Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    HCGpiek is geloof ik op 10 weken, en met 16 weken word dat''vervangen door progesteron?

Als ik het goed heb hoor, pin me er niet op vast.

2. Volgens mij ook dippertje.

Ik heb hier ook last van aanbeien auwie!!

3. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Merry Christmas everyone!

@ helma volgens mij heeft dippertje gelijk en zijn je hormonen op het hoogst bij tien wkn...

@ namen zijn we nog niet uit....leuk dat er al mensen die er al helemaal uit zijn! Denk dat wij weer blijven twijfelen tot het eind haha maar ja komt goed!

@ roozjuh is damian weer beter? Zielig als je kleintje moet spugen....

Nou dames geniet van deze dagen! X

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja Damian is weer beter * ff afkloppen* net bij mn vader brunch gehad en hij ligt nu bij opa en oma op zn bedje. Wij nu thuis spullen voorbereiden voor gourmet nummer 2 straks met schoonmoeder.. Dan de kleine weer ophalen en verder kerst vieren. Oja heb net leuk pakje gehad voor de baby :) mn stiefmoeder wilde roze kopen maar ze durfde t niet aan :p

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo allemaal !!!

Fijne kerstdagen !!!

Hier gaat alles goed. Gisteren surprise gehad en was echt super leuk. Vandaag bij mijn opa en oma, andere oma, schoonmoeder en naar mijn schoonbroer/ schoonvader toegeweest. Pfff... we zijn dus al naar 4 adressen geweest. ahahah e nu even lekker lamballen thuis en om 18:00 moet ik weer werken tot 22:00. Ik baal wel dat ik moet werke maar als ik er eenmaal ben id het altijd gezellig.

@ Namen, ik vind het erg lastig. We hebben al een aantal leuke meiden namen maar jongensnamen hebben we eigenlijk nog helemaal geen leuke :) Maar als we het geslacht weten dan gaan we echt naar namen op zoek ahahha.

@ Buikje, Ik krijg nu een steeds grotere buik lijkt het wel want ik krijg steeds meer reacties over mijn buikje. Mijn vriend vind me hartstikke mooi zo zegt hij omdat hij mijn buikje ziet groeien, echt schattig van hem ;)

@Ik heb al zin in dinsdag en misschien gaat schoonmoeder mee. ahahah we hebben gevraagd of ze dat leuk vond en ze begon meteen te glunderen ;)

Allemaal nog fijne kerstdagen toegewenst !!!!
    Kuss

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

woooww... :$ dit heb ik nog nooit meegemaakt, ik heb gewerkt en na het werk is er nog geen reactie geplaats ahhahah. Iedereen is lekker kerst aan het vieren :D.

Ik voelde vandaag allemaal gekke steekjes in mijn buik. Dit keer niet achter mijn schaambeen maar nu echt in mijn buik. Als je de baby voelt, dan zijn het echt plopjes toch? hahaha want ik hoopte stiekem dat het misschien de baby was maar ik denk eigenlijk mijn baarmoeder ahhahah.

Ik heb de laatste dagen veel last van mijn darmen. Kan soms niet goed naar de toilet en veel lucht in mijn buik. Ook voel ik mijn darmen veel rommelen ahhaha

Nou ga ik maar lekker naar bed want moet morgenvroeg weer werken. Geniet allemaal nog lekker van de feestdagen !!

Kuss en slaap lekker allemaal

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Welke meiden hebben al ervaringen met draagdoeken en welke gaan jullie gebruiken voor dit kindje? Ik kan maar niet beslissen welke het moet gaan worden :(

8. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Prettig kerstfeest!

Hier aan het werk.. Super druk afgelopen weken..
    Joekie ik heb een bykay draagdoek erg fijn! En gelijk te gebruiken. Wel vond ik hem erg warm..
    Hier ve buikpijn gehad:( weer erg onzeker dus bleh.. Vk zei dat m'n baarmoeder steeds hard wordt had het nl. Ook tijdens m'n controle. Ze dacht dat het door m'n darmen komt. Ik denk dat het ook komt door slaap te kort.. Als ik nachtdienst heb slaap ik maar paar uur dus ben erg moe dus. Ga vragen of ze m'n laatste nachtdiensten om kan zetten in andere diensten wat vinden jullie?
    Ga proberen meer te komen ook al post ik niet veel ik vind het fijn om mee te lezen..
    Heb super zin in woensdagavond!! Pretecho!!

Fijne dagen nog!

X

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

14 weken-wave!!

@nachtdiensten: je hoeft geen onregelmatige diensten meer te draaien volgens de Arbo.

