Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    naar welke wil je gaan? :D

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

echopraktijk zuid in Amsterdam :) Geslachtsbepaling vanaf 15 weken doen ze daar

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    AAHHH!!! ik zie dat die echopraktijk niet op de beurs staat dit jaar!! neeeeeee. GRRR!!! dat vind ik dus niet leuk :(

4. Kylie1986

Die bij jou de echo gemaakt hebben met Damain bedoel je?

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    yup :) en heb haar net gebeld en ze staat wel op de beurs YES! :D Ze heeft nog meer dan genoeg plek zegt ze dus nu mn man even overhalen :D:D:D

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dinsdag had ik een echo maar helaas hield het de beentjes goed bij elkaar dus we weten nog geen geslacht :D
    Alles is helemaal in orde verder dus dat is mooi!

Ik voel het sinds dinsdag ook kriebelen in ijn onderbuik! Echt fijn om te merken dat je kindje beweegd! Geeft steeds een geruststellend gevoel :D

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ok.. dat feestje gaat dus niet door :( Mn man vind het te duur (75,-) Nu moek van hem zoeken naar een goedkopere. iemand tips? Moet dus een 3D echo zijn + foto's en op dvd voor minder dan 75,-

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o balen! ga je nog keertje terug om te kijken naar geslacht of wacht je tot 20weken echo?

9. Kylie1986

Nee, ik vind €75,- goedkoop..
    Voor de geslachtsbepaling zou ik €50,- betalen en een 3dpretecho met dvd is daar 130,-

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nee, we wachten geduldig af tot 17 januari. Dan heb ik de 20 weken echo met 19.2 wk zwangerschap.

Het maakt me geen bal uit wat er komt al ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig! ;)

We doen trouwens ook geen 3D ofzo..

11. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Net terug van de vk. Alles zag er goed uit. "onze" stagaire was er ook weer en wilde maar al te graag weer oefenen met echos maken! Dus vandaag weer een echo gehad =) super blij mee, alles zag er goed uit, erg levendig kindje. Lag wel dubbel en dwars te zijn, we konden niet veel zien, en ze had moeite met opmeten. Haha ze wilde ook niks zeggen over het geslacht daarom. Nog 4 weekjes wachten dan maar...
    Dan hebben we 20wk echo en gelijk vk er achteraan =)

@9maandenbeurs, ik hoop nog steeds vriendlief mee te krijgen.. Anders wil mijn zus vast wel mee!

12. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Eens even kijken of het me lukt om een foto te plaatsten van ons wondertje ;)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mooie echo!!

14. Kylie1986

Mooie echo bijntje!

Net weer gebeld met mijn leidinggevende, 3 januari ga ik naar de bedrijfsarts.. Verder ga ik die dag AT werken, dus dossiers en zo..
    Het is echt wel even slikken.. Niet dat ik zo super actief ben, maar ik wil kunnen profiteren van de goede dagen.
    Ik had niet verwacht dat ik het tot aan mijn verlof vol zou houden in de zorg, maar dat ik al zo vroeg problemen kreeg had ik niet voorzien..

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Bella, gefeliciteerd met het jongetje in je buik!

Grappig dat zoveel willen weten of ze een jongetje of meisje in hun buik hebben. Ik wil het niet weten, zijn er verder maar weinig die ook niet willen weten he?

Kylie, ff slikken dan he als je eerder als verwacht in de ziektewet moet. Helaas heb ik dat nu en had ik dat ook vorige zwangerschap. Blijft slikken maar outhoud goed dat je er zelf niks aan kunt doen.

Helma, leuk dat je de kleine hebt gevoeld! Zo'n magisch geveoel he!

Roozjuh, he jammer dat je mannetje het te duur vindt! Weet eigenlijk niet of goedkoper ergens is. Volgens mij ben ik ook zoiets kwijt.
    Wanneer is tussen de 20 en 30 weken eigenlijk beste week om 3d ech0 te laten maken?

Volgende week eindelijk weer echt naar vk, ben benieuwd! Ook wanneer ik 20-wekenecho heb want ben dan al ruim 18 weken en heb nog geen afspraak staan :cool:

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Bijntje, mooie echo zeg!! :)

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Leonie, mooiste is zo rond de 24weken. Dan is je kindje lekker vol(anders zieje een redelijk dun skelet achtig kindje) en je kindje nog niet te groot en krijg je m nog mooi goed in beeld. Als je later doet dan is je kindje te groot om volledig op echo te zien, maar zie je wel mee detail in gezichtje(bij 30-33weken)

18. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    effe ego < ziek ziek en nog eens ziek buikkrampen tot en met !! overgeven misselijk hou niks binnen !! en heb er net een treinreis van 4 uur opzitten pfffffff

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Beterschap mva!

Lin2011 hoe was je echo????

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ MvA: beterschap!

@ echo: ziet er goed uit! mooie foto's!

@ Roozjuh: sorry geen idee van prijzen..... wij laten geen extra echo (3d) maken, zoals het nu staat.

@ hier: heb ik het vandaag nog zo rustig aan gedaan. Alleen aant begin van de middag ff naar de Hema voor broekjes voor Mark en boodschappen doen (deze heeft mijn moeder zelfs nog naar binnen gesjouwd ;)) en vanavond ff het aanrecht gedaan (afwas enzo) maar nu last van mijn bekken en banden bah..... :(

Deel Deze Pagina