Dat gevoel heb ik ook wel een beetje, het hangt ook zo!! Toerist ik zie je foto's niet? Er is vast iets mis gegaan. Zoo, Cecilia, wat een buik zeg! Mooi hoor! @ Pasjuh: Ha, het doet me goed om iemand tegen te komen die minder ver is dan ik!
Tadaa! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/241738-aanstaande-mamas-de-mmm-468.html#post12986374
Ik lees al zo lang met jullie mee alleen nooit wat gepost , ik las je berichtje anna6 en hier nog 1 die minder ver is dan jou hier nu 38.6 was een beetje op zoek naar een eind juni topic , maar eindelijk gevonden , zitten ze met ze alle op fb dus ik hoop dat ik hier nog mee mag kletsen ? groetjes deborah
Tuurlijk, gezellig kom erbij hoor! We kunnen wel wat uitbreiding gebruiken aangezien er weinig meer over zijn die nog bevallen moeten! @brabbel: gefeliciteerd met jullie zoon, fijn dat t achter de rug is! Hier waarschijnlijk voorlopig nog bib; baby is nog steeds niet ingedaald en gisteren zat alles nog potdicht. Probeer er dus nu maar van uit te gaan dat ik weer minstens 1,5 week over tijd loop.... Wat duurt de tijd lang als je wachten moet. Pfff. Hoe is het met jou Kylie? Loop je ook nog?
Brabbel gefeliciteerd!!! Hier ook nog geen verandering, vanmorgen controle maar was niks bijzonders. Volgende week weer op donderdag, als er dan nog niks gebeurd (lees:geboren) is dan willen ze wel kijken of ik evt. te strippen ben. Hoop dat dat niet nodig is, maar we wachten het maar weer rustig af
Hoiii!! Ik heb ook het topic gevolgd maar zelf nog nooit gereageerd, maar ik ben ook eind juni uitgerekend. Vinden jullie het goed als ik hier ook nog even mee- babbel? Nog 2 dagen te gaan en dan zit ik op mijn uitgerekende datum... Ik voel echter nog helemaal niets! Maja, dat hoeft natuurlijk ook nog niet. Hoop niet dat ik veel overtijd ga want heb er niet zo heel veel zin meer in, haha. Ga vanavond nog lekker met vriendlief uit eten en naar de bios. Voorlopig waarschijnlijk de laatste keer met z'n tweetjes dus ik ga er flink van genieten! Hoe gaat het met de rest?
@Anna6: ja ik 'loop' nog,..meer waggelen, haha. Vorige week hebben ze me geprobeerd te strippen, maar had nog geen ontsluiting. Gisteren was ie weer niet ingedaald, dus maandag weer een poging.
Toch nog meer vrouwen voor eind juni! Afgelopen nacht wel wat krampen gehad en wat onrustig, maarja... Dat wil niets zeggen natuurlijk! Kan nog maar zo 2weken duren! Ben vandaag namelijk 39+2, dus... Maar goed, het gaat me ook nog steeds goed af gelukkig. Zien jullie erg uit naar de baby of laten jullie het net als ik maar een beetje op je af komen, omdat je je er niet zo heel veel bij voor kunt stellen? Geniet nog ff van de tijd samen! Groetjes Pasjuh.
Joehoe!! Ook 40 weken! @Kylie: We zitten in hetzelfde schuitje! Hier was er vorige week ook nog niks gaande, alles zat nog potdicht en kon helaas dus nog niet gestript worden. Ik ben afgelopen dinsdag voor het laatst geweest, maar kan officieel a.s. vrijdag pas weer maar vind het zo belachelijk lang duren dat 'k morgen toch maar ff bellen ga of het niet eerder kan. Wie weet is er wel wat gebeurt in de tussentijd en kan er misschien gestript worden (hoop hoop) Als ik morgen maar niet beval vind ik 't allang goed, dan is m'n schoonmoeder jarig @alle andere wachtenden: sterkte met de laatste loodjes, het kan nu nooit meer lang duren!
@Anna6: Ik ben vrijdag geweest voor het laatst,..heb nu wel een afspraak voor a.s. vrijdag staan, maar mag maandag nog even. Dit omdat mijn moeder a.s. donderdag een hartoperatie ondergaat en ik hoop dat hij er voor die tijd is.. Voor diegene die niet actief zijn in bij de Juni-mama's of Laatste deel van juni-uitgerekend .. Firefly is bevallen van een dochtertje, maar ze heeft helaas maar 6 dagen mogen leven. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/308522-uitgerekend-de-eerste-helft-juni-2012-a-228.html
Tsjonge, dat is toch ieders grootste nachtmerrie... ongelofelijk zeg... Weet niet goed Wat k hierop zeggen moet, je weet dat het niet vanzelfsprekend is dat alles zomaar goed gaat maar dit is toch wel je grootste angst, Wat vreselijk... Wat zit jij in een lastig pakket Kylie, dat is wel héél dubbel allemaal. Ik zal voor je duimen dat t morgen mogelijk is om te strippen en dat het ook Wat doen mag!
Hier mijn 40 weken foto. Net gebeld naar de vk en mag gelukkig morgen langskomen i.p.v. a.s. vrijdag, dat scheelt alweer een paar dagen. Wie weet gebeurt er nog wat en ben ik te strippen!
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Als er ergens een clubje word geopend wil ik me wel aansluiten om mee te kletsen. Heeft er iemand al ergens een topic geopend dat jullie weten? Ook hier nog even een hele dikke knuffel voor Firefly, ik vind t zo erg.....
En hier nog mijn 40 weken buik van afgelopen zaterdag. Ben benieuwd of er ook nog een 41 weken foto gaat komen...