les ! wat fijn dat je het nu terug gaat doen hoop wel dat je nu wat langer melk gaat hebben ... ik pieker me suf over hoe ! maar wil het wel heeel graag doen of toch proberen maar niet weer zoals vorige keer , men man zegt ja je hoeft geen borstvoeding te geven . maar ik wil het !! is dit nu zo vreemd van mij ?? willen maar niet goed durven ??
men meid had een fanmeuse zeugreflex ... vroedvrouwen en lactatie deskundige zijn komen kijken ze lag goed aan en toch liep het bloed zo uit men tepels .. ze zagen zwart van zo te zuigen .... en in het ziekenhuis hadden ze geen tepelhoedjes of een kolf ter beschikking (voor mij) en heb dan ook enkele dagen in het ziekenhuis moeten blijven en dit was al zo vanaf dag 1 ... deed enorm veel pijn en dan stuwing derbij brr nee
het lijk mij super om borstvoeding te geven. Heb er geen ervaring mee, dit word namelijk onze eerste baby. Het lijk me zo mooi. Klinkt misschien raar, maar k ga er ook een beetje van proeven, ben nieuwsgierig naar hoe het smaakt Wie wil mijn buddy zijn?
Kylie, vk van vriendin doet t ook niet zelf. Denk dat t in heel lelystad bij die echo-praktijk moet voor een echo. Oja en kwil je back-up buddy wel zijn hoor als je niemand kan vinden
@Roosjuh: Mooi, dan ben je nu de mijne Vorige zwangerschap ben ik bij vlk in Pauwendaal geweest, maar misschien pak ik nu het 't Woud, ze was zo aardig aan te telefoon
ja dan kan ik me voorstellen dat je twijfeld aan borstvoeding. aan de andere kant kan je je er nu op voorbereiden, door zelf d hulpmiddelen bij de hand te hebben! @helma.. ja het is ook heel mooi,het enige nadeel is dat je als moeder zijnde alleen maar kan geven, dit is A voor jezelf best zwaar je kan nooit een nachtje doorslapen, B voor de vader ook niet altijd leuk dat hij zijn kindje niet ook is kan voeden! hhhhmmmm proeven,,,, heeel bha bha,,, heb ik ook gedaan
Hallo dames!! Ik laat ook weer eens van me horen!! Heb vandaag met m'n babysound geprobeerd het hartje te luisteren en ik hoorde het!!! Wow fantastisch! Ik heb beide keren 9 maanden borstvoeding gegeven, en wil nu ook echt weer borstvoeding gaan geven.. Eerste x ging het zonder enige moeite tweede keer met hobbels maar zelf vind ik het fantastisch om te geven.. Nou ga proberen wat vaker te komen de komende tijd! Liefs!
goede morgen, even een heel kort berichtje want moet zo gaan werken. Helma ik wil je buddy wel zijn hoor, we schelen 1,5 week vanmiddag kom ik weer buurten, Kuss
@ MammavanAmarilly: oke Ik heb bij de 1e ook bv gegeven en ga dat nu ook weer probeeren! Wat bedoel je met Live-voeden: thuis als je visite hebt: daar ben ik makkelijk over dat doe ik gewoon als de visite daar problemen mee heeft gaan ze mar ff weg Ik heb onze 1e ook wel in restaurants gevoed: handdoek erover en klaar! het is iets natuurlijks vind ik! @ Helma: ik vond de bv niet lekker mijn man trouwens ook niet. Maar de kleine wel en daar gaat het om @ werkers vandaag: werkse!! @ hier: kliene was 6 uur wakker en dan heb je vrij Man is weer aant werk, benieuwd hoe dat gaat! Komdende zondag vieren we Stklaas aan mijn kant dan gaan we het mijn zusjes vertellen 's cohtends aan mijn man zijn kant ! eindelijk!! we hebben een t-shirtje besteld echt leuk! als die binnen is maak ik wel ff een foto
Jeej ik heb een backup buddy! binnekort ff nummers uitwisselen. Site: Juni 2012 mama's Ego: onrustig geslapen. Veel wakker geweest. Verkouden aant worden en mn keel werkt ook niet helemaal mee. Manlief zou gister naar mac gaan voor me maar was opeens zo misselijk. Geen mac dus. Hoesten is irritant, elke keer als ik hoest lijkt t alsof alles eruit gaat komen. Heb dit alleen savonds laat Meiden met echo vandaag: veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!! Kylie hoelaat moet je? Winnie pooh: gefeliciteerd met je verjaardag!! Menu van vanavond: hutspot! Met een flinke zelfgemaakte gehaktbal
Goedemorgen dames. zag dat de buddy lijst nog niet is aangepast...! hier wel redelijk geslapen, zoontje kwam om 3 uu huilend de kamer in rennen, nachtmerrie ff getroost en weer terug zijn bed in, half uur later weer huilend naast me bed, dus toen maar bij ons geslapen. tot half 10 !!!!!!!!!!!!!!!!! gister mijn oma verteld.,, ze moest huilen en wil gelijk vandaag langs komen! gezellie..... zo nu eerst maar is douchen opruimen en stofzuigen.... fijne dag, succes alles echo krijgers......
@ Roozjuh: beterschap! @ les: lekker half 10! Toen lag de kleine hier alweer! @ hier: zal hem eruit halen. Ligt nu te huilen. Net ff de keuken goed gesopt en de kleine bijkeuken opgeruimd en verbouwd weer lekker netjes! Strax de woonkamer nog maar eerst ff wat eten: lekker boterham met kaas, sla en ananas
ok ff voor de lijst op site. wie heeft er een buddy erbij? Kylie - Roozjuh Helma - Chanelle wie nog meer?
@Roosjuh: ik moet om 15.00u... Ben helemaal niet nerveus, hihi!! Ga hier lekker van genieten. Ben net wakker trouwens, had ik even nodig na 4 werkdagen van 7.15u tot 16.00