Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Haha dat is wel heel erg ja...gewoon vergeten dat je eten hebt gemaakt :D ik was laatst op een dag drie keer mijn autosleutel kwijt net op moment dat ik moest gaan..toen heb ik zelfs een potje gejankt haha voelde me zo stom!

Shop ze roozjuh!

2. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @bloempje, Wat een leuke kleertjes!
    Ik kan niet wachten tot ik weet wat het word!

@kylie, veel plezier met de echo!
    Spannend hoor!

@roosjuh, hier net zown zeef. Ik loop vaak kamers binnen en dan denk ik, wat ging ik ook alweer doen?

@hier, Best wel last van keelpijn. Normaal neem ik een trachitol of een strepsil, maar de bijsluiters raden het allemaal af. Iemand ideetjes? ben niet zo van de snoepjes en honingthee..

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whaha heerlijk he dat zeef gevoel. ging net naar de stad om boodschappen te doen, eerst langs hema(potverdorie ze hadden t broekje nog steeds niet) toen kreeg ik honger :p dus ben naar burger king gegaan(weet niet waarom, vond t laatste keer zo smerig) fietste naar huis en besef me dat ik helemaal vergeten ben boodschappen te doen bij supermarkt. dat was de hoofdreden dat ik naar t centrum ging :p moet dus straks alsnog naar de supermarkt, gelukkig zit er 1 hier 2straten verder

4. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Haha grappig om de zeef verhalen van andere te horen!!:)
    Hier net rare pukkeltjes ontdekt bij m'n zoontje.. Lijken kleine waterpokken rood met een vocht topje zeg maar. Afwachten maar..:(
    De jongste ligt lekker te slapen ga hem zo oom even nakijken voor de zekerheid..

Nu trouwens wel echt m'n wasmachine gemaakt :) scheelt weer een smak geld ik word nog een technisch haha

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kmoet ff zeuren hoor...

Man'lief' is nu aant werk, kletsen via whats app altijd en nu dus ook. Hij zegt net: ik heb aan mn ouders gevraagd(zijn gescheiden maar wonen bij elkaar in de buurt) of damian bij zn pa kan logeren van 21 op 22ste en dat wij savond die kant op gaan, daar eten, en dan damian naar zn moeder brengen waar hij dan vervolgens 22 op 23ste blijft logeren. en dan de maandag weer naar huis gaat. Ligt het aan mij of is dit gewoon teveel voor een 2jarige in 1 weekend? Vind het absoluut niet erg dat damian bij opa's en oma's blijft logeren, maar om nou alles in 1 weekend te proppen vind ik gewoon niet practisch voor zo'n knulletje. Of overdrijf ik nu? trouwens ook zo leuk dat mn man het eerst aan zn ouders vraagt of ze dat willen ipv dat ie t eerst met mij bespreekt maargoed, dat flikt ie wel vaker dus die hormonale driftbui krijgt ie vanavond wel te horen :p

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Roozjuh: vind niet dat je overdrijft hoor.. Denk dat hij (en jullie) daar last van gaan krijgen :)

Vind het trouwens wel leuk om te weten wat jullie denken dat het geslacht van ons beebje is.. Kom maar op!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie denk dat jullie een jongetje krijgen. weenie waarom maar vind jou echt een jongens-mama :D Zelf denk je ook een jongetje toch?

8. Kylie1986

Ja, ik dacht ook een jongetje, en volgens de NUB is het ook een jongen maar ik twijfel sinds een paar dagen :)

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vroeg net aan manlief of hij zaterdag een geslachtsbepaling wilde maar hij wilde er geen 40,- aan uitgeven omdat we 6feb de 20weken echo hebben... zucht ;) Bied ik het aan om erachter te komen of t jongen of meisje is, en dan slaat ie t af. mannen ;):p

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Iedereen een gelukkig en gezond 2012 gewenst!

Wij hebben woeavond geslachtsbepaling, kan niet meer wachten!!
    Hopelijk heeft hij/zij de beentjes wijd, en 30 jan de 20 weken echo, dus dan zien we het nog een keer.

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Mirri. Fijn dat jullie het weten! Waarom was het stres?
    @Bloempje. Leuk he shoppen! Ik heb nu een lijstje gemaakt met wat van welke maat nog nodig is want heb al best veel!
    Leuk dat fleurige blauw!
    Ik heb vandaag dr eerste spijkerrokje gekocht! En nog wat soft broekjes in wat grotere maten (was de helft van de prijs hier in t dorp;))
    @Kylie: Meisje Vraag me niet waarom;)
    @Roozjuh. Wat een verhaal. ik zou ook niet naar allebei doen in 1 weekend. Even goed over hebben inderdaad. Nu heb ik nog geen kids maar kan me voorstellen dat ie van slag raakt.
    Jammer dat ze de broek niet meer hadden. En online bij de hema?

