Wauw, had net binnen een minuut de baby gevonde met de Angelsounds! Super! Moet hem morgen meenemen naar mijn moeders verjaardag, zij en mijn oma willen graag luisteren.. Weltrusten allemaal en diegene met een echo oid, heel veel succes en vooral genieten!!
Goedemorgen dames, Zal 't straks ook eens bekijken, want zie zo snel geen max inkomen staan... @kerstfilms, heb ze geloof ik allemaal wel eens gezien, maar 't blijft leuk @ego: heb eergister avond weer zo'n mama compleet tablet gehad, dacht dat vitamines goed waren maar ben dus gister de hele dag misselijk geweest. Heb ik tot nu toe nog helemaal niet gehad.. Oh en ben vandaag 13+1 Schiet mooi op haha
goedemorgen lieve meiden. sorry dat ik niet heb gereageert, ben gister met spoed naar de tandarts geweest, en ze hebben me kies er uit gesneden. veel pijn. nu weer aan het werk. genoeg te doen. dus ga vanaaf alles terug lezen en reageren! tot vanaaf
Moguh! Kies getrokken? O bah! Hier echt een rot nacht gehad. Gister avond verging ik al van de pijn in mn rug dus manlief masseren. Ging uurtje goed, ff in slaap gevallen maar daarna kwam t 3x zo erg terug. Van 2 tot 5 dus jankend van de pijn wakker geweest. Heb met veel pijn in mn hart mn medicijnen ingenomen. Wel maar een halve pijnstiller. Staat in gebruiksaanwijzing dat ze het effect van de medicijnen tijdens zwschap niet weten. Tja ik moest, ik kon niet meer werkte heel goed want half uur later eindelijk in slaap gevallen. Maarja weet dus niet wat de beeb er van vond.. hoop niet dat hij/zij een opdonder heeft gekregen Sry voor ego bericht. Voel me even flink down
mmm sterkte roozjuh.... soms moet je wel. voel je niet schuldig! ja idd kies getrokken/gesneden! was niet fijn!
Ben ik dan zo scheel :') haha dacht echt dat ik zag staan niet voor getrouwde :') Naja kom alsnog niet in aanmerking, geen kindje in 2010
Hallo lady's, ben nieuw hier. Mag ik me bij jullie aansluiten? Ben 13 weken zwanger, en heb 26/06/2012 als einddatum staan. Ik heb tal van vragen, kan ik deze ook aan jullie stellen? Weet nog ff niet hoe het hier werkt. Groetjessss
Kylie, top dat je zo goed kan luisteren met As Roozjuh & Les, pijn = niet fijn, hoop dat jullie er snel van af zijn. Raeven, gefeliciteerd & welkom, je kan hier vanalles vragen en meekletsen gezellig
goede morgen dames, @kylie, ow gaaf zeg dat je het hartje het gehoord !!! En het lijkt me voor je oma en moeder ook een super mooi moment om het aankomende kleintje te horen @ marjanDS, al 13 weekjes+1. Ik vond het zelf ook heel erg op schieten na de 12 weken ahahah. @ Ies, ahr... dat zal wel pijnlijk zijn geweest ja. En hoe voel je je nu? denk je met kerst gewoon te kunnen eten of zal je voorzichtig moeten eten met bepaalde dingen? Sterkte !! @ Roozjuh, balen zeg dat je zoveel pijn hebt gehad vanacht. Wel lief van je man dat hij je heeft gemasseerd. Al ik jou was zou ik vandaag proberen rustig aan te doen en misschien (als de kleine slaapt) zelf ook even een dutje proberen te doen. Sterkte !!! @ Raeven, welkom mama wij mama's vragen heel veel aan elkaar want we proberen elkaar allemaal zo veel mogelijk te helpen en natuurlijk ook gewoon erg gezellig ervaringen uitdelen enzo hahahah Ik ben aan het kijken naar welk merk kinderwagen ik wil kopen maar ik weet eigenlijk niet wat de goeie betaalbare merken zijn. Ik heb op allerlei sites al wel mooie babykamers gezien ahahha. Wij aan in januari een kamer kopen want da kan mijn vriend pas mee want nu moet hij heel veel werken. Zijn er nog meer dames die nog geen kamer besteld hebben? De meeste hadden volgens mij al een kamertje van eerdere kids he, dat is helemaal makkelijk !!! Kuss
