Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @cecilia. wat vervelend meis. idd een sec opinion is mschien nog wel een optie.!

@ eten, vergeten eten uit te leggen (doen altijd voor 2 weken boodschappen dus veel ingevroren) groente haal ik altijd vers!
    dus nu eten de 2 mannen de spagetti van gister, en ik bak een eitje met een broodje,.! heb ikzin in!

2. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga hier zooooveel in bad! heerlijk :) we hebben nu bijna twee jaar een bad en daar zijn we heel blij mee. koste een vermogen die hele badkamer verbouwing van de ene kant van het huis naar de andere maar we hebben nu we een bad. niks leukers dan samen met het kleine meisje in bad!

3. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    cecilia, wat zeggen de medicijnen er zelf over? of de fabrikant ervan? het is per medicijn heel erg afhankelijk in hoeverre het in de moedermelk komt en dan slecht is. succes met je keuze, dat is zeker niet makkelijk zeg.

ik heb geen zin meer in werken, ik wil naar huis. het begint te kriebelen om het kamertje in orde te gaan maken maar ja... dat kan niet als je hier zit he?!

4. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Ppfff... ik snak er ook naar dat onze badkamer klaar is. Als hij klaar zou zijn zou ik (vooral met dit trieste weer) lekker in bad ligge, inderdaad drinken erbij, en snoepjes hahah, radio aan en in mijn handen een babytijdschrift ahhaha. En bij mij helpt een lekker warm bad inderdaad wel vooral als ik spierpijn ofzo heb.

Kuss

5. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @uksie. me 2 heb ook geen zin meer! tot hoe laat moet je? en wat voor werk doe je? ik moet tot kwart over 4 dus nog een half uurtje, dan nog 30 min naar huis rijden, dus ben over 1 uurtje thuis!
    @channelle. nog even volhouden meis, binnenkort kan je lekker genieten van je bad!

6. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    les, ik werk als projectondersteuner op een projectbureau voor de aanleg van een buslijn. ik moet nog tot mijn collega naar huis gaat denk ik ;) ik heb al besloten geen seconde langer te blijven dan noodzakelijk. de collega heeft geen sleutel dus ik moet afsluiten. naar huis is voor mij 5 minuten lopen :)
    wat doe jij?

7. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanavond ga ik een begin maken met het verkopen van onze boeken op bol. dat heb ik de vorige zwangerschap ook gedaan en nu moet ik er met een nog fijnmazigere kam doorheen... wel jammer hoor!

8. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ les haha groot gelijk als het zijn rotzooi is zou ik het ook niet opruimen...helaas is een groot deel van de zooi van mezelf of van ons samen. En ik weet ook dat ik sneller werk (lees sneller weggooi) dan hem en mijn nesteldrang komt dus dan begin ik zelf maar...maar valt tegen bleh!!

@ bad wij hebben ook een ligbad..heerlijk!! Ga vaak met een boekje en wat drinken erbij! Fijn voor mijn rug en buik.. Tijdens mijn bevalling heb ik veel weeen in bad opgevangen, steeds in en uit bad..hierdoor kwamen ze volgens mij wel vlot op gang en ging best snel. Maar soms werd het me teveel en ging ik er weer uit. Vriend was bang dat ik er niet meer uit zou kunnen komen haha :D Uiteindelijk wel naar z'huis gegaan, want dat wilde ik..

@ Cecillia jeetje lastig...inderdaad bij fabrikant informeren of second opinion en doen wat voor jezelf het beste voelt. Medicijnen aan je beeb doorgeven is niet wat je wilt, maar ja wat zijn de gevolgen? En wat betekent 'fladderig' na de bevalling..als dat een beetje is. Is het wellicht beter dan medicijnen doorgeven? Lastig...

@ werkende dames nog even volhouden!!! Bijna klaar!

9. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Wij hebben gelukkig al een ligbad, dus heb net heerlijk warm gelegen, koppie thee mee boekje. Helpt heerlijk tegen de krampjes en steken, en rugpijn word er indd ook stukken minder van.

Merk dat ik wel wat meer last van mn rug krijg als ik savonds met bed in kruip :(

10. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    @bloempje: misschien een beginnend buikgriepje??

Hier allebei ziek, kotsmisselijk en ook hoge buikpijn (maagpijn dus). Geloof dat t nogal heerst, hoor het heel veel hier in m'n omgeving.

