hey meiden..... @miss gefeliciteerd met je zwangerschap meis, ik duim voor je!! @juffie, heerlijk zo'n weekend, en dat je de beeb zo goed voeld. @roozjuh. ohhh spannend! wanneer heb je de echo? ik heb afgelopen nacht gedroomd dat ik beviel van een meisje. dus denk ook dat ik een meisje krijg. alleen had ik het bij me zoontje ook fout. dus we zullen zien!
les: wij hebben 6feb de echo. Ben nu toch wel beetje benieuwd wat het is Zie heel veel leuke kleding maar alles is roze of blauw. Toch wel handig dan om te weten wat je moet kopen Alhoewel ik roze vreselijk vind... Ik ga maar is ff een poging doen met hond uitlaten. Ze is als de dood voor vuurwerk en is hier nu aan 1 stuk door klappen te horen. Noway dat die wat gaat doen maar proberen kan altijd
@lange mouwen, ik ga niet te veel lange mouwen kopen hoor. Mijn meisje is van maart 2009 en lag al heel snel in korte mouw. Net na haar geboorte (mei) was er toen ook een hittegolf dus je kunt er toch niet alles van zeggen. Denk beetje half/half. @ Bedje opmaken, mijn kraamverzorgster liet het bedje toen wel zoals wij het op hebben gemaakt. Ze vroeg gewoon wat wij hadden gedaan en meeste is natuurlijk ook te zien hoe het zit. @ Missmaaike, gefeliciteerd!!!! Echt super dat je weer zwanger bent, ik duim mee dat dit kindje echt blijft zitten. Maar je hebt er dus al wel wat onderzoek opzitten. @ Roozjuh, leuk dat je toch wilt weten wat er in je buik groeit. Eigenlijk had ik ook wel gedacht dat je 'overstag' zou gaan aangezien er al een lichte twijfeling was bij je. Hihi. Vertellen jullie het de rest daarna meteen of toch nog via de vulling van je taart, dat vond ik ook zo'n leuk idee! @ wel/niet weten, idd het is wat lastiger kopen zonder dat je weet wat het geslacht is. Maar weet nog van de vorige keer dat we wel aantal leuke neutrale setjes hadden gekocht en dat we na de geboorte van ons meisje overspoeld werden door heel veel roze (I love roze!!) kleertjes. Volgens mij hoefde ik voor maat 68 pas voor het eerst zelf te gaan shoppen als ik had gewild. Tuurlijk wel zelf eerder gegaan hoor. @ kruiken, ik heb er wel 2 en dacht ook wel allebei erin gehad aan het begin maar durf het eigenlijk niet zeker te zeggen. Twijfel nu weer of we er toch maar eentje hebben gebruikt. Ik had de kruiken die ik vroeger zelf ook nog in mijn bedje heb gehad, vond ik wel speciaal. @baby voelen, denk dat ieder zo in deze periode wel haar kindje gaat voelen. Ik vind het ook echt zo'n speciaal gevoel! Maar herken wel wat Anne schreef doordat je het de dag daarna weer minder/ niet voelt dat je dan echt denkt: "was dat nou echt? " geweldig! Voor ons is dit de laatste zwangerschap, wij willen graag 2 kindjes en deze zwangerschap gaat ons hopelijk dat 2e kindje brengen. (door gebeurtenissen in omgeving kleine slag om de arm). Ik heb soms zulke duidelijke momenten dat ik besef dat dit de laatste keer is dat ik zwanger zal zijn en dit prachtige voelen van kindje mee zal krijgen. Ben nu extra bewust ervan, mooi!
Leonie: ehh ja via taart zou nog steeds heel leuk zijn. Maar dat was meer voor mezelf ook Vond ik wel een speciale manier om er achter te komen wat t geslacht is. Hoorde van de week dat de opa's en oma's het geslacht allemaal niet willen weten. Dus dan zou ik moeten oppassen met wat ik zeg in hun bijzijn... niet zoveel zin in. Wil er juist geen geheim van maken. Maarja, als ze t niet willen weten... Lastig. - Wat speciaal dat je de kruiken heb gebruikt van vroeger - Inderdaad die hittegolf in 2009! o bah wat was dat een ramp Ik stond met 33graden en 9maanden zwanger te zweten op het stadhuis het Ja-woord te zeggen. Bah wat was het toen vreselijk warm zeg.
Gelukkig had ik haar toen al naast me liggen met die hittegolf, idd lijkt me heet genoeg hoogzwanger ook nog eens. En ook nog trouwen hihi! Extra warm!