Kinderwagen: je kan bijv bij baby dump de kinderwagen uitproberen in de winkel. Gewoon wat rondjes lopen. Wat betreft wat voor kinderwagen (3 of 4 wielen) is geheel naar eigen smaak en wens. Ik wilde een 3wieler omdat ik die 4 lelijk vind (ziet er zo lomp uit hihi) en wilde persee een voowiel die los zit(die meedraait als je stuurt) en die je ook vast kan zetten. Vastzetten is handig met sneeuw, dan glijdt je voorwiel niet steeds weg. Verder had ik de eis dat de duwstang versteld kon worden, dat kan bij elke wagen wel dacht ik. Ook moet je kijken of hij naar wens is als je m om gaat bouwen van bak naar buggy. In die Queeny zapp vond ik dat er weinig lekker zitruimte was en die wij hebben kan hij nog 2jaar in als t moet
Oja en op 9maanden beurs kan je ze ook uitproberen dacht ik. Kamer: wat je zelf mooi vind. Wij hebben weinig tierelantijntjes gekocht zoals mandje hier en mandje daar. Lampje hier lampje daar. Tja wij zijn van de eenvoud commode, kast, bedje en plank. Kamer + kinderwagen is dus puur eigen smaak
@roosjuh, wat vervelend van je rug. Hoe gaat het nu? Misschien kan je advies vragen bij je dokter/vk over je medicijnen? @kinderwagen, ik weet nog niet goed hoe we dat gaan doen hier. Ik vind ze namelijk echt wel heel erg duur allemaal. Spaarrekening hier is ook best wel leeg.. @raeven, Welkom ik zit hier ook nog niet zo lang, maar het is hardstikke gezellig hier! @belastingdienst en geld krijgen, ik snap daaar echt nooit wat van. Gelukkig heb ik een schoonmoeder die in die branche werkt, dus die regelt onze zaakjes altijd @hier, vandaag even rustig dagje, hele week al druk op pad geweest. Drukke week ook voor de boeg en wil vandaag even rust nemen. Zometeen even kadoos inpakken, dan even stofzuigen en dan vind ik het wel weer genoeg geweest voor vandaag. Fijne kerst alvast iedereen!
Bijntje: ben bij gyn geweest over die medicijnen en die zei doodleuk: kijk in de bijsluiter, als daar staat dat er te weinig info over bekend is dan kan ik je ook niks anders erover vertellen. Vind t maar een klootzak Jij ook hele fijne dagen!! Iedereen natuurlijk!!!!
Wil iedereen alvast fijne kerstdagen wensen en een goede jaarwisseling. Kinderwagen: gewoon in de winkel uit proberen welke fijn rijd en makkelijk in klapt in je auto past. Wij gingen ook met een ander merk de deur uit dan wat we in gedachten hadden.
hey ladies!! Was ik weer...zo kon weer heel wat teruglezen gezellig!! @ Raeven welkom hier! En gefeliciteerd! @ Anne wat leuk een meisje en wat een mooie echo's!!! Vooral die met dat duimpje kan me heel goed voorstellen dat je verliefd bent! Leuk bij Jan Koning..had mijn vk ook al over dat ze daar veel goede dingen over had gehoord over pretecho's, maar zag op internet ook wat negatieve reacties... @ Les jeetje balen zeg van je kies..bleh dat is echt vervelend!! Hoe gaat het nu? Heb je vakantie? @ Roozjuh hoe gaat het nu met je rug beter hoop ik? Ik snap dat je niet graag pijnstiller neemt, maar soms kan het echt niet anders en als je zoveel pijn en stress hebt is ook niet goed voor je beebje... @ gourmetten... mmmm krijg er trek van!! Zag veel lekkers voorbijkomen wij gaan denk ik ook saampjes kerstavond gourmetten..eerste kerstdag moet ik al koken en tweede kerstdag bij schoonouders gourmetten, maar die hebben nooit zoveel lekkers vind ik... @ Kinderwagen wij hebben toen ook bij de Babydump van allerlei wagens geprobeerd..vooral vriendlief die wilde steeds in en uitvouwen van die dingen en rondjes rijden haha. Wij hebben een rode mutsy en vinden hem erg fijn.. @ naspoelen met water na bevalling...oei krijg weer herinneringen..ik had Bidon daarvoor en ook hechtingen zie mezelf nog strompelen naar de wc in het z'huis bleh! maar goed het is uiteindelijk mooi hersteld allemaal ik voel de beeb steeds vaker bewegen...zoooo leuk en blijft onwerkelijk!! En oh ja heb urine weer weggebracht en blaasontsteking is weg! Mag gewoon als ik weer niet vertrouw even urine wegbrengen en dan controleren ze het gelijk fijn! Fijne dag allemaal!!
