Hey meiden, Ik ben hier lang niet geweest maar dat heeft helaas een reden. Vorige week is na een lang ziektebed mijn vader toch nog redelijk plotseling overleden. Vanaf nu kan ik nooit meer naar mijn ouders maar heb ik alleen mijn moeder nog. (waar ik overigens super dol op ben) Ik zit dus niet in een makkelijke periode en ook de zwangerschap heeft (stom genoeg) nu even niet mijn prioriteit. Natuurlijk doe ik alles wat het beste is voor de baby maar ik vind de weken voorbij vliegen omdat ik er weinig mee bezig ben. Ook nu denk ik alleen maar aan mijn lieve paps. Donderdag hebben we nog wel een echo gehad en alles was helemaal goed. Kindje beweegt flink en ligt keurig op schema. Dat is natuurlijk een hele geruststelling. Zondagavond kwam ik thuis van een week logeren bij mijn ouders/moeder en toen ben ik zelf ingestort. Had de hele week nauwelijks geslapen en gewaakt bij mijn vader. Wilde elke minuut bij mijn moeder zijn om haar te steunen. Ik heb het geredt maar ben dus zondagavond ingestort. Had ook een enorme verkoudheid opgelopen en heb tot dinsdag morgen in bed gelegen en geslapen. Was helemaal kapot. Nu gaat het weer een beetje. Neem veel tijd voor mezelf en doe niet al teveel in huis. Hoef pas zaterdag weer te werken gelukkig. Vanaf nu zal ik in ieder geval weer meer meelezen en soms ook posten! Liefs!
Heb wel een zpvriendin van 2010 die mijn backup wil zijn. Zei kan het hier posten. Hmm las iets over oliebollen. Krijg er helemaal zin aan. Vind helaas die kraam oliebollen niet zo super hier. Mn schoonvader bakt echt super lekkere oliebollen. Zondag te horen gekregen van mn schoonzus bij mn zwager weg wil na 20jaar. 2 meiden van 8 en 5 jaar. S-ouders helemaal in tranen hier. Daar gaat onze Sint en kerst. Er is echt ieder jaar wel iets met kerst daar. 5jaar geleden zwager in zkhuis bleek suiker te hebben. 4jaar geleden szus bijna overspannen 3jaar terug ik net zwanger niet echt eetlust 2jaar terug s-pa stress op het werk bijna ontslagen vorig jaar ons zoontje erbij die niet wou slapen en nu dit weer.
He Einneh alles goed? Ook met de oudste? Je krijgt de felicitaties van Tantemars. Je weet vast nog wel wie ik bedoel.
Joekie, had even over je berichtje heengelezen. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Kan me voorstellen dat je nu even niet aan de kleine denkt.
Joekie gecondoleerd meid! Jeetje wat heftig! Ego: zit oprah te kijken (1ste aflevering van laatste 3) rot hormonen!!! Zit me toch een potje te janken hier pfff
Einneh, gaat nu weer super met haar. Ze is gescheiden, inmiddels eigen huisje met haar meissie en weer helemaal verliefd sinds kort. Zijn bij de kids op verjaardag geweest ze woont in Sn..k (fr) nu. Spreken elkaar via sms en msn geregeld. M. is wakker zal hem uit bed halen, flesje en dan even naar de stad en fysio.
@Joekie. Pff meid wat een heftige tijd. Gecondoleerd wel fijn dat je afscheid hebt kunnen nemen door er te zijn. Goed te horen dat het met de baby goed gaat. Rustig aan he en dat werken dat komt wel weer. Sterkte!
@Joekie: Gecondoleerd @eten vanavond: doekoe is weer binnen, dus vandaag lekker patat halen, snak naar een patatje oorlog! Planning: half 3 huisarts voor de hypo's, 3 uur gyn, half 4 orthopeed en 20 minuten laten de internist.. Druk druk druk
Ik lees hier ook nog steeds mee...ik vind het leuk om te zien hoe het met jullie en jullie zwangere buikjes gaat. Zouden jullie mij ook bij de vlindertjes willen zetten op de juni 2012 site? @Joekie,gecondoleerd! @Kylie1986: succes met je echo!
joeki gecondoleerd ! veel sterkte ! live voeden bedoel ik dus met aanleggen . live aan de borst , maar ik ga zoeizo ook tussendoor flesje afgekolvde melk geven ..
vond net nog een schaaltje met van dat strooigoed wat dan bij de pepernoten in zit in een schaaltje gedaan maar schaaltje is bijna leeg oeps...... moet alleen de hartjes nog
Hoop42: natuurlijk!!! Was moeilijk terug vinden wie helaas moesten afvallen. Als ik weer op laptop ben dan zet ik je er meteen op!
rooz kan je de bevallingsdatum aanpassen ? 15juni en beval in het ziekenhuis weet niet of ik dat zelf kan ? en 19 december om 10u30 3 de echo en controle 31 januari verjaar ik