Nou, net getrakteerd op mijn werk. Viel erg in de smaak. Had brownies gebakken met daarover heen chocoladeglazuur en blauwe en roze babyvoetjes. Zag er erg leuk uit. En iedereen was enthousiast. Gingen meteen andere collega's sms-en die vandaag niet aan het werk waren enzo haha.... Leuk!
O wat leuk! Nou hier afgelopen za mn schoonzusjes met aanhang en mn schhoonouders verteld. Was niet de planning maar ik was zo broerd verjaardag en gingen eten etc. Lukte niet om niks te zeggen. Door de mk hadden smoesjes weinig zin. Wat bleek ze hadden het 2 wk terug al door. Vandaag met mn moeder wezen shoppen. Daar heb ik tegen gelogen! Ze vroeg het gewoon midden op het drukke centraal station. Alsof ze het rook! We hadden het over familie en kinderen etc. Dus omdat ik het echt samen met mn vriend wil vertellen heb ik ontkent. Ze vroeg hoe het nu ging. Dus gezegd dat we er niet heel erg druk mee waren maar ook niet ons best deden om het te voorkomen. ik was alleen zo snel moe, dus dat viel op en had pijn in mn rug beetje geprikkeld enzo. Dus heb ook nog gezegd dat ik ongesteld was! Ooo ik voel me schuldig. Maar wil ze nu echt de spannende weken besparen als de echo 9/11 goed is gaan we gelijk langs. Ik heb zelfs al afgesproken dat we daar gaan eten. Ze had niks door. Erg he. Maar ik wil ook de kans hebben om het mn vader die dag te vertellen aangezien mn ouders niet meer samen zijn.. leugentje om best wil. Dus 9/11 na de echo langs mn pa en dan daarna bij mn ma eten. Maar het shoppen was best lastig. Heb een soort t-shirt jurkje bij de sting gehaald en een groot warm vest voor de winter. Groetjes
Hoi hoi, Lijkt me best lastig om tegen je moeder te moeten liegen. Ik zou dat niet kunnen denk ik. Maar ja, het is voor haar en jouw eigen bestwil. Mijn ouders wisten het meteen vanaf het eerste moment. Maar die kunnen gelukkig hun mond houden. Gisteren een brief gekregen van de aannemer dat ons huis 24 november opgeleverd wordt. Het is een nieuwbouwhuis. We moeten er zelf ook nog wel het één en ander aan doen. Zoals behangen, vloeren leggen. Dus ik hoop maar dat ik me goed zal voelen... Gelukkig gaat het nu ook best wel, dus dat komt vast goed. Ik ben dan alweer 4 weken verder... Vandaag lekker een dagje vrij. En jij? Heb jij nog steeds zo'n last van misselijkheid?
Hoi O leuk nieuw huis! Gefeliciteerd. Ik heb vanavond mn laatste dienst buiten. Gisteren mn baas ingelicht. Het spugen hield niet op. De nieuwe medicijnen hebben een gele sticker dus auto rijden en alerte bezigheden word afgeraden. Best wel lastig bij mij. Dus word naar binnen gehaald per morgen. Straks even heel veel regelen daar. Heb mn laastste dienst straks, wel bijrijder want heb gisteren avond 1 dosis genomen en sinds 2,5 wk eens niet misselijk of gespuugd. Die werkt zn 6 uur door dus dan is het vanavond wel save om te werken. ik ga nu naar bodybalance even sporten zo mis het gewoon was te broerd steeds. Groetjes
Goed dat je je baas hebt ingelicht. En wat fijn dat je je nu ook beter voelt. Dan kun je voor je gevoel meteen de hele wereld aan, denk ik. Ik heb vandaag echt een lui dagje. Mijn zoon zit nog heerlijk in zijn pyjama (heeft nu vakantie) en ik ben pas net gedoucht. Ik heb echt nergens zin in vandaag. Vanmorgen op de bank in slaap gedoezeld terwijl de kleine op de laptop een spelletje deed haha. Echt schandalig, maar ja.... Zo toch maar eens even een wasje aan zetten en stofzuigen, want morgen moet ik gewoon een hele dag werken en dan komt er weer niks van terecht.
