Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whahahaha. sry moest ff hard lachen. zo noemt mn man mij dus nu ;) nog leuk zeef-verhaal: net damian helemaal ingepakt, sjaal, jas, mutsje, schoenen met pijn en moeite aangekregen allemaal omdat ie geen zin had. hup kinderwagen in, meneer krijzen. kinderwagen weer uit, hij wilde lopen. met die harde wind is dat echt lache want hij ging 3x onderuit en ligt dan zelf plat van t lache :p goed ok ik naar winkel lopen, sta er voor de deur... portomonee vergeten... zucht. kon dus weer terug

2. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Haha! ik ben vandaag maar lekker binnen gebleven.
    Echt pest weer buiten.

Ik word helemaal jaloers van jullie bad! Ik wil ook graag een bad!
    maar met een huurflatje gaat dat 'm niet worden..
    zucht.

Als ik nou die oudjaarsloterij gewonnen had..

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Roozjuh: Ja! Daar woon ik, met een blauw/witte markies! We moeten maar gauw eens wat afspreken :) misschien samen shoppen als jij het geslacht weet?

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    goed idee! 6feb weten we het :D tenzij ik a.s zaterdag een afspraak maak in almere maar twijfel nog heel erg. wil het nu toch eigenlijk wel weten want erger me rot dat ik nu geen kleertjes kan kopen want het is óf blauw óf roze

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

slaap lekker allemaal !!!

kuss en tot morgen:D

6. Kylie1986

@Roozjuh: Pff, dat duurt nog ff, 6 februari ..

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Word ff gek van mn man. Ik zei dat ik zaterdag echo wilde voor geslachtsbepaling. Prima vond ie, moest een echo praktijk maar uitzoeken. Ik dus zoeken maar meneer zit zo met zn kop in een spel dat hij dan gewoon helemaal niks meer hoort of alles half. Ik dus tegen hem aanlulle dat er 1 bij utrecht in de buurt is richting maarssen. Zegt ie geirriteerd dat we helemaal niet langs maarssen komen als we zaterdag richting zn pa rijden. Grr! Ik zei ook niet dat het IN maarssen was... Dus ik uitleggen waar t is maar hij hoorde gewoon niks meer. Altijd als ie spel aant spelen is. Dus ik boos 'den ik praat tegen je! Moest toch praktijk uitzoeken' ja hij zou luisteren. Dus ik prijzen zeggen en alles, maar meneer heeft NIKS meegekregen. Aaahhhhh!!!!! Om gek van te worden! Zit ik uur tegen hem te lulle en hij luistert gewoon niet! Nu ben ik dus pissed off en hij weet dus niet waarom...

Sry moest er ff uit. Nog meer mannen die geen oren meer hebben zodra ze spel aant doen zijn? Denk dat de muur nog meer terug zegt!

8. Kylie1986

@Roozjuh: heb er hier nog 1 zitten :) Wat speelt die van jou?

9. Kylie1986

Oh, Roozjuh, waarom heb je nou een link naar de V&D site geplaatst.. Ik kón niet anders dan 5 rompers bestellen :)

Hoeveel rompers van welke maat heb je eigenlijk nodig?

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Vanalles. Ehh footbalmanager ofzo en net een of ander schietspel op pc, dacht iets van modern warfare ofzo.

Zeg net tegen hem dat ik t mega irritant vind dat hij me nooit hoort zodra pc aan staat maar hij gaf niet echt veel reactie dus ik zei dat ik vrijdag dan wel alleen naar almere ga voor echo als ie er geen zin in heeft. Weer geen reactie. Ja dat hij een 3D echo wilde over paar weken en daarom deze nutteloze echo niet wil. Das bull shit want noway dat hij daar 100,- voor gaat neerleggen. Hijs een krent, daarom wilt ie die geslachts echo niet. Dus gok dat ik alleen moet gaan en dan met de trein :s

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha leuk he baby shoppen!!! Je heb er minimaal 10 nodig naar mijn mening. 7 voor de 7 dagen van de week en reserve voor als je kindje spuugt of doorlekt met luier. Maar koop er niet teveel! Want voor je t weet zijn ze eruit gegroeid. Ik heb er 7 a 10 in elke maat (of naja, die moet ik dus nog kopen :p heb nog wat van damian)

12. Kylie1986

Ah oke, zal me even moeten inhouden dan haha

Danny wilde hier eigenlijk ook geen extra echo. Toen zei ik dat ik dan lekker alleen zou gaan en dat wilde hij natuurlijk niet.
    Hij speelt World of Warcraft

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik vroeg gister aan dennis of ie echo zaterdag wilde. Nee dus geen afspraak gemaakt. Nu zegt ie dat ie wel wil en nu hebben ze geen plek meer voor zaterdag. Dus zegt ie heel geirriteerd dat ik vrijdag maar alleen moet gaan. Gok dus dat ik vrijdag alleen bij echo praktijk zit...

