Wauw bloempje, mooi hoor! Kleur babykamer: wij denken aan groen/turqouise (schrijf je dat zo??) met grijstinten. Maar we weten t ook nog niet zeker. Zometeen gaan we t bedje en commode in elkaar zetten :d joepie!
babykamer kleur: ehh commode en ledikant staat al op onze kamer, nog steeds eigenlijk. Met 2de verjaardag van Damian naar onze kamer verhuisd en hadden geen zin om m uit elkaar te halen dus we hoeven straks niks meer te doen Alleen wat opruimen en onze kleding kast verplaatsen. baby slaapt dus bij ons twijfel nu heel erg of ik t geslacht wil weten zie zoveel leuke spulletjes op internet maar dan is t blauw of roze. Hmzz misschien toch maar kijken bij 20weken echo
woow bloempje, Wat schattig !!!! Toen ik de echo foto bekeek viel dat links op de foto erg op ja ahhaha ik dacht daar een 2de gezicht te zien ahhahah Maar wel schattig wat het word, ik heb het op de site gelezen @ kleur babykamer, als het bij mij een meisje word dan krijgt ze 1 roze muur en witte meubeltjes, Verder wil ik de accesoires in het roze en zilver... Ook vind ik glitterdingen erg mooi hahaha dus die zullen er ook veel in terug komen Jongens kamertje 1 babyblauwe muur en mijn vriend wou iets van een stoere auto ofzo erin terug laten komen ahhaha Nou ja we zien wel ahahha. Ik denk echt dat ik een jongentje krijg want hier op het forum dacht iemad een balzakje te zien en mijn moeder zei ook meteen dat ze dacht dat het een jongen was (en zij kan het misschien wel zien want heeft 5 kinderen, 4 meiden en 1 jongen) Mmmm... ik vind het reuze spannend hoor !! Denken jullie als jullie deze foto zien ook dat het een jongen is of denken jullie dat het net zo goed een meisje kan zijn? hahaha ik weet het echt niet meer want ik dacht een jongen en dan droom ik die nacht weer van een meisje hahah dus ik denk onderhand elke dag iets anders Kuss
@bloem, mooie foto, idd erg gek van tweede gezichtje. kwa geslacht, erg leuk! Ik moet hier nog even wachten.. Babykamer, Wij gaan ook voor de grijstinten, en dan met roze of blauw, dnek ik, wil eerst het geslacht weten. Ik ga zo maar eens beginnen met tapas bedenken voor morgen, oud en nieuw met zijn tweetjes is wel iets anders dan met 20 jongens haha!
Heej kylie, ja van mij waren het de echofoto's van afgelopen dinsdag ahahah maar de link van de site is: http://www.everyoneweb.com/juni2012mama/ Kuss
Hey Dames!! Was ik weer! Even paar daagjes weggeweest met vriendlief in een hotelletje..was heerlijk om even samen te zijn. Maar ben ook blij om mijn kleine boef weer te zien..ben hem helemaal aan het doodknuffelen haha. Was een mooi hotel, maar matras was erg zacht en ik kan alleen nog op zij slapen dus was niet zo ideaal. En mijn vent is vanaf gister ziek...moest spugen en is steeds misselijk wel jammer... Maar ik heb wel genoten en heb een heerlijke massage en gezichtsbehandeling gehad...ga ik vaker doen!! Voel de kleine steeds meer en duidelijker bewegen...ik weet nu gewoon hey dat is de kleine weer!! Vaak als ik net wil gaan slapen en zelfs midden in de nacht dat ik er zelfs wakker van ben geworden..als dat maar geen voorbode is haha.. Maar heel fijn!! Echt korte duidelijke plopjes! Heb wel bijgelezen steeds, maar ben al veel vergeten sorry! @ Bloempje mooie echo..en idd apart van dat 2de gezichtje...maar supermooi meid!! En leuk het geslacht!! Ik moet nog even wachten tot de 20 wkn echo!! @ Lin leuk een meisje!!! Had je goed voorspelt toch? hoe voel je je nu? Nog aan de pillen of niet meer? @ Afrola leuk dat je je twins ook kunt voelen!! Lijkt me helemaal bijzonder twee van die kleine wondertjes!! @ Babykamer wij willen ook denk ik grijstinten met roze of blauw..en heb hele leuke muurstickers gezien!! Met een boompje met takjes waar dan vogeltjes op zitten erg schattig!! @ Roozjuh leuke hanger en leuk idee met die letter erop graveren!! @ Namen wij lijken steeds meer van mening te verschillen haha...ik laat het onderwerp even rusten tot na de 20 wkn echo...hebben we minder om ruzie over te maken
lieve meiden , ik lees af en toe nog is met jullie mee na mijn miskraam ..... en kan jullie vertellen dat ik weer zwanger ben en in de plaats van dat ik een juni mama word als het goed is een september mama word .. nu duimen dat ons kindje wel blijft zitten liefs maaike
wat leuk dat je nog even langs komt wippen! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel lijm ingeslagen voor een mooie plak beeb?
