Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Wat lief dat je dat zegt :), doet me goed!

En ook fijn te weten dat het volgens de boeken niet abnormaal lijkt om zoveel al aan te komen ..

@Roozjuh, oeps! Ik dacht echt dat er stond hoofdpijn:D.. rugpijn, nog vervelender lijkt me. hoop dat de pijn overgaat met de naproxen ..

@ hier: alsof de duivel ermee speelt... :Gisternacht wordt mijn vriend wakker van de misselijkheid en heeft de halve nacht moeten overgegeven. Ik ben toen een beetje gemeen tegen hem geweest, omdat ik dacht dat het van de alcohol kwam (nieuwjaarsborrel..). Later bleek dat hij koorts had en ook diaree en zich echt niet lekker voelde! Ik voelde me erg schuldig, maar heb uiteindelijk goed voor hem gezorgd. Maar nu was ik vannacht aan de beurt ... Werd om 5 uur wakker, pijn in mijn maag en uiteindelijk ook halve nacht moeten overgeven :(. Nu durf ik bijna geen slokje water meer te nemen, omdat ik bang ben dat ik het er weer uitgooi...

@aankomen: ik ben dus 7 kilo aangekomen, maar als ik ziek blijf val ik natuurlijk wel weer af. Dat wil ik niet, want t lijkt me niet gezond voor de baby.. Ik las trouwens dat veel mensen eerst zijn afgevallen en daarna iets zijn aangekomen. Ik ben de eerste drie maanden in totaal maar 1 keer misselijk geweest en moeten overgeven.. Dat scheelt ook denk ik.

2. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, ik moet even de deur uit ;) is maar goed ook, anders blijf ik lullen :D

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nee, het is zeker niet verplicht. Het is jouw kindje en jij beslist wat je wil. Je hoeft niet eens naar een vk als je dat niet wil :D staat geen celstraf op hoor haha
    Maar bijna iedereen doet het wel ja.

4. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @20wk echo, wij krijgen ook gewoon de keuze wel of niet,
    ze vroeg er ook specifiek naar (de vk) omdat we nekplooimeeting niet wilde doen. Ze gaf ook aan dat 20wk echo geen leuke echo hoeft te zijn..
    Wij doen hem wel trouwens.

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo Iedereen gelezen
    Ukse nee alleen een blauwe elleboog voet valt mee.

@Hier even ego moet zo naar de verkoskundig.
    Vannacht wakker geworden van hele erge krampen in buik en rug wat kwam en ging en een uur aanhield met 5 minuten rust en een kwartier kramp. Niks hielp. Was erg bang dak een mk kreeg en ben schijnbaar na een uur toch inslaap gevallen vanmorgen de vk gebeld. Gaf aan dak misshcien blaasontsteking had. Dat is het niet volgende de test bij de dokter, dus moet om 13uur hartje luisteren.
    Had het zelfde gevoel vlak voor je ongi word en dan 20 keer zo erg, alle houdingen, staan zitten liggen lopen niks hielp. Raakte ook een beetje in paniek omdat ik niet wist wat het was. Deed onwijs zeer en ik heb een behoorlijke pijngrens.
    ik weet niet hoe weeen voelen maar had het idee dat dat het was. Ook zo uitgelegd aan de vk. Ook harde buiken gehad. Geen bloed gezien gelukkig maar toch wel bezorgd en ongerust.

Jullie horen het zo wel
    (en dat op mn birthday vind dr niks aan:()

6. helma85

helma85 Niet meer actief

oei, suc6 Lin!!! Hou ons op de hoogte!!!!

7. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @lin, succes bij vk. Ik hoop dat het gewoon blaasontsteking is. Knuffel!

8. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag.
    En ik snap dat je je erg zorgen maakt, maar het hoeft niks te betekenen. Ik heb vorige week ook echt enorme pijn gehad in mijn buik, dat ik echt dat het misschien weeen waren, omdat het zo'n pijn deed. Maar het bleken darmkrampen te zijn.. Had al een week niet meer gepoept, dus was een beetje verstopt daarzo .... Hopelijk hoor je zometeen het hartje van je baby en weet je dat daarmee alles in orde is. Wel fijn dat je gelijk kon komen! Succes voor zo. liefs

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    ohhh lin succes meis, kan me voorstellen dat je daar onzeker en bang van word...!

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh Lin dat klinkt heftig zeg!!!
    Sterkte en gelukkig dat het nu in elk geval wat rustiger is!!

11. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    blaasontsteking zou natuurlijk ook goed kunnen idd...

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nee helaas niet geslaagd bij de hema. dat broekje hebben ze nog steeds niet in maatje 50 binnen dus moet nu wachten op volgende lading kleding dat ze binnen krijgen. en natuurlijk weten ze weer niet wanneer dat is... zucht..