Ik ben gisteren lekker vrij geweest en in de middag naar mijn schoonzusje en zwager en hun 2 kids geweest, met de rest van de schoonfamilie. Was gezellig, heerlijk gegeten.. Alleen zat iedereen aan de prosecco, witte en rode wijn en later een 43 likeurtje,..zo lekker :)
    Ook daar het hartje van de beeb laten horen, heb hem steeds sneller!
    Vandaag werken, ben benieuwd hoe het de heupen vergaat.

Heb eergisteren die collega gebeld van die opmerking, lucht op!

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    O is dat het helma.. ik had vd week ook veel hoofdpijn.

@Bellamano. Ik vind het al knap dat je nog steeds nachten werkt. Wat niet goed voelt gewoon niet doen. Zou ze ruilen hoor. Is veel beter voor je babytje.

@Kylie. Goed zo! en wat was de reactie?

Erg he die dingen die je niet mag?
    Eergister teramusu, gisteren gerookte zalm uit vacum en carpacio, rosbief en al die wijntjes... Ah denk dan maar aan die kleine in mn buik met t water in mn mond!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Update van onze kerst:
    Gingen kerstavond bij mn broer gourmetten. Damian at geen vlees (en dat wilt wat zeggen hoor!) Dus zei ik al dat damian alleen geen vlees eet als hij ziek word. En ja hoor, damian liep thuis de voordeur in en zo op de deurmat alles eruit. 1e kerstdag, brunch bij mn pa. We hebben goed opgelet dat damian niet teveel at. Alles ging goed. Savonds met schoonmoeder gourmetten. Weer at damian geen vlees dus ik en manlief keken elkaar al angstig aan... En ja hoor. Vanmorge om 7uur eerst ik boven de wc (lang leve t zwanger zijn, niet door t eten) en 5 min later damian alles eruit gegooid. + een vloeibare luier. Manlief alles schoonmaken en douchen met hem. Terug in bed nog even en nu net weer vloeibare luier. Maar kleine knul blijft wel vrolijk. Ik heb sinds vanmorge al 5x de wc gezien. Snap t niet, heb dit de eerste 3maanden niet gehad.

12. helma85

helma85 Niet meer actief

Lekker kunnen uitslapen vanochtend. Afgelopen dagen lekker gewerkt. Clienten waren allemaal vrolijk en gezellig. Sommige beetje zenuwachtig vanwege bezoek of naar huis gaan.
    Straks late dienst en lekker een koud/warm buffet!!!
    Kerstavond: steengrillen en cadeautjes bij onze schoonouders
    1ste Kerst: 5 gangen menu en spelletjes bij mijn vader, stiefmoeder en broer.
    2de Kerst werken.

Voel me wel beter dan de afgelopen dagen. Maar merk wel dat k steeds meer zwangerschapsklachten krijg zoals, hoofdpijn, krampen in mn kuiten en bandenpijn.
    Maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij. En heb ook voor het eerst de baby gevoeld!!! Wat een super gevoel is dat zeg!!!

13. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik heb net de angelsound weer geprobeerd en het hartje gevonden :)

14. Ik heb vanmorgen onder de douche ook weer staan braken, kwam niets want ontbijt moest nog komen, ging daarna ook bijna tegen de vlakte! Snel even iemand geroepen en op de grond blijven zitten. Voel me ook wel slapjes vandaag. Geen idee wat het kan zijn. Heb trouwens ook mega last van aambeien! :(

Straks weer door naar schoonouders voor warm/koud buffet en dan vanavond op tijd weer thuis. Morgenochtend heb ik een afspraak bij de VK dus kunnen ze meteen even naar m'n bloeddruk kijken.

15. Heerlijk he, zo'n angelsound! :D

16. Roozjuh, beterschap voor jou en je mannetje!

17. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Vervelend zeg! Dat bijna flauwvallen, of iig dat de hele wereld draait ken ik en vooral na douchen of in bad gaan. Best wel eng.

Even nog iets over buikvoelers: ik vind t niet zo erg als mensen aan m'n buik komen. Van vreemden wel natuurlijk. Laatst een jongen die ik vaag kende ging er aan zitten en dan ook zitten duwen enzo ????? Ik had echt zoiets van wtf maar durfde er op de een of andere manier niks van te zeggen. Achteraf vond ik t nog stommer dat ik dat "zomaar toeliet".

Iedereen nog een fijne 2e kerstdag!

18. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede middag allemaal !!!