haha heb mijn vent de afgelopen maanden veel lijm laten drinken zodat zijn sperma goed kleverig is neej ik hoop gewoon dat het blijft zitten maar test nu voor mijn nod al positief en heb ook al klachten dus hopelijk blijft dit een plakbaby... alle onderzoeken waren tot op heden nog goed nu alleen nog het chromosoon onderzoek , maar als dit blijft plakken weten wij zeker dat er niks aan de hand is.... en tuurlijk wip ik af en toe langs hou jullie op een afstandje in de gaten
@Misjuf. Welkom terug! Lekker hoor. ik ben nu ook een paar dagen vrij en voor het eerst sinds 7 jaar niet werken met oud en nieuw. Heerlijk! Helaas nog wel pillen nodig voor t spugen. Ah t kan erger. @Mismaaike! Wat een goed bericht, gefeliciteerd Lief dat je het even kwam vertellen. Hopelijk kan je snel gaan genieten! @Roozjuh. Wil je me nog op de juni site zetten? Ik zag dat er nog niet stond dat het een meisje is. @Bloem. Leuk en verrassend berichtje. Van harte! @all. Zag dat er meer meisjes dan jongens op staan nu. Dus kom maar op met de jongentjes!
@ Lin dankjewel!! Fijn dat je nu eens niet hoeft te werken met oud en nieuw!! En lekker wat dagen vrij! geniet ervan!! jammer dat je de pillen nog nodig hebt... maar idd er zijn ergere dingen (wat niet wegneemt dat je er best wel van mag balen hoor) en fijn dat het met je ukkie wel goed gaat! En inderdaad er staan meer meisjes op dan jongens, maar dat kan nog komen!! Ik denk dat ik een meisje krijg, zou echt gek staan kijken als het een jongetje is haha. Gewoon qua gevoel..geen redenen ofzo..en vorige keer had ik het goed met mijn jongetjesgevoel! Lijkt me wel grappig als het nu een jongetje is en ik er helemaal naast zit @ MisMaaike wat fijn!!! Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je een plakbeeb hebt en dat je gewoon een septembermama gaat worden!! Leuk dat je hier nog komt kijken!! Mijn vriend is nog steeds ziek en ik ga vanavond even alleen naar verjaardag...en dan lekker weer eigen bedje in! Fijne avond allemaal!
@ Missymaaike, wat een goed nieuws Gefelicteerd! Ik duim voor een plakbeeb. @ Bloempje, gefeliciteerd , mooie foto en ik zie het extra gezicht ook
lin het staat erop! weet al wat er fout was gegaan. had t gister aangepast maar werd opeens niet goed dus ging op mn bed liggen en manlief laptop afgesloten. niks opgeslagen dus Oja meiden, heb besloten om het geslacht bij 20weken echo wel te willen zien. naja willen zien is groot woord maar het was óf mijn man die zn gelijk krijgt, óf ik. Tja ik offer me dan wel op aangezien hij t héél graag wilt. En is makkelijker kleding enzo kopen aangezien de leukste dingen blauw of roze zijn en niet uni
@ Roozjuh haha dus toch maar wel 'willen' weten... Is leuk joh! Zoals je zegt is echt makkelijker shoppen..veel dingen zijn inderdaad echt al voor meisje of jongetje, maar weinig leuke uni kleding. En aangezien jij je opoffert voor je man..verdien jij het daarna wel om lekker los te gaan met shoppen!
Over kleding gesproken vanmiddag een leuk blauw shirtje gekocht in maat 56. Had al een wit shirtje. Heb er een grijs broekje bij gekocht. En een wit broekje maat 50. Nu nog een shirtje 50 j/m dan zijn wij klaar voor eerst. De rest krijgen we na de geboorte wel en heb nog j. kleertjes van M. Mocht het een meisje zijn is het snel genoeg gekocht. M. slaapt nu bij Pake en Beppe. Wij gaan er morgen middag heen en slapen er dan ook. Pake was druk aan het oliebollen bakken. Met als resultaat dat hier nu 20 krentenbollen liggen!!! Meer dan de helft gaat de vriezer maar in geloof ik.
hoi dames! Lin: gefeliciteerd met jullie meisje in je buik! Werk: Tegen mij zeiden ze vorige x ook dat wanneer je klachten hebt je thuis situatie voor gaat, je gezin of wat dan ook. Je werk krijgt volgens mij ook alles vergoed van uwv wanneer je ziek bent door zwangerschap. Jeetje heb weer een geheugen als een vergiet! sorry, weet het gewoon niet meer.. Met mij gaat het verder goed manlief is de muur in de babykamer aan het zetten! Spannend weer allemaal. Wat was de site ook alweer? groetjes bella