Goedemorgen dames!! Zo moest weer even teruglezen gezellig! @ Chanelle dankjewel! Verjaardag was erg gezellig heb het gewoon tot laat volgehouden terwijl ik laatste tijd vroeg op bed lig... @ Les Ja is helemaal super dat ik het zo goed kan voelen. Jij bent weer goed bezig geweest zag ik..huisje weer lekker schoon. Ik ben jaloers! Gek he die dromen? Ik had laatst ook gedroomd dat we echo hadden en dat het een meisje was..zie nog de beelden van de echo voor me..ben benieuwd of het gaat kloppen. Bij Thijs droomde ik dat er iets met hem was na de bevalling en dat hij in z'huis moest blijven en dat ging ook zo als in mijn droom..vreemd he... @ Roozjuh ja lastig lijkt me dat je mond niet voorbijpraten..dat met die taart was inderdaad wel een heel leuk idee! Jeetje lijkt me wel pittig hittegolf en dan hoogzwanger en ook nog eens trouwen!! Kan nu ook he dat het in mei al hartstikke warm is...ben benieuwd! @ Leonie Ja ik heb dat nu ook..ik wil graag 2 kids en nu denk ik vaak oh dit is de laatste keer dat ik dit zo meemaak en probeer dus ook extra te genieten..maar deze zw gaat veel sneller voorbij. Bij de eerste stond ik er vaker bij stil zeg maar... maar goed je weet nooit. Wellicht komt er ooit toch nog een derde en alles moet ook goed gaan natuurlijk... @ lange mouwen ik ben blij dat ik daar wat over lees..stond bij de Hema laatst en toen wist ik niet of ik nou rompertjes met lange of met korte mouwen moest halen.. Onze Thijs kwam midden in de winter dus dat was toen niet zo moeilijk...ik denk dat ik dan maar half half koop. Je weet het nooit bij die gekke zomers van ons... Zo even douchen en dan toch ook maar eens poetsen bleh!
hoi dames vanavond geen plannen hier , gezellig onder ons met sm en schoonbroer ! FIJNE JAARWISSELING en dat al jullie dromen en wensen mogen uitkomen in het jaar 2012 ! en een goede gezondheid voor iedereen en voor al de beebjes en kindjes
Jullie ook een hele fijne jaarwisseling!! Dat wens ik iedereen hier alvast toe! En natuurlijk al het goeds voor 2012!! En dat we maar een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2012 krijgen met heel veel mooie en gezonde beebjes! @ mamavanA Moest even grinniken om je bovenste zin.... 'Gezellig onder ons met SM en schoonbroer..hihi Sorry zieke geest ik weet het..zullen de hormonen wel zijn
Juffie, ja deze zwangerschap gaat voor mijn gevoel inderdaad ook veel sneller voorbij! Ben me bewust van de zwangerschap maar aan de andere kant ook niet omdat je veel dingen herkent en niet voor het eerst ervaart en soms er dus minder stil bij staat. Mva, weer helemaal beter? En is het met je huis nu al beetje geregeld? Veel plezier vanavond! Bij ons komen vrienden en schoonmoeder op bezoek, wordt vast ook gezellig! Iedereen veel plezier vanavond en op naar 2012!
Jammer van nog niet beter maar fijn dat je goed verzorgd wordt! En ook fijn dat huis nu geregeld is. Kunnen jullie dan ook vrij snel weer terug? Lijkt me ook wel fijn om weer plekje voor jezelf te hebben
ja het is een andere woning 165 km verder he we gaan dinsdag terug naar mijn ouders en de rest van de week dan in ons huisje verder doen behangen enzo en dan hoop ik toch in het weekend te verhuizen met alle spullen en wijzelf
hmz kwilde naar Hema gaan voor die 1+1 actie. Maar het blijft regenen/miezeren... Tot wanneer is die actie (zeg aub niet dat dit laatste dag is ) Gaan jullie nog wat speciaals eten vanavond? Hier gewoon AVG(Aardappel Vlees Groente) Heb 2kroppen sla gehaald (HEERLIJK!!) en schnitzel en wat gebakken aardappels. Maak eind middag nog lekkere bladerdeeg hapjes. En voor morgen ragout pasteitjes. Hadden we voor kerst maarja, we waren alle 3 ziek (ik nu trouwens weer/nog steeds...) Damian zit nu op NL3 naar een of ander circus te kijken. Hij ligt helemaal plat van het lachen!
wij eten vanavond gebraad met bruine saus, erwten en wortelen, en aardappelkroketten , maar eerst taostjes , en om 12 uur een lekker glaasje kidibull voor mij haha
ik wilde ook kinderchampagne maar dan moet ik hele fles alleen drinken want mn man vind het niet te zuipen
Ooo kinderchampagne! Had ik laatst ook met kerst, vond t echt superlekker! Had die toen gehaald bij de Gal&Gal. Straks nog maar een flesje halen en dan gezellig naar vrienden toe. Iedereen een hele fijne jaarwisseling!! 2012 wordt een fantastisch jaar
Ik heb ook een fles kinderchampagne in huis voor vanavond. Vond k vroeger altijd best lekker, hoe dat nu is, zal k om 12 uur achter komen Vanavond blijft mn broer bij ons eten en spelletjes doen. Maar ben nu aan het wachten op mn man, die ging even mountenbiken. Ondertussen alweer bijna 3 uur geleden. Beetje ongerust