Hoi hoi, Voel je je vandaag al wat beter? Ik ben vandaag niet zo lekker... Ben duizelig en hartstikke moe. Nadat ik voorschoolse opvang gedaan had, ben ik weer terug naar bed gegaan en ik ben er nu net weer uit. Ik moet vanavond weer shirts bedrukken, dus moet even zorgen dat ik wat energie heb. Gelukkig zijn het er niet zoveel... Ik ga voor mijn zoontje ook meteen een shirtje bedrukken met op de voorkant: Pssst, ik heb een geheimpje.... En op de achterkant: Nee, niet op mijn rug. In mama's buik! Denk dat die wel in de smaak zal vallen haha.... Nog 3 nachtjes slapen. Dan heb ik mijn echo. Voel jij je nou meteen meer zwanger dan voordat je het hartje hebt zien kloppen? Ik kan me daar namelijk wel wat bij voorstellen. Dan is het ineens echter ofzo, denk ik....
Ja, voel me wel wat zekerder. Maar ik ben nog steeds erg benieuwd als ik met de 10wk de echo heb hoe het dan is. Dat komt denk ook door de vorige keer.. Balen dat je je niet lekker voelt.. Rustig aan! Ben ook nog steeds broerd gaat wel ietsje beter maar moet echt elk uur/elke 2 uur wat eten. Terwijl ik geen trek heb maar anders ga ik spugen. En als ik in huis wat gedaan heb dan ben ik ook gelijk misselijk. Bleh want kan wel een paar daagjes ziek zijn maar hopelijk gaat het vd week beter. Ik zou nog maar 2 diensten moeten deze week die werk ik dan niet dan hoef ik pas volgende wk dinsdag weer. Voel me wel een klein beetje schuldig. Maar ben echt zo uitgeblust en misselijk. Als t zo doorgaat moet ik het wel eerder gaan zeggen.. O dat is echt heel leuk zn shirt. Wanneer ga je dat doen? We hebben 9/11 de termijn echo vd 10wk dan gaan we die week/ weekend het aan iedereen vertellen. Dan zijn de spannnendste momenten ook voorbij en hoeven ze t niet meer geheim te houden. Dat kunnen onze ouders niet zo goed.(hebben we de vorige keer gemerkt) Om 13:00 uur ga ik de vk bellen voor een afspraak. Ben benieuwd of dat al snel mag. Groetjes
Als vrijdag de echo goed is, mag hij na de herfstvakantie zijn shirtje naar school aan. De naaste omgeving weet namelijk al wel dat ik zwanger ben. Hij heeft het er al elke keer over... Dus ik heb een kalender gemaakt voor hem, waarop hij elke dag kan afstrepen tot de dag dat hij het shirtje aan mag. Hij vraagt ook heel veel dingen over de baby... Hij is zo geinteresseerd. Wat dat betreft is een wat groter leeftijdsverschil juist wel weer heel leuk. Hij is er echt bewust mee bezig. En het liefst wil hij een zusje haha... Tja, als het langer aanhoudt, zul je het inderdaad misschien toch moeten zeggen op je werk. Dan hebben ze er ook vast wel begrip voor toch? Ja, op tijd wat eten, helpt wel goed he. Ik spuug dan wel niet. Maar als ik op tijd wat eet, word ik ook niet zo misselijk.
Ah leuk. En schattig dat ie een zusje wilt. Ben benieuwd hoor naar wat het allemaal word! Ja, het spugen is vandaag en gister niet geweest hoor. Dus dat scheelt weer. Moet echt steeds kleine beetjes eten. Veel krijg ik er niet in.
Hallo Dames, Is weer even geleden dat ik wat heb gepost Had er gewoon de puf niet voor, ben zo vreselijk moe... en misselijk.. Ben die misselijkheid al helemaal spuugzat( letterlijk en figuurlijk haha) gisteren had ik een redelijk goeie dag alles binnen kunnen houden maar vandaag is het weer kommer en kwel. En het voedsel wat ik binnen krijg is ook niet al te veel. Las dat jullie er ook last van hebben dus dat is een kleine troost Jullie hebben trouwens ook vroeg een echo? Ik heb 2 nov mijn intake gesprek dan ben ik 8 weken, en krijg daarna pas mijn 1ste echo met 10 weken ofzo.
