goedemorgen meiden ik heb heerlijk geslapen, en uitgeslapen. nu zo druk aan de poets samen met man lief. @kylie, wat goed zeg! @bloempje, ben heel benieuwd. heb zelf vanacht gedroomd dat ik was bevallen van een meisje! hahahahahah fijne dag allemaalxxxx
@ Leonie27, lief dat je naar me vraagt . Met de twins gaat het supergoed, ik voel ze regelmatig als gekriebel. Kan niet wachten tot ik ze nog beter voel. Ik voel me verder al op en top zwanger met bijbehorende moeilijkheden en ik heb een beetje moeite met dat te accepteren . Snel moe, bekken werkt helaas al niet meer mee. Op het moment verkouden, waardoor ik 's nachts wakker lig van verstopte neus en keelpijn :x. Mijn normale recept van Otrivin kan ik nu helaas niet nemen. Nog twee weken fulltime werken en dan ga ik afbouwen. Wat kijk ik daar naar uit zeg . Ik lees echter dat hier ook al een aantal meiden last van bekken/rug krijgen, echt zo balen als het al zo vroeg begint . @ Bloempje, veel plezier bij de echo. spannend hoor! @ all, (alvast) fijne laatste dagen en een spetterend begin van het nieuwe jaar gewenst!
Hey Afrola, leuk om van jullie 3en te horen, grappig jij bent nu met z'n 3-tjes Zwaar hoor nog ft werken, fijn dat je al gaat afbouwen. Las dat een zwangerschap 2 uur per dag xtra werken is, geld dat vorr jou dubbel dan Ik voel me smorgens fit en maak daar gebruik van maar na een actieve ochtend voel ik me of ik een marathonheb gelopen. T kost extra energie
hallo allemaal -Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden bij bloempje ahhah - afrola, ja ik denk dat het bes pittig is om een tweeling in je buik te hebben. Goed dat je al af gaat bouwen... verder weet ik het zo niet meer wat ik had gelezen Sorry - ow ik las ook dat iemand een meisje kreeg, woow... leuk zeg, gefeliciteerd !!!! Verder ben ik een beetje aan het stressen wat ik eigenlik niet moet doen maar ik moet nog zoveel doen in huis en daarnasst nog een hoop geregel. Pppfff... ik word helemaal gek ervan en ik ben blij als oud/nieuwjaar voorbij is want dan valt er weer een hele last van mijn schouders af !! De hele vriendengroep komt hierheen en vriend lief en ik zouden alles samen regelen maar nu moet hij ineeens lange dagen werk van 8:30 tot 22:00 in de vuurwerwinkel. Dus met andere woorden, ik kan hier alles regelen en poetsen en omdat ik zo veel poets ben ik weer bang dat het niet goed is voor ons kleintje. kan dat heel veel kwaad als ik de laatste dagen aan het sjouwen ben overdag want sávonds neem ik wel de rust? Ik mag zo mijn nieuwe kettinhg ophalen, hij is echt super gaaf !!! Die heb ik met kerst van vriendlief gekregen maar hij was iets ta lang. Hier is een link van de ketting... Proud MaMa BabyBel DeLuxe Swarovski Kennisgeving voor omleiding Nu ga ik sne een boterham naar binnen proppen en dan ga ik weer aan de slag Kuss
Hoihoi, Iedereen kerstdagen goed doorgekomen? Ik heb al een tijd niet meer hier geschreven. Heb net even alles bijgelezen en dan denk ik; daar wil ik op reageren en daar en daar... en nu weer bijna alles vergeten . Probeer een poging te wagen. @haar verven: ik heb gehoord dat je wel gewoon je haar mag kleuren, maar niet ontkleuren--> blonderen. Heeft iemand hier meer verstand van? Ik blondeer namelijk altijd mn haar, maar nu durf ik dus niet.. @geslacht, iemand een jongetje en iemand een meisje (toch?) gefeliciteerd!! @echo, echt supermooi! @ Babykamer spulletjes: via marktplaats kun je redelijk goedkoop kwalitatief goede spullen kopen. Heb via mp een ledikantje en commode voor 75 euro. Vandaag gaan we de babykamer een beetje in orde maken zin in! @baby voelen: ik heb haar gevoeld met 15 weken, maar nu al een hele tijd niet meer en ben nu dus vet onzeker daarover.. Heb ik het nou wel goed gevoeld? En waarom voel ik haar nou niet meer? Weet iemand of dit normaal is .. Zou willen dat ik elke week een echo had, dan zou ik me minder zorgen maken. Wil misschien toch zo'n hartluisterding. Hoe duur is dat en waar kun je het kopen? Iedereen een hele fijne dag!