Jippie eindelijk vakantie!!! Net nog naar ziekenhuis geweest voor voorlichtingspreekuur (1 op 1 algemene info en vragen stellen) Was op de afdeling verloskunde en hoorde iemand vanaf de gang behoorlijk kermen...hellup!!! ; ) Verder alles okee hier, morgen alweer 14 weken. Tijd gaat echt snel, ongelooflijk! @ Kinderwagen: wij krijgen er één kado van mijn ouders, we gaan 2 januari naar de babydump en gaan in eerste instantie voor een Mutsy. Juffie jij hebt hier dus goede ervaringen mee, das mooi! @ Kadootjes: ik krijg ook al heel veel, mijn moeder kan zich echt niet inhouden. Zelf nog niks gekocht, behalve voor mezelf een heerlijke positiespijkerbroek (wat een uitvinding) en net nog een spijkerrok, maillot en nachthemd/jurkje of zo iets ; ) Meiden fijn dat het zo goed gaat met iedereen! Ik wens jullie allemaal hele mooie feestdagen en we gaan een mooi nieuwjaar tegemoet!
Eerst even netjes op iedereen reageren en dan even een gigantisch ego-bericht. @Juffie24: leuk hé, de baby voelen! Fijn dat je urine schoon is! @Boefjesmama: Jij ook fijne dagen! @Kinderwagen: Hoorde net van m'n moeder dat ik via iemand van de school van mijn zusjes een complete maxi taxi over kan nemen, voor 60,- @Bijntje: Ik heb van de week een mooie en goedkope gevonden, hier de link: ShopCaddy | Safety 1st Transformer Sleep & Go 4 Black Iron Hier heb je een combi vanaf 190,- En anders Marktplaats natuurlijk @Les: Jee, wat balen! Heb je veel pijn? Stoer dat je bent gaan werken! @Roozjuh: wat *** van de pijn joh.. Kan je niet iets nemen waarvan ze meer weten over het effect tijdens de zwangerschap? @Raeven: Welkom!!
Hier mijn ego bericht, sorry alvast: Ik kan wel janken (heb ik al gedaan, haha). Gelijk bekennen, ik kan nog niet helemaal stoppen met roken. Heel slecht, ben flink aan het minderen en grijp niet meer om het minste geringste naar een peuk. Krijg natuurlijk flink commentaar, logisch, het is slecht! Dat kan ik allemaal aan gelukkig. Nu ging ik op mijn werk sigaretten kopen vanmiddag en een collega van een andere afdeling zag mij dus in de lift met een pakje peuken. Komt ze naar binnen gereden, samen met een client. Wat zegt ze tegen me? 'Nog niet gestopt met roken? Ik dacht dat jij je lesje wel geleerd had?' Dit zei ze net voor ze met de client de lift uitstapte en liet mij met tranen in mijn ogen achter in de lift.. Heb vandaag even flink kunnen spuien bij mijn 'eigen' collega's gelukkig. Maar het zit me zó hoog! Ze doelde op mijn 2 miskramen van dit jaar. Kijk, dat iemand commentaar heeft over dat ik nog rook, prima! Aan de ene kant heb ik zoiets van: waar bemoeien ze zich mee? Maar ik kan het handelen, en uitleggen. Maar dit had ik niet verwacht, dat iemand je bewust zo ongelovelijk kan kwetsen. Op advies van een collega probeer ik het een beetje naast me neer te leggen, maar ik kan het gewoonweg niet. Mijn moeder viert vandaag haar verjaardag maar het liefste zou ik gewoon in bed kruipen en er niet meer uit komen. Daarnaast vandaag gesproken met mijn leidinggevende en tot de conclusie gekomen dat ik zeer binnenkort gedeeltelijk of helemaal in de ZW ga.
Rugpijn: gaat weer een stuk beter. Heb t eigenlijk alleen snachts. Helaas moest ik oppassen vandaag dus middag dut zat er voor mij niet in. Medicijnen: kan geen andere innemen, die zijn niet sterk genoeg voor de pijn. Net laatste dingen gehaald voor de feestdagen. Champignons morge weer proberen, die waren allemaal bruin :s