Hoi hoi, Alles goed? Voel je je nog steeds goed? Hier alles in orde. Ik voel me nog steeds wel aardig. Tuurlijk wel wat misselijk en moe, maar ik klaag niet, want het kan veel erger. Lekker bijna weekend! Ben altijd weer blij als we dan lekker samen zijn en tijd voor elkaar hebben. Hopelijk lukt dat nu ook. Maar we hebben een hoop opdrachten liggen voor het bedrukken van shirts en truien, dus daar moeten we ook even wat aan doen.... Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
Hoi Hier gaat het redelijk. super moe en vanmorgen weer flink aan t spugen ondanks de nieuwe medicijnen. Vandaag wat eerder gestopt met werken. Geen idee wat we t weekend gaan doen. Eerst maar t huis aan kant maken morgen of als ik vanavond energie heb. En jullie behalve bedrukken van shirts? Nog leuke plannen? Groetjes
Hoi hoi, Wij zijn naast ons eigen bedrijf ook druk met het uitzoeken van spullen voor ons nieuwe huis. We hebben de meeste meubelen al gekocht. Moeten alleen nog een tvmeubel. En we moeten dan ook meteen een nieuwe tv en geluidsinstallatie. Kost best veel tijd om uit te zoeken wat het beste is e.d. Maar zijn wel leuke dingen om te doen. Gaat het verder een beetje met je? Hier gaat het wel lekker. Heb soms ineens geen trek meer in avondeten, zoals frietjes en hartige taart. Terwijl ik beide normaal gesproken echt lekker vind. Nu zit ik met lange tanden te eten. Maar andere dingen smaken weer veel beter als anders.... Raar hoor, wat die hormonen met je kunnen doen.
Ja, raar iets dat zwanger zijn. hier gaat het een stuk beter. Blijf wel misselijk maar het spugen is nu voor de 2e dag weg. Vrijdag was het nog ellende maar nu gaat het goed. Ik had nog even wat tips gezocht en kwam tegen dat van dokter vogel NUX VOMICAook kan helpen. Dus dat is nog een eventuele optie. Kijk het even aan en als het donderdag nog steeds niks is zal ik de vk is vragen. Ik ben nog niks aangekomen, was wel afgevallen en blijf nu op dat gewicht hangen. gaat ook niks meer af gelukkig maar komt ook niks bij. Lekker druk als je ook nog half je huisje aan het inrichten bent! Wij zijn ook nog niet helemaal klaar maar dat is meer de tuin en dat soort zaken. Wonen sinds maart in ons huidige huis en er blijven altijd wel dingetjes en wensen Tuin word volgende wk afgemaakt en dan gaan we hopelijk ook voor de kinderkamer kijken. De basis wil ik wel vast hebben de kleurige dingen pas als we weten wat het is. Maar een mooie voedingsstoel, een bedje, wandplankje, gordijnen,verlichting,spelkist, dat willen we toch neutraal houden. De kast en comode hebben we al staan. Dat is mijn eigen oude baby kamertje die is wit geschilderd door onszelf. laminaat is grijs en de muren wit. Wil met muurstickers werken. Denken voor een meisje aan lila en paars erbij en voor een jongen met blauw groen erbij beetje met aankleding van STOER (je weet wel van dat merk lief) Gisteren heel het huis even schoongemaakt, de strijk en was weggewerkt en boodschapjes. Film gehuurd en optijd naar bed gegaan. Vandaag even langs mn schoonouders, misschien nog even naar de stad. Mn vriend heeft nog wat kleding nodig. Al klaar met de shirts?
