stukje forum is voor buik foto's als je verder wilt kletsen dan kun je naar deze onderste link gaan. Het is er druk en altijd wel iemand die terug praat tot daar! http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/304660-juni-2012-mamas-203.html#post11139200
Wat een leuke buikjes allemaal. Ook ik ben een juni mama. Heb net een foto gemaakt. Zal hem zo plaatsen. We hebben het al moeten vertellen, want kan het niet meer verbergen.
Hierbij mijn buikje met 7 wkn en 4 dagen. Volgens onze echo was ik een weekje minder ver als het onderschrift. Bekijk bijlage 191457
Vriendlief net even gevraagd een fotootje te schieten. 5 weken en 6 dagen. Ik heb van mezelf altijd al een buikje, dus gelukkig valt het anderen niet op. Ik merk vooral 's avonds dat m'n buik een beetje in de weg zit.