@Hier. Gaat goed. Was nog even naar de vk want moest van het uwv met spoed mn zwangerschapsverklaring insturen voor 4/1.. snap de haast niet voor mn verlof. Gelijk even aan de vk gevraagd van die erge steken van gister, was bandenpijn kon nog wel erger worden.
    Daarna de xenos/action/blokker leeggekocht. Nee even kussen hoesjes paars gehaald, nep plantjes lavendel voor in het raam van de babykamer, bakjes voor de lades te verdelen.
    Vanmiddag ben ik gevallen, wilde iets pakken stond onderaan de trap en door t randje in de hal klapte ik heel raar door mn enkel viel ik naar achteren. Heb mn arm en enkel zeer gedaan. mn arm omdat ik mn buik beschermde en mn enkel omdat die dubbel ging. Valt nu wel weer mee.
    Boodschappen in huis, nog even een wasje doen en dan morgen jarig:)

Groetjes

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Uksie wat heerlijk dat jullie naar de zon zijn geweest!!! Ik wil ook!!! haha

Morgen doe ik de 17 weken wafe haha. Heerlijk! Weer een weekje verder!

13. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Roozjuh haha dat schiet lekker op..zeefje!! :D Je gaat gewoon voor de leuke of lekkere dingen en de noodzakelijk dingen vergeet je gewoon liever :D
    Ik snap wat je bedoelt vind het ook altijd fijner als mijn vent eerst overlegt met mij voordat ie dat met zijn ouders doet... die van ons heeft wel eens 2 nachten achter elkaar bij een ander geslapen, daar kan hij op zich best tegen. Ligt ook aan je kind denk ik..maar over het algemeen is rust en regelmaat toch beter denk ik.

@ Kylie ik zeg jongetje!! Omdat er al meer meisjes op de lijst staan, kan er wel een jongetje bij! :D

@ Toerist oooh spannend woensdag!! Leuk hoor! Ik ben jaloers!Ik mag pas de 17de kijken! :D

@ Bellamano hoe gaat het met je kids?Toch waterpokken?

@ hier kleine (nou ja kleine grote man3 jr ) gaf vanochtend al zijn drinken terug met een flinke boog... uiteindelijk gedurende dag wel steeds kleine slokjes water en dat blijft tot nu toe binnen.Hij ligt ook al te slapen. Hopelijk betere nacht vannacht! Zo zielig die kleintje die moeten spugen!

Heb gisteravond een hele planning gemaakt met mijn vriend met wat we allemaal nog moeten kopen of moeten klussen...ons huis heeft een beetje achterstallig onderhoud en daar moet wat aan gebeuren vind ik! Nesteldrang! :D Maar wel leuke dingen hoor zoals muren sausen en nieuwe meubels uitzoeken! Komt goed!!

14. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Roozjuh oh ja zou je even helpen herinneren ik heb 17 januari om 12.20 de 20 wkn echo en s'avonds de gewone controle bij de VK.
    hihi:D

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    juffie ja goed dat je t zegt! jeetje ik vergeet echt serieus alles laatste tijd phoe. Ik ga het NU meteen doen voordat ik t weer vergeet :)

KYLIE!!! waar ben je :p jongen? meisje? ben zo benieuwd :D

EDIT: het staat erop!

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Dankjewel Roozjuh!!! ik dacht al dat vergeet ze vast :D
    Maar snel geregeld hoor!

Nou dames ik ga lekker op tijd bedje in en boven America's next top model kijken haha lekker dom tvkijken :D
    Mijn slaap even inhalen..

Fijne avond en voor straks sweet dreams!

17. Kylie1986

Hoi dames, nou het is gelukt hoor!!

Wij verwachten een ZOON!!!!
    Hij lag lekker met zijn piemeltje te spelen, geen gezicht..
    Placenta ligt alles behalve gunstig, hopen dat ie in de komende weken omhoog gaat groeien..
    Er werd gezegd dat ik hem snel zal gaan voelen, laat ik hem nou gisteren gevoeld hebben, haha...

Zo onwerkelijk,..we krijgen een ZOON!! Whhaaaah!

Bekijk bijlage 211561

Bekijk bijlage 211562

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jaaaaaaaaaaaaa een zoon!!!! :D leuk! Gefeliciteerd!!!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie, stond op site dat je dacht dat het een meisje was :p dus in theorie had je t niet goed ;)

Deel Deze Pagina