Enuhh WoW? Vreselijk!!!!! Mijn vorige relatie is door dat spel kapot gegaan. Elke vrije minuut zat ie dat rot spel te spelen en na een jaar gaf ik hem (na tig ruzies erover) dat ie moest kiezen tussen mij en dat spel. Hij koos doodleuk voor t spel... Om 7uur ging zn wekker, pc aan met dat spel, 9uur naar zn werk, 18.00 thuis, pc aan, eten acter pc en zag m tot 2uur snachts niet meer, alleen maar dat spel. Dat ging elke dag zo

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb van maatje 50 geen 7 stuks hoor.. Wie weet zit het kindje gelijk in maar 56 en dat vind ik dan wel zonde.
    Ik zorg dat ik iets van 2 rompertjes en 2 pakjes in die maat heb en als ik meer nodig heb komt dat wel na de bevalling.. Ik heb wel aardig wat van maatje 56. Nouja..kleding moet nog.. Eerst het geslacht :) Rompertjes zijn wel compleet!

Zo heerlijk! Voelde de kleine net een hele tijd schoppen :D

15. Kylie1986

@Roozjuh: gelukkig niet zo heel erg hier met WoW. 's ochtends en 's avonds speelt hij wel.. Maar hij helpt in het huishouden, kookt, vaatwasser en keuken, kattenbak e.d. No way dat ie achter de pc gaat zitten eten..

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lin, eigenlijk al te laat maar nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    en fijn dat je meteen gerustgesteld kon worden door vk!

Nu slapen, heb wel terug gelezen maar geen idee hoe of wat dus vast morgen weer reactie hihi

17. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey dames hier ook een spel freak... playstation om precies te zijn, viva! maar gelukkig niet zo erg als ik van jou hoor roozjuh, maar beter dat je van de vent af bent!
    en ja mijn man hoort ook niks meer als hij gamed....! don't worry volgens mij heeft elke man dat ;)

mijn bijnaam vanaf nu is chaggie zwangere mamsie hahahahah
    heeft me man verzonnen! kon er wel om lache, en ja daar doet hij het voor, dus zijn doel is bereikt!

18. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Mijn bijnaam hier is Crazy Preggo...
    Ik heb nog wel eens gekke buien :p

Hier ook een spelletjes spelende vriend, Wij hebben een xbox.
    moet eerlijk toegeven dat ik gewoon lekker mee doe, en dat ik dus ook niet altijd luister.. ik weet van mezelf dat ik heel erg kan doordrammen, dus wij spreken altijd tijden af (ga je tot 8 uur op de pc..) en dan val ik hem dus niet "lastig". Dit werkt wel gelukkig, maar heeft wel een hoop ruzies gekost om daar te komen..

@rompertjes, ik heb nu al zoo veel gekregen. moet binnenkort maar eens alles uit zoeken. Als het kindje zijn vaders lengte krijgt, zit hij niet eens in mt 50..

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

De beste wensen!!!

Hoe is het met jullie? Hier gaat het goed alleen ontzettend druk gehad..... vandaag en morgen niet naar het werk, moet thuis nog wel het een en ander doen.... bah... :(

Vanavond naar de VK! :D

Werkse voor diegenen welke moeten werken!

20. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    morning ladies!

hier ook een gamende vent, heeft al een aantal keer tot bonje geleid hoor! gelukkig gaat het de laatste tijd beter. Speelt Warcraft (geen WoW) en een of ander spelletje waarbij je een tovenaarsleerling bent ofzo... geen idee, ik dacht dat het een kinderspel was in ieder geval!

vandaag is het iets beter weer dan gisteren maar nog steeds niet denderend zeg, bah!

oh, werk roept jakkie :cool:

Deel Deze Pagina