Ik ga link van juni site niet in mn handtekening zetten sry. dit meer omdat niet iedereen bekend wil zijn op het forum hier en gegevens vrij wilt geven wat betreft de baby :) was anders wel een heel goed idee geweest inderdaad. maar meer voor privacy doe ik het niet (tenzij niemand er bezwaar tegen heeft natuurlijk)
    Ik wil best zo nu en dan nog even de site link hier spammen en anders kan je hem ook in je favorieten opslaan ;)

zwangerdoos nog niet gehaald, gister helemaal vergeten en nu waait het zo belachelijk hard dat ik niet op de fiets stap :p was net met damian lekker aant lopen naar de paardjes en moest hem gewoon continu vast houden anders waaide hij om;)

kruik: ja bad enzo mag natuurlijk ook :p wist het ook niet zeker hehe. Ik gebruik een hele hete kruik voor mn rug maar das gelukkig totaal niet in de buurt van mn buik dus kan zoiezo geen kwaad.

ehh en wat was t laatste... oja logeren bij opa's en oma's. Ja vind het ook teveel van t goeie hoor bij 2 verschillende in 1 weekend. Maar die flapdrol heeft t dus al afgesproken :p nou ach voor 1x dan. hopen dat hij t allemaal vol houdt. opzich is damian ontzettend makkelijk gelukkig en slaapt altijd goed (ff afkloppen!!!) en vermaakt zich overal als ie even kwartiertje uit de boom heeft gekeken bij mama op schoot :p

zo. haha heel verhaal. maar gok dat ik nu alles wel hehe

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lin gefeliciteerd!!!! hoe jong ben je geworden? :D veel plezier en succes bij vk!

Link site: Juni 2012 mama's

14. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

oeh lin , heel veel sterkte bij de vk. ik hoop dat alles gewoon goed is met jullie klein schatje !!!

Kuss en een dikke knuffel

15. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Lin veel succes bij de VK, ik snap dat je je zorgen maakt. Hopelijk is alles gewoon goed met jullie kleintje!!
    Toen ik paar weken terug blaasontsteking had..had ik s'nachts steeds een harde buik en rugpijn..leek ook steeds op een wee..ik weet hoe die voelen en was vergelijkbaar alleen iets minder pijnlijk...
    Of zei je nou dat het juist zeker al geen blaasontsteking was? Sorry vergiet... Maar goed wellicht wel goed voor de andere dames om te weten dat dat kan bij een blaasontsteking.. In ieder geval veel sucecs!!

@ Lionne het is niet verplicht.. Wij doen hem wel aangezien ze bij de 20 wkn echo ook bepaalde afwijkingen kunnen zien waar ze in de zwangerschap al wat aan kunnen doen of waarbij ze bij de bevalling al rekening mee kunnen houden zodat je de beste zorg kunt krijgen.
    Daarom doen wij hem wel. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze.

@ Uksie ja kan me voorstellen dat je dan wel een nieuwe bank moet hebben. Mijn vriend en ik zitten niet altijd op 1 lijn dus dat wordt nog wat met uitzoeken spullen haha. Inderdaad fijn zo'n oom, maar we betalen hem er wel wat voor hoor. Hij hoeft hier niet hele dagen te schilderen voor niks. Hij is schilder namelijk.

@ zwgym mijn partner vond het toen eerst ook niks, maar later bij de bevalling was hij wel blij dat hij wist hoe hij moest puffen en masseren...en ik ook! :D Gelukkig geen dromerig gedoe of een enge bevallingsfilm hoeven kijken haha. Die avond toen alle mannen mee waren werd er juist heel veel gelachen bij ons. Maar goed snap best dat niet iedereen daar zin in heeft.

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Lin en natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk wordt het toch nog een leuke dag met goed nieuws zo bij de VK.

17. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Vandaag hartje mogen beluisteren bij de VK, kreeg het weer op mn heupen en kon met 45 minuutjes terecht. Donderdagavond nog een echo ingeplanned. Dit is toch een behoorlijke zenuwtijd.

Heb een hele leuke babykamer op marktplaats zien staan :) heel gekleurd met beertjes etc. hoop dat ze die over 3 weken nog hebben :)

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo ik ben weer terug.
    Hartje klopte duidelijk en krachtig en in vergelijking met donderdag was mn baarmoeder al een stukje hoger nu 1 vinger onder mn navel. Zag er allemaal goed uit. vk denkt dat het toch iets van blaasontsteking etc is en anders groeipijn. Nou ja de huisarts heeft getest op blaasontsteking dat was t niet dus. Maar zn opluchting dat de beeb ok is, begin je gelijk het ergste te denken bij zulke dingen.
    Maar dames dan weten jullie dat als je blaasontsteking hebt en je bent zwanger dan kan je dus buikpijn hebben en geen pijn bij het plassen.. Ik heb dat nu dan niet ze gooien het op groeipijn. Mocht het terug komen dan moet ik toch nog een keer laten checken bij de dokter op ontsteking.
    En ze rade me aan om pijn pijn een warme kruik en paracetamol te nemen.

Thanks voor jullie berichtjes groetjes!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wat fijn dat het allemaal goed was bij de vk lin!

Dippertje, altijd fijn als je snel terrecht kan bij de vk!

Meiden dit moest ik ff met jullie delen, vond hem zó stoer!! hoop nu stiekem dat ik een jongen krijg zodat ik deze kan kopen hihi
    Frendz Jongens romper lange V&D

20. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Ow lin,

fijn dat alles goed met jullie kleintje is !!!! nou dan alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en geniet ervan. Nu je weet dat alles goed is zal dat misschien weer lukken.Fijne verjaardag,
    Kuss

Deel Deze Pagina