Kylie wat een kreng is dat zeg. Zou t zeker tegen haar zeggen hoe die opmerking bij jou aan komt. Veel mensen hebben geen idee wat een miskraam met een vrouw kan doen. En dat roken? Tja laat ik maar wijs niks zeggen ik vind t zacht gezegt ' not done' tijdens zwangerschap maar das ieder zijn keus. Meid probeer het naast je neer te leggen hoe rot t ook voelt en geniet van de kerst. Remember: dit is laatste kerst zonder kids dus geniet er nog even lekker van! Gefeliciteerd met je moeder!
hey meiden. @nieuwe meis, welkom gefeliciteerd, en vraag maar raak! dat doen we hier allemaal! @kies gaat iets beter, pijn word minder maar is nog niet weg. hoop dat het met de kerst wel weg is, vandaag kerstlunch gehad op werk, was lekker, maar ben nu dood moe, alleen dinsdag nog werken en dan kleine vakantie.... sorry meiden wel gelezen maar niks onthoude! xx
Kylie heb je zoveel klachten dan dat je zo snel al de ZW in gaat??? En sja, stoppen met roken is moeilijk, ben blij dat ik in januari al gestopt was VOORGOED , dus geen gestress over peuken. En dat het niet goed is is algemeen bekend, maar mn moeder heeft met alle drie gerookt (wel geminderd maar toendertijd werd er neit zo een heisa van gemaakt) en gene van ons was te klein te licht of had ook maar een allergietje of wat. Goed is het absoluut nooit, maar een miskraam krijg je er niet van.
@kylie, ik kan me voorstellen hoe hard zoiets aankomt, hoe durft ze! Echt een hele lage ondergrondse bitchenstreek!! Jij weet zelf Als geen ander hoe slecht roken is, überhaupt. Rokers weten dat Zelf dondersgoed en hoeven daar echt niet op gewezen te worden. Ben zelf ook een roker, weet hoe t voelt als Mensen opmerkingen maken. Mij is het gelukkig wel gelukt gelijk te stoppen toen ik de positieve test in handen had en daar ben ik erg blij mee. Maar ik weet als geen ander hoe moeilijk het is. Ik vind niet dat iemand, die notabene helemaal buiten je staat, het recht heeft zo te oordelen! Goed dat je het hier deelt en probeer t van je af te schudden, zij is t niet waard zo verdrietig om te zijn. Geniet van deze dagen. Liefs, Anne
Hele dag lichte krampjes af en toe een steek en jeuk aan mn buik gehad. Weer wat nieuws. dus het winkelen ging niet zo soepel. Ben blij dat ik straks een echo heb, ben ik meteen weer gerust gesteld. Deze echo stond al 3 weken, en volgende week is het weer hartje beluisteren bij de VK. Zodra ik zat en later thuis in een warm bad voelde ik me weer kiplekker dus dat lijkt me dat geen zorgmakende dingen.. Onzekere stomme truttebol... :')
Wow. wat een berichtjes weer. @Chanelle. kinderwagens. De maxicosi 4 weel 2012 bestelt krijgen we van mn moeder. Graag 4 wielen voor stabiliteit en graag een hoge verstelbare stang want we zijn lang. Wel even op kieskeurig.nl vergeleken enzo. Daar kan je van alles invullen prijzen, wat voor een banden nou van alles en dan krijg je ook beoordelingen meningen etc erbij. 1 tip nieuw op MP kopen, zijn meestal gestolen wagens... @kylie. vervelend dat iemand het nodig vind om je ergens op te veroordelen. Ik heb zelf 13 jaar een pakje per dag gerookt en ben 4 jaar bezig geweest om eraf te komen. Dit is nu bijna 2 jaar geleden gelukt... Ik weet hoe moeilijk t is. Ik weet niet of je nog een poging probeert maar bij mij lukte het om op het stoppen met roken blog steun te zoeken. E/n ik gebruikte valeriaan rutgevende pilletjes en daardoor ging de scherpte er van af. Zo is het gelukt voorheen alle andere hulp middelen geprobeerd maar dat lukte niet. De preek over roken en zwanger zijn zit je niet op te wachten dat snap ik en dat weet je zelf allemaal al. Wel vervelend dat het zn steek onder water was. @dippertje. even correctietje maar vrouwen die roken hebben wel een verhoogde kans op een mk helaas. Maar t is zeker gemeen om kylie zn steek onder water te geven. en ik rook al 2 jaar niet meer en heb ook een mk gehad de eerste zwangerschap. Dus het zegt echt niet alles dat klopt O jij mag ook volgende week weer luisteren. Fijn is dat om even te weten dat alles okay is Allemaal fijne dagen!
@Lin2011: Het is nog niet eens de preek, hoor ik dagelijks..o.a. van mezelf.. Maar zo'n in en in gemene opmerking.. @Dippertje: Ja, schijnbaar.. Kan nog wel lopen hoor, maar het schiet om de paar stappen erin en vooral de steken/pijnen bij stilstand zijn niet te harden. Wat zijn jullie lief allemaal Net terug van de fysio, die is op een gegeven moment maar gestopt want het wat niet te doen.. Hij wil me oefeningen geven en begin volgende maand kijken of zijn therapie voldoende is, en anders naar een bekkentherapeut. Hij wil me stabiliseren, maar die oefeningen kan ik al niet doen.
Heb je al aan Cecar therapie gedacht voor je bekken? Een vriendin van me zweert dr bij.. ik snap het dat zeg je ook niet, lomp kind.
Kylie zal je geen preek geven maar zou wel zo snel mogelijk stoppen. Is echt heel slecht voor je placenta. Niet alleen nu maar ook later in de zwangerschap. Je vruchtwater wordt er ook niet beter op. Hier ook de mura 4 maar dan uit 2010. Echt een super wagen. De kap is nu wel verbeterd gelukkig want die van 2010 is echt niet met 1 hand open of dicht te doen. Ga woe. met mn moeder, zusje en M. naar de Ikea. Even lekker shoppen voor M. zijn nieuwe kamer. Heb al een mooie kast gezien op de site maar die past niet in de auto. Ga hem dus even bekijken en als het wat is later met vriendlief hem maar ophalen.
Hallo allemaal!! Eindelijk weekend na een drukke week werken, waarvan 2x een avond overwerken tot 21.00 !! Merk het wel dat ik eerder moe ben. Nieuwe mama, welkom!! Thea van harte gefeliciteerd!! Zag ook weer mooie berichten, een meisje!!! Heb ik het mis of is het nu 3 meisjes, en 2 jongens??? Roken: = slecht, ik weet het, maar kan er zelf ook niet afblijven. Zwangerschapskleding> heb me suf besteld, 300 euro bij wehkamp, 300 euro bij belly fashion. Ik vind het allemaal niet mooi staan!!!!! heb uiteindelijk alleen een legging, rokje, spijkerbroek, shirt. En gister bij miss etam een jurkje gekocht. Ben dus morgen weer lekker druk met alles inpakken en retour doen!!! Fijne avond meiden!! Liefs
Zo echo was goed!! Hebben ook een gok op het geslacht gedaan maar dat houden we nog even stil tot ze het 100% zeker weten En qua shoppen maakt het toch niks uit dat gebeurd in feb. pas. Als alles goed gaat kan ik dit jaar zwanger en wel naar de 9 maandenbeurs/huishoudbeurs Lekker met mn man
9maanden beurs is leuk!! Ben er 3jaar geleden geweest en was toen ik erheen ging precies 20weken zwanger.. Hebben toen 3D echo laten maken + geslacht kijken(doen ze automatisch) super leuk mens!!! Echt een mega aanrader + dat familie buiten het kamertje mee kunnen kijken naar de beeb op een tv. En tv zetten ze uit als je niet wil dat anderen t geslacht zien of uberhaupt meekijken. Toppie geregeld. Dit jaar ben ik dan zo'n 24? weken zwanger en wil er weer heen maar door die fout van belasting kan ik geen kaartjes halen (ik baal!!!!!!)
Zo daar ben ik weer.. verjaardag was gezellig,maar vermoeiend,dus lig nu nog even in bed bij te lezen @9maandenbeurs:als de zwangerschap van mijn schoonzusje goed blijft gaan gaan we lekker met zn tweetjes,met of zonder mannen Trouwens vanavond in bijzijn van mijn moeder,oma,vriendin,2 kleine zusjes en mijn schoonzusje naar het hartje geluisterd.. was heel speciaal! Weltrusten iedereen! Ik ga lekker slapen,moet morgen weer vroeg op om te werken.
Goedemorgen dames!!! Voor mij word het een werkkerst. Maar dat vind k no super erg, heb namelijk vroeg/vroeg/laat. Ideaal!!! Vanmorgen werd k wakker van met een zwarte tong. Zou dat komen door roosvice Ferro? K schrok namelijk van mn eigen spiegelbeeld
Geen idee helma, mn moeder heeft ooit een tijd een zwarte tong gehad die is toen langs huisarts gegaan, en bleek van het roken en bepaalde aanslag/bacterien die je er niet 1,2,3 afpoetst. Het is uiteindelijk weggegaan en nooit meer teruggekomen maar zag er wel raar uit haha
Goedemorgen! Iedereen een hele fijne kerst en een goed nieuwjaar! Denk dat ik even minder aanwezig ga zijn hier ivm Kerst. Zwarte tong van roken heb ik nog nooit van gehoord. Eerder van t drinken lijkt me.
Moguh! Jaja het is zover, vanavond kerstavond! Hebben jullie er al een beetje zin in? We hebben gister de knoop doorgehakt, meisjes naam staat nu vast Nu voor een jongen nog. Zit nu met zoonlief beneden brrrr koud zeg als hele nacht de kachel is uitgeweest Was staat te draaien, zo even de woonkamer een schoonmaak makeover geven (niet echt bijgehouden laatste dagen, was zo moe) En dan nog eiersalade maken (12eieren koken...) Vanavond 1e gourmet van de 3 Hele fijne kerstdagen iedereen!!!
:') ik ben geen huisarts en het was haar conclusie.. Of het echt zo is geen idee, maar mn moeder rookt al vanaf kindertijd en in die 40 jaar roken heeft ze het behalve die ene keer nooit gehad. Verder drinkt ze alleen koffie en water en dat ook al 40 jaar Ach ja, hoop voor helma dat het vlug weer weg is.