Hey, ik heb me net 'beter'gemeld. t gaat. Kan niet thuis blijven dus morgen maar even proberen...niet meer spugen maar wel heel de dag misselijk. word er ook gek van. Ja had m vroeg ivm een eerdere miskraam. groetjes
He, Wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Wat dat betreft is het bij mij allemaal niet zo erg hoor. Ben wel moe en af en toe misselijk, maar spugen heb ik nog niet gedaan tot nu toe gelukkig. Toch maar weer aan het werk Lin? Ik hoop dat je dat trekt en dat je je goed zult voelen. Ik heb vrijdag een vroege echo. Mijn verloskundige snapte dat ik graag wilde weten of het hartje klopt en daarom mag ik nu al een echo laten maken. Want verder is er geen medische reden voor bij mij. Maar ik vind het wel erg fijn, moet ik zeggen. En dan heb ik rond de 12 weken weer een echo.
Ow dat is echt service van de vk dan! Spannend zeg. Laat maar even weten hoe het was! Ja, ik voel me nog niet top maar het is maar een dagje. Veel plezier vrijdag
Dankje! Als alles goed is met het kleine garnaaltje, gaan mijn man en ik lekker uit eten en genieten van een heerlijke avond samen. Mijn zoon is toch uit logeren. Misschien dat ik hem dan bij de volgende echo wel meeneem. Zal hij wel helemaal geweldig vinden! Hebben jullie al een idee wat het wordt? Ik had bij mijn zoon echt een heel sterk voorgevoel dat het een jongen zou worden. Tot nu toe nog geen voorgevoel over deze....
O leuk. Ja ik denk dat wij naar de winkel rijden om baby spullen te gaan kopen na de echo van 9/11! Nee, ik heb echt geen idee wat het word We willen het wel weten. Jullie?
Ik wil het wel weten, maar mijn man niet per sé. Dus ik moet hem nog even over zien te halen haha. Ik vind het veel makkelijker om het te weten. Kun je wat gerichter bezig zijn met de voorbereidingen. En ik vind een echte meidenkamer of een echte jongenskamer ook leuker dan een kamer die voor allebei kan eigenlijk. En dan hoef je ook maar over 1 naam na te denken. Hebben jullie al namen?
Ja precies. We hebben wel de meisjes naam maar nog niet voor een jongen.. Ben weer zo misselijk. Zweet breekt me steeds uit. Mag zo gaan werken dus hopelijk word t beter! Groetjes
Ja voel me wel wat beter. Werk was rustig heb even administratie kunnen doen. Dus rustig aan gedaan Morgen wel even medicijnen ophalen voor het geval dat heb ik t in huis. Trusten
Heb je een recept voor die medicijnen of kun je die gewoon bij de drogist halen? Gebruiken jullie ook zwangerschapsvitamines? Ik gebruik die van Davitamon met visolie. Heb het idee dat dat ook wel kan helpen als je misselijk bent. Staat ook op de verpakking trouwens.
Ja gravitamon heb ik. Nee die medicijnen zijn op recept ga ze zo halen want vanmorgen was het weer bingo
Oh bah zeg. Wat rot lijkt me dat... Wat dat betreft mag ik echt niet klagen. Ik heb zo maar af en toe een beetje last. Maar gelukkig nog niet gespuugd. Ik heb net een sollicitatie de deur uit gedaan. Ik hoop dat het wat wordt. Ik werk nu op de BSO, maar met een schoolgaand kind is dat eigenlijk verre van ideaal. Nu lag er gisteren een interne vacature voor een peuterspeelzaal bij ons in de buurt. Dus ik heb meteen gesolliciteerd. Zijn veel betere uren. Kan ik tenminste zelf mijn kind uit school halen. Als ik op gesprek mag, ga ik wel eerlijk zeggen dat ik zwanger ben... Gelukkig valt mijn verlof precies in de meivakantie en de zomervakantie, dus dan zouden ze maar voor een weekje of 6 vervanging hoeven te regelen... Ben benieuwd!
Spannend. Heb net emphase ofzo gekregen zetpillen.. als het maar helpt! Ga zo lunchen met mn tante en wil nog niks zeggen. dus hopelijk gaat dat goed komen! Groetjes