@CN: mooie ketting. Ik heb op mijn verjaardag ook een mooie gehad, maar dan van mijn schoonzusje Ik ga even het centrum in, moet alcoholvrije champagne, boxershorts en sokken hebben..En ga denk ik nog wat zwangerschapsondergoed halen..
kylie waar haal jij die? ik haalde ze toen bij Miss Etam maar die heeft positie eruit gegooid. Hema misschien? Blonderen: Again, ik ben kapster Blonderen én verven is gewoon niet zo gezond. Logisch want je ademd slechte dingen in. Wat betreft wel of niet mogen, tja als je goed ventileerd kan het gewoon. Zorg dat je frisse lucht blijft inademen en niet te lang in die verf geur blijft hangen. Blonderen is sneller klaar maar even chemisch. Kan je dus ook gewoon doen maar net als met verven: niet vaker dan 2x in je hele zwangerschap. het is en blijft slecht. af en toe is geen enkel probleem, ik verf zelf ook gewoon mn haren (moet binnekort weer ff doen) Ketting: mooie! Lijkt wel of t man-eigen is om een te lange ketting te kopen Ik had een ketting die tussen mn boobs hing haha. Veel te lang dus. heb m omgewisseld met die van mn man. Hij vind t wel fijn een lange ketting en nu heb ik de goeie lengte Hier mijn hangertje (hij dacht dat het 2 hartjes waren waar je op kon graferen(schrijf je dat zo? ) maar kan dus maar op 1 en die 2de hangt er overheen. Letter D van Damian staat er nu op en achterkant komt letter van de 2de baby
dank je wel voor je duidelijke antwoord over t blonderen! Ik probeer het gewoon zo lang mogelijk uit te stellen, tot het écht niet langer gaat!
@Roozjuh: Heb vorige week een set van 2 boxers bij de MissEtam in Dronten gekocht.. Voor 15,- Weet niet of je er wel eens komt? Bah, geen zin meer in het centrum, ga wel naar de Tjalk
dronten, nee daar kom ik nou echt nooit haha. misschien volgende week maar ff in almere kijken, daar kom ik wat vaker. centrum - tjalk, jij heb vast een auto hahaha
@ anne26, hahah ik wil ook altijd overal op reageren maar vergeet dan de helft als ik aan het typen ben Ik heb 2de kerstdag de baby voor het eerst gevoeld en daarna ook nog maar 1 keer. Maar ja ik ben ook zondag pas 16 weken. maar volgens mij is dat als je rond deze weken zwanger bent normaal. Maar ik weet het niet 100 procent zeker. @ Kylie, wel leuk da je een mooie zw ketting hebt gekregen van je schoonzus. Want ik heb er al veel gezien maar ik vind ze zeker niet allemaal mooi ahhaha dus dan kent ze jouw smaak goed @ Roozjuh, ja deze ketting hing bijna op mijn kruis dus ze gaan er een stuk afhalen en dan doen ze het gedeelte dat ik de ketting kan verstellen er weer teru op zodat ik de ketting kan verstellen tijdens de zwangerschap. Mannen, hahahaha Vanmorgen ben ik trouwens met onze poes terug geweest bij de dierenarts en de hechtingen zijn uit haar buikje Joepie nu hoeft ze niet meer terug en kan ze helemaal genezen. Het zag er allemaal goed uit gelukkig Nu ga ik toch echt maar verder voordat ik nog meer ga stressen zo. k heb al wel besloten dat als poetsen er niet meer van komt dat ik dat dan maar morgen doe want sávonds komt pas iedereen ahhaah Kuss
wauw wat en prachtige echo! Duidelijk zeg! Wij vanmorgen al lekker actief geweest, 2 wasjes gedraaid en eentje alweer in de kast. Naar Makro, Karwei en Jumbo geweest. Zo meteen naar fysio. Heb alleen zo'n knallende hoofdpijn, bah!
Weet je wat ik wel een beetje creepy vind aan die foto. Als je links kijkt is het net alsof je nog een gezicht ziet!
gefeliciteerd bloempje Ben na aan het denken over de kleur voor 1 muur voor de babykamer, maar heb echt nog geen idee!