Zo jij hebt ook veel gedaan dan vandaag. Wij hebben een high-tea gehad. Vrienden van ons hadden ons dat gegeven voor onze bruiloft. En nu was het dan eindelijk zo ver. Was blij dat ik me goed voelde, want heb er echt van kunnen genieten. Het smaakte allemaal prima. Ik heb tegenwoordig 's avonds vaak dat ik me helemaal niet lekker voel en echt met lange tanden zit te eten. Ik dacht dat de meeste vrouwen het vooral 's ochtends hadden.... Shirts zijn nog niet klaar. En er zit nog een bestelling aan te komen van collega's van me. Wel heel leuk hoor. Alleen best ingewikkelde dingen allemaal. Maar komt best goed. Wij weten nog niet hoe we de babykamer willen gaan inrichten. De rest van ons huis weten we inmiddels wel en dat is voornamelijk hoogglans witte meubelen en alles heel strak en modern. Maar voor een babykamer vind ik dat minder geschikt, dus ik moet er maar eens goed over nadenken. Ik denk dat wij ook wachten tot dat we weten wat het wordt. Vind het wel leuk om dan een leuk behangetje uit te zoeken, speciaal voor jongens of meisjes. Nou, ik ga ook eens proberen om het hier netjes te krijgen. Het lijkt wel of er een bom ontploft is....
Hoi Ja avondeten is hier ook niet zn succes. Smorgens gaat het ook niet eigelijk alleen id middag dat ik goed kan eten. Voel me nu ook weer belabberd. Moet even 2 belletjes doen 1 voor mn lenzen en 1 voor mn auto maar dr komt niet veel uit. Eerst maar even wachten tot de misselijkheid zakt.. O beter dat de high tea een succes was. Leuk hoor!
O wat balen... En ik snap dat je er dan tegenop ziet om dan te gaan bellen, als je niet lekker bent. Hopelijk zakt het snel.
Hoi Lin, Hoe is het met je? Wanneer heb jij nou weer een echo? Ik vrijdag over twee weken... Heb er nu al zin. x
Hoi Ja, goed. Ben minder aan het spugen enzo. Vandaag naar de vk geweest hoop uitleg niks bekeken alleen mn bloeddruk. Ik heb hem woensdag 9/11 de echo. Hoe is het bij jou?
Ja, hier gaat het wel aardig hoor. Wel moe en af en toe misselijk. Maar ja, ik vind het allemaal nog wel meevallen hoor. Heeft de verloskundige niet eens naar het hartje geluisterd? Ik moet a.s. dinsdag naar de verloskundige. Ben benieuwd. En ik moet dinsdag ook naar fysio. Heb namelijk al wel wat last van mijn rug. En ik wil om oefeningen vragen, om het eventueel een beetje te voorkomen, de bekkeninstabiliteit. Maar bij de eerste heb ik er ook erge last van gehad helaas. Toen begon het, achteraf gezien, ook al in week 9. Verder hebben we maandag de vooroplevering van ons huis. Dus ben benieuwd. Hoop dat we niet teveel gebreken tegen komen. Spannend, dat je woensdag je echo al hebt. Dat is al lekker snel. En dan is het echt al veel duidelijker te zien. Dat is wel heel leuk! Misschien kun je het zelfs al zien bewegen.... X
Hoi T hartje luisteren doen ze v.a week 12 pas Maar dat wist ik al. Had gewoon zoiets van als ze dat doet dan is dat mooi. O drukke tijd inderdaad. Goed kijken he en neem iemand mee die opjectief is Groetjesxxx
Hoi hoi, Is weer even geleden dat ik hier was.... Hoe is het met je??? Voel je je al beter? Hier alles goed. Gisteren vooroplevering van het huis gehad. Al wel wat puntjes gezien waar ze wat aan moeten doen. Over twee weken de echte oplevering. Dan nemen we iemand mee van Vereniging van Eigen Huis. Ben benieuwd waar die allemaal nog mee komt. Nu naar de fysio en eind van de middag naar de verloskundige. Dat laatste zal wel niet zoveel voorstellen... Nu uitkijken naar volgende week vrijdag... de tweede echo.... Jij hebt hem morgen al! Ben benieuwd hoe groot het nu is en of je het kunt zien bewegen... Spannend!!!
Hoi Ja het gaat een stuk beter! Ja wel benieuwd morgen. Hopelijk is alles okay O nog veel te doen in het huis? Ik ga even verder (ben aan het werk)