JA...Roozjuh... 18 Januari heb ik de 20 weken echo in het zkh + controle gyn. Zou je misschien ook nog mijn voorstel stukje van de club die hier op ZP was opgericht erop willen zetten? Dankjewel. Groetjes Winnie.
Hello, Iedereen bedankt voor de felicitaties! Hier nog steeds op een roze wolk. hihi.. Alles valt op z'n plek, bijv dat we vanaf het begin al een naam hebben voor een meisje. @geheimhouding, ben ik zelf niet voor, omdat ik het gewoon niet kan! Ik praat zo mn mond voorbij.. @MvM, heb ik ook aan meegedaan, maar vond het op het einde ook wel zwaar en veel worden. Moest vaak s nachts plassen en vond t dan best vervelend om de plas weer op te vangen. Vooral omdat ik dan niet echt wakker was en dan plaste ik weer over mn hand ofzo , blij dat dat niet meer hoeft iig! @witte opvangding heb ik weggegooid, vond t zo'n vies ding! Lees allemaal akelige dingen over hechtingen enzo .. ben best bang voor de bevalling. Verder, alles vergeten !
Ohja, verloskundige vertelde gisteren dat mijn placenta achter ligt en dat het daardoor heel goed kan dat ik het kindje snel ga voelen of al voel! ongeveer een week geleden dacht ik de kleine te voelen= nu bevestigd. Alleen heb ik alweer een tijdje mn meisje niet meer gevoeld..
ik voelde mijn zoon pas bij 19weken. nu al bijna 2weken ongeveer. dus bij week 13 al. Ik voel de kleine vaak alleen als ik rustig zit en erop ga letten
Ja, misschien moet ik iets meer rust nemen. Afgelopen week heb ik het best druk gehad. Nu vakantie gelukkig! Ik wilde even deze mooie echo's met jullie delen! Bij de laatste zie je dat ze haar duimpje in haar mond doet, ik ben verliefd.. zucht....
Ik kan iedereen aanraden zo'n extra echo te doen bij Jan Koning. korte echo kost 25 euro lange echo 40 euro en als je hier naast de foto's ook een dvd bij wilt kost het 50 euro. Het was het absoluut waard! Als je hem googled, vind je zijn bureau. liefs
Joepie !!! Ik voel vandaag weer die rare steekjes achter mijn schaambeen. Da heb ik in het begin ook veel gehad ahhaha Ook heb ik weer een appart gevoel van binnen. Ookal voel ik me super goed, toch voel ik me wel heel zwanger Dat gevoel achter je schaambeen, een soort van kleine steekjes, is dat eigenlijk bandenpijn of het oprekken van je baarmoeder ahhah wete iemand dat? Kuss
Wij doen ook altijd pannekoekbeslag maken. En vorige keer had ik bij de AH gemarineerde zalmblokjes om te wokken, ik vond ze heerlijk in de gourmet. We hadden ook van die miniworstjes in stukjes gesneden.
Pff neergeploft wel idd. Drukke week gehad, komende week nog drukker. Probeer wel beetje bij te lezen af en toe, maar echt tijd om mee te schrijven heb ik nu niet echt meiden, sorry. xx
hahah ja inderdaad, het is nu even pauze dus tussendoor even zp checken ahhaha. Wij zijn de film stealing christmas aan het kijken. Leuke film ahahahha Kuss
haha heerlijk he die films Ik ben Stealing Christmas aant opnemen en Castle aant kijken. Nanny film ken ik al en die andere kerstfilm(Surviving Christmas) ken ik ookal. Oja voor de meiden die niet werken of heel weinig, is dit misschien een leuke tip: Inkomensafhankelijke combinatiekorting Ik kreeg bijvoorbeeld vorig jaar ruim 1600,- en jaar daarvoor 1900,- Altijd mooi meegenomen Ben heel benieuwd wat ik van dit jaar krijg (geld krijg je in Juli of kan je volgens mij per maand ook krijgen)
Hier staat de Nanny-film op. Nog een klein stukje en dan ga ik maar eens slapen. Morgen nog een dagje werken en dan vier hele dagen vrij
Dit geld NIET voor getrouwde stellen :') Beetje jammer weer want ik ben in 2010 getrouwd en dan geld het dus niet. Ach wij hebben ivm kinderalimentatie en wajong weer voordeel van tegen de 1100 euries :') ook weer n mazzeltje
Ook voor getrouwde stellen want wij zijn in 2009 getrouw, en krijg t gewoon elk jaar. Heb net de voorlopige aangifte gedaan en ik sta excl rente. op 1986,- al. Daar komt dus nog een prachtige rente overheen