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Cecilia ik zou ook voor een second opinion gaan.. Lastig zeg die onduidelijkheid
    Zeangerschapscursussrn doe ik niet, geen 1 x gedaan haha mijn man zou denk ik ook nooit mee gaan..
    Phoe heb nachtdienst gehad en merk dat ik nu een nog ergere zeef ben.. Sorry!
    Ik las nog over een mogelijke blaasontsteking..
    Mijn oudste heeft echt waterpokken hele kleintjes maar het worden er meer en ze jeuken behoorlijk..
    20 weken echo doen wij wel..
    Werken ik wet vanaf 1 Jan 24 uur hiervoor 28 uur.
    Eten wij gaan tortilla wraps eten hmn lekker.
    Nou verder weet ik het echt niet meer..

Ik heb voor de site nog een afspraak op 16 Jan de 20 wk echo

Fijne avond

12. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht

13. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    O ja en we gaan zo lekker zalm eten met gebakken aardappels en salade.
    Heb me ook aangemeld voor zwangerschapsfitness, begin tweede week van februari. Ben heel benieuwd! Mijn man gaat wel mee naar de theorie/partner avond net als de voorlichtingsavond in het ziekenhuis, vind ik wel heel lief van hem.

14. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @uksie ik werk als officemanager, bij een engineeringsbureau.
    ben nu al lekker thuis! heerlijk, twas rustig op de weg,

wij hebben ook een bad. maar lig er niet super vaak in, me zoontje maakt er wel veel gebruik van.
    ik nu wel iets meer nu ik zwanger ben, maar dan praat ik over 1x in de 2 weken!
    verveel me heel snel als ik in bad lig hahahah

15. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Cecillia ok ja dan is 'fladderen' inderdaad niet fijn lijkt me...
    Jeetje wat een verschillende dingen worden er dan over een medicijn gezegd zeg..lastig.Goed dat je het zo goed uitzoekt..komt vast helemaal goed straks! En gelukkig heb je inderdaad tijd genoeg om het uit te zoeken.

Lekker ook gebakken zalm!! Lief ook dat je man meegaat. Ik ben ook benieuwd naar de zwfit..zoals ik nu ben ben ik al moe nadat ik de was heb opgehangen haha. Maar is denk ik wel goed om te doen we zullen zien :D

16. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Haha ja ik ken het! Maar hou me maar vast aan het feit dat ik overal lees dat je je nu steeds beter en energieker gaat voelen ; ) Lets hope so!

Enne ik heb ook wel het gevoel dat we er wel uit zullen komen, op wat voor manier dan ook. Ben al weer wat tot rust gekomen, vanmorgen kon ik wel huilen toen ik het ziekenhuis uitliep, maar dat is dan gewoon ff de eerste reactie.

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo weer bijgelezen.
    Spannend cicilia. Hopelijk mag en kan het! Zou wel fijn zijn.

zwanger cursus. Uh nee dank je. Zie dat niet zo zitten verplichtingen op vaste dagen en tijden. Wat ik wel zou willen is een dvd met technieken voor de bevalling enzo. Iemand een aanrader?
    ik zwem wel eens in de week. Ik sporte altijd veel meer maar voelde niet meer lekker door bloeddruk die nu weer normaal is trouwens dus ben gestopt met pumpen en spinnen. is ook te heftig.

Groetjes!

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zo alles weer bijgelezen..
    Heb vandaag weer gewerkt van half 10 tot 16, een beetje gekeuteld, meer niet..administatie..
    Ben de verkoudheid helemaal bui, normaal loop ik ermee door en is het met een maandje wel minder, maar wil nu geen risico lopen.
    De Bisolvon helpt geen zak, dus heb nu zoutoplossing voor mijn neus en Acetyl om het slijm in mijn longen op te hoesten..

@Roozjuh: ik heb een bad en gebruik hem nooit, kom je er toch lekker hier inzitten?

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o kylie dat klinkt verleidelijk! :D Ik kwam trouwens langs je huis dacht ik van de week. wist alleen niet meer welk nummer. blauwe zonwering? :p

Ehh ik moest iets op site zetten maar mijn zeef-hoofd is het even kwijt.. oja! bellamano afspraken. ff meteen doen.

20. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Kylie hopen dat de zoutoplossing en Acetyl gaan helpen, altijd vervelend verkoudheid helemaal als het lang duurt..beterschap!!

@ Roozjuh haha je kunt je nickname gaan veranderen in Zeefjuh :D
    Ga je lekker bij Kylie in bad...kan Kylie nog een toegangsprijs gaan vragen :D

@ hier ik ga zo lekker met vriendin 'borrelen' nou ja wat drinken en lekkere hapjes eten in een gezellig cafeetje!! Heb er zin in!! Even weer eruit voor mezelf!

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina