Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Bijntje, mooie echo ;)

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Zag een mooie echo voorbij komen.

Geslacht: wij willen het ook niet weten al gaat mijn voorkeur wel uit naar een jongen. Lekker een mannen gezin. Ben niet zo;n meisjes mama ben ik bang.

Ben bang dat mijn bestelling bij de H&M niet helemaal goed is gegaan ofzo.
    Net gekeken op de site bij mijn bestellingen maar er staat helemaal niks. Kan tot de 30ste bezorgd worden. Jammer want had die zw trekking graag willen hebben. Dat vestje voor M. was leuk voor erbij.....

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Alles was goed en ook goed te zien. We krijgen een dochter! Echt super leuk:) Was met de nub dus toch goed voorspelt ook maar toch blijft t dan spannend. O en daarna de halve stad met meiden kleding leeggekocht! En daarna uit eten gegaan, daarom zo laat. Helemaal leuk en een dvd mee dus t weekend de familie vertellen dat er een klein meisje komt:D
    groetjes!

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Je hoeft echt je priveleven niet on hold te zetten in de zw.schap ook al krijg je daardoor problemen met je werk/leidinggevende. Vorige zw.schap had ik ook al vroeg bekkenklachten en daarbij vermoeidheidsklachten. Ik werkte alleen nog maar en alsnog redde ik het niet. Het eerste wat de arbo-arts zei was dat ik ook nog een leuk prive-leven mocht overhouden naast het werk. Ik vroeg om twee weken halve dagen werken, ik kreeg de rest van mijn zw.schap maar 5 uurtjes werken. Wel overwegend bureauwerk, zorg is uiteraard een ander verhaal ;). Daar is het moeilijker om te blijven werken met bekkenklachten.
    Hopelijk tref jij ook zo'n goede arbo-arts!

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Lin, gefeliciteerd met je meisje :)

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lin, gefeliciteerd met je meisje! Leuk dat jullie ook al lekker aan het shoppen geweest zijn!

Afrola, hoe gaat het met jou? En met je twins?

Boefjesmama, jammer dat je bestelling mis gegaan lijkt te zijn! Maar wie weet komt hij morgen toch nog aan...

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Afrola: bedankt meid :)

@Lin2011: wat leuk! een meid! Ik zou ook alles leegkopen haha.

Hier kwam mijn moeder net met een complete maxitaxi aanzetten!

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @kylie. succes met je leidingevende. wel minder dat ze zo reageerde.... maar idd ja kan niet thuis blijven zitte!

@3d echo. wij hebben dat met mijn zoontje met 26 weken gedaan! super mooi. gaan we nu weer doen.
    @lin gefeliciteerd met jullie meisje! hahahaha leuk joh...!

verder geen nieuws! fijne avond.

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

@ Lin: gefeliciteerd met je meisje! en heerlijk geshopt! :D

@ hier: Mark was voor 7 uur al wakker dus zit alweer beneden. Hij zit nu ff in de box en heeft er al een grote chaos van gemaakt. Mn man is net naar het werk, ik moet vanmiddag nog..... :( nou ja dan hebben we weekend!
    Vanmorgen maar ff wat dingen opruimen enzo morgen zit het hele huis vol en vanavond gaan de heren een vuurwerkbak bouwen (houten bak met ongeveer 3000 babypijltje ;)) voor morgen.....

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Mooie echo :)

Wij willen het geslacht niet weten. (denk ik)

Vannacht weer nauwelijks geslapen. Ik mag vandaag, het weekend en maandag werken.

Dinsdag naar de VK. Daar maar eens vertellen over de rugpijn. Het is wel te houden, maar niet heel fijn, pijn helemaal onderin mijn rug, bij die twee kuiltjes, zeg maar.

Nou, ik ga maar eens brood smeren.

Fijne dag allemaal en beterschap/sterkte voor de zieke of kwakkelende mama's

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hier goed geslapen, damian pas half 9 wakker Heerlijk! Nu ff lekker op t grote bed tv kijken samen, man gaat naar t werk nu. Planning voor vandaag? Niks, beetje opruimen beneden

13. Ik zit nu in de auto op weg naar de geslachtsecho. super spannend!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bloem spannend!!!! Laat je t snel weten? :D

15. Ja tuurlijk maar eerst shoppen voor een pakje.

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Voorspel je jongen of meisje? Kijken of je gevoel straks gelijk had :) veel plezier met echo en shoppen!

17. Manlief is overtuigd van een meid ik twijfel....

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Bloem: Succes, ben benieuwd.. Ik denk een meid :)
    Hier lekker geslapen, werd wakker van een vrachtwagen die voor de deur bleef staan ***

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Bloempje: veel succes en plezier!

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    16 weken wave! Wat gaat t snel opeens zeg :) baby kan vanaf nu beetje horen van de geluiden om ons heen. Bij damian ben ik vanaf deze week begonnen met elke avond een muziek bij de buik afspelen die later in het bedje komt te liggen als slaapliedje. Dit werkte bij damian super goed, hij herkende het meteen, zo mooi om te zien! Zin om naar prenatal en babydump te gaan om te kijken voor muziek beestje, maar helaas geen veroer :( die van Hema vind ik niet leuk

Deel Deze Pagina