juni 2012 Linda's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door GewoonLinda, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    O wat fijn dat je je beter voelt. Neem je nog steeds die medicijnen?

Hoe laat heb jij je echo?

Ik was gisteren dus bij de verloskundige. Was echt heel leuk, want ik ken haar nog van mijn vorige zwangerschap en zij had ook mijn bevalling gedaan.
    Ze heeft mijn bloeddruk opgemeten en die was prima.
    En ze heeft aan mijn buik gevoeld. Ze voelde het randje van mijn baarmoeder al boven mijn schaambeen uit komen, dus heeft ze geprobeerd het hartje op te zoeken en dat lukte.
    Ik en mijn man waren helemaal blij. Zo heerlijk om dat even te horen. Toch weer even een bevestiging.

Hebben jullie al namen???

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi

Net de echo gehad! Was heel mooi alles erop en dr aan. 33mm groot en vandaag precies 10weken!
    Was erg bijzonder.
    Ja voor een meisje hebben we een mooie naam maar voor een jongen echt geen idee!
    Fijn om het hartje te horen!

ik moet gaan we gaan het grote nieuws aan mn ouders vertellen!

Doei!

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Wow wat een mooie echo!
    Leuk om te zien he. Eigenlijk groeit het dan wel heel snel he.

Hoe reageerden je ouders? Helemaal blij?

Ik moet nog een weekje wachten tot de echo.

Komt nu alleen maar goed uit, want ik ben ziek. Gisteren ook al.
    Griepje, denk ik. Ach, beter nu als volgende week of de week daarna (als we de sleutel krijgen).

Dus ik doe vandaag nog maar lekker rustig aan en in het weekend hebben we gelukkig niet veel gepland. Dat is wel fijn.

Jij nog plannen voor het weekend?

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi

Pfff wat een drukke week! eindelijk weekend. Ja we gaan het onze eigen opa's en oma vertellen dat ze overgroot ouders worden t weekend zeggen. Mn ouders waren niet erg verrast maar wel heel erg blij!
    Was wel leuk. Ze hebben het ook al tegen iedereen gezegd die het horen wilt dus ik ben blij dat we gewacht hebben tot dat ook echt kon:D
    Ja weerstand is zeker minder? Hier ook een beetje loopneus enzo. Rustig aan en lief zijn voor jezelf!
    Het mooie van een weekje wachten is dat je dan nog meer ziet. Heb je bij mij even kunnen spieken hoe die van jou er nu ook uit ziet.. Hij groeit van week 10 naar week 11 nog wel 1,5 cm en die week erna ook weer 1,5 daarna 2cm. (staat in zn boek van mvm)
    Fijn weekend

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ja, de kleine groeit nu inderdaad heel snel schijnt.

Ik ben benieuwd op welke uitgerekende datum ze nu uitkomt. Want vorige keer kwam ze een paar dagen verder uit, dan dat ik dacht te zijn en kwam ze uit op 1 juni. Ik zelf had uitgerekend 4 juni. Van mij mag het gewoon 4 juni blijven, want mijn zoontje is op 31 mei jarig en dan is de kans misschien toch net iets kleiner dat zijn broertje/zusje op zijn verjaardag geboren wordt.
    Maar goed, we zien wel. Kun je toch niet plannen.

Verder nog veel te doen van het weekend?
    Wij niet. Straks even naar de intocht kijken op tv en misschien even hier in het dorp kijken. (hij heeft er alleen geen zin in, haha).
    En vanavond bij mijn schoonmoeder gourmetten.

Morgen nog het één en ander bedrukken en wat knopen doorhakken wat betreft het huis....

Nou, fijn weekend en veel plezier met vertellen!!!

Deel Deze Pagina