Vanmorgen ook weergewerkt en vanavand naar schoonnmoeder om kerst te vieren. Dat is wel gezellig want de broers vn mijn vriend en mijn schoonzus zijn er ook bij ;)

ik was net de was aan het opvouwen en ik dacht serieus dat ik ons babytje voelde? Ik voelde een heel gek gekietel en ik begon meteen te glunderen en heb vriendlief snel gesmst (hij is aan het werk nu) Het leek echt of ik de kleine voelde.
    Morgen ga ik weer naar de verloskundige en ik heb er super veel zin in !!! Ik leef zo naar de afspraken van de vk toe want dan kan ik ons kleintje weer zien en dan genieten we zo !!!!
    Ik heb weer een foto in buiktopic geplaats, 15 weken buikje :cool:

@ Joekie, sorry ik heb helemaal geen ervaring met draagdoeken dus daar kan ik je geen advies voor geven :)

@ Bellamano, Als je denkt dat de nachtdiensten je geen goed doen dan zou ik ze zeker ruilen als ik jouw was. Ik zou doen wat je gevoel zegt.

@ Kylie1986, knap zeg dat je die trutterige collea hebt gebeld :$ Ik zou dat best lastig vinden denk ik. Verder vind ik het ook wel balen ja, overal waar ik kerst vier worden er heerlijke dingen genuttigd en daar kan ik dan niet van meegenieten :) Maar ja over een half jaar ja ik helemaal los hahahaha.

@ Lin, ppfff... ja er worden teveel lekkere dingen gegeten/ gedronken wat wij nu niet mogen hahahah.

@ Roozjuh, heel veel beterschap toegewenst voor jou en je zoontje. En heel veel sterkte en succes voor je man ahahhah

@ Helma85, Dat clienten vrolijk en gezellig zijn heb ik op mijn werk ook gemerkt. Ik vond het jammer dat ik niet bij familie was omdat ik moest werken maa op het werk was het ook wel super gezellig !!!

@Lionne, dat zal een heerlijk gevoel geven als je het hartje hoort. Ik hoor het morgen bij de verloskundige voor het eerst, joepie !!!

@Bloempje,
    last van aambeien, oej dat is wel heel vervelend !!! heb je er veel last van? want de dokters hebben daar een zalfje voor, alleen weet ik niet of je die ook mag gebruiken als je zwanger bent. Je zou voor de zekerheid kunnen bellen naar de huisarts.
    Laatst had ik ook 1 dag daar ook veel last van en toen kreeg ik van iemand de tip om genoeg te eten en bij mij hielp dit. Misschien bij jou ook?

@ Anne26, hahah buikvoelers kunnen heel irritant zijn ahhaha. Ik vind het niet snel vervelend maar voor mijn gevoel kan ik het eerder accepteren door vrouwen dan door mannen ahhaha. Mijn dierbbare mogen van mij allemaal aan mijn buikje komen, maar mensen die wat verder van me af staan zou ik het niet prettig vinden hoor want ik houd er zowiezo niet van als vreemde te dicht in mijn buurt komen enzo ahhaha. De volgende keer gewoon netjes zeggen dat je het niet zo prettig vind als ze aan je buik zitten, of een beetje subtiel wegdraaien/ stap naar achteren ahahha en dan maar hopen dat ze de hint begrijpen :(

Fijne dag allemaal nog !!!
    Kuss

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zijn vandaag bij de babydump in almere geweest maar wat viel dat vies tegen zeg!
    Weinig keus en zeer matige kwaliteit :(
    Wilden een box, commode en bedje kopen maar hebben nu niets gekocht..
    Geen 1 commode was echt massief.. De lades waren gammel en de bij de boxen was er geen 1 van massief hout met een grote lade. Allemaal van die piepkleine lades eronder..
    Baalde echt toen we met lege handen weer weggingen..
    Iemand een idee waar je echt een stevige massief houten commode kunt kopen?

20. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    bloempje wat vervelend zeg! lijkt mij erg eng. Hopelijk weet je vk raad.
    Joekie bopita boxen zijn volgens mij wel stevig. Mijn vorige was een bopita met een grote stevige lade eronder.
    roozjuh beterschap!

Ik ga denk ik idd mn nachtdiensten ruilen voor andere diensten.. Ik moet er na vannacht alleen nog maar 3 1x 2 achterelkaar en 1 x 1 nachtje dus op zich valt het wel mee.. Ben er nog niet helemaal uit haha.
    Heb nog helemaal niets voor de baby gekocht, ga echt een shopdagje plannen na woensdag.. durf nog niet met zekerheid blauw te kopen haha

xx

Deel Deze Pagina