hallo allemaal, ppff... ik ben blij dat ik klaar ben met werken !!! Ik denk dat ik zo even ga slapen want ik ben echt doodop en moet morgen weer om 7:00 beginnen @ joekie, gecondoleerd meid !!! @ lin, ik wil je back up buddy wel zijn hoor want wij schelen ook best veel zag ik. nou tot straks ik ga wee even liggen op de bank Kuss
@joekie pfff heftig verhaal sterkte ermee. @hoop wat lief dat je ons blijft volgen, hoe is het nu met je? hier net ff lekker een dutje gedaan... echt heerlijk met dit trieste weer. eten rijst met kipofilet in een saus van champignons, uien,worteltjes, ketyap, knoflook, en nog een aantal lekkere ingredienten... heb eindelijk weer is zin om lekker te koken dus gelijk ook maar doen dan he!
vanavond eten .. spaghetti... maar heb zooooveeeeeeeeel zin in bitterballen met ketchup en mayonaise.... en in een ijsje met cubberdons mmmmmmm
les dat klinkt heerlijk!!! wat is t voor gerecht? en hoe maak je t ik moet zo nog een pan hutspot maken maar ben misselijk aant worden dus heb er totaal geen zin in! moet ook nog gehaktballen maken... dat gaat niet goedkomen. kan tegenwoordig niet meer tegen het zicht en geur van rauw gehakt. met soep maken ben ik 2x over mn nek gegaan en ik was niet eens zelf de soepballetjes aant draaien maar mn man. dus dit gaat nog leuk worden straks...
@Joeki: gecondoleerd meid, veel sterkte! @Mac: vanmorgen studiedag op t werk gehad en op weg naar huis ff bij de mac gestopt voor de lunch ; ) mmmm lekker haha Vanavond maar wel weer ff gezond aan de groentjes! @ hier: Vrijdag en zaterdag gaan we eindelijk het nieuws aan onze ouders, broer en zussen vertellen.....kan niet wachten. Heb kadootjes gemaakt (een lijstje met een klein plaatje van de echo, hartjes en het gedichtje dat Evelien geloof ik hier een keer geplaatst had, ziet er heel lief uit) In de week daarna vertellen we het aan de vrienden en op het werk. Lijkt me ook wel heel leuk om het in de klas (kleuters) te vertellen, ben benieuwd hoe die reageren! pfff ben wel moe nu, zo ff lekker met een boek op de bank liggen!
bezorgt de supermarkt ook? Kzou hutspot maken maar kom er net achter dat de aardappels op zijn en nowayyyy dat ik die kou in ga!! Hmz... wat nu.... kan Witlofschotel maken, ook lekker! hopen dat hutspot tot morgen nog goed blijft
Eten voor vanavond? Voor mezelf bloemkoolschotel met gehakt, aardappelschijfjes en kaas Voor vriend rodekool met aardappels en voor beide een snitzel. Ik eet zeer beperkt groente. Heb er gewoon geen zin in dus moet echt koken wat ik lekker vind. Vandaag bij ons vaak twee verschillende gerechten, anders eet vriendlief zeer variatieloos
Ik ga trouwens morgenochtend bloedprikken... Iederdeen roept dat ik zo wit ben en ik voel me ook futloos dus wie weet heb ik een laag HB. Ben benieuwd...
@Roozjuh: bedankt voor het op de site zetten. @Les: het gaat nu wel weer.Ik heb na de tweede miskraam,wel een behoorlijk jasje uitgedaan.geestelijk en lichamelijk.Nu weer in afwachting van mijn NOD as maandag.Weer erg spannend.
Daar ben ik weer!! Echo was helemaal goed, ben zelfs 1 dag vooruit gezet! Nu 9 weken en 2 dagen, hartje klopte goed en placenta zag er goed uit. Gyn zag geen bloedingen in de baarmoeder. Uitgerekende datum is nu 25 Juni 2012 (voor de lijst/site) Hier de foto's! Bekijk bijlage 201160 Bekijk bijlage 201161 De gyn was trouwens weer zo achterlijk blij, hihi.. Moet in ieder geval nog 1 keer bij hem, volgende echo is op 9 december om 10.35uur
@Kylie1986: wow...mooie echos hoor! Fijn dat alles goed is! Ik wil ook nog even zeggen dat ik het wel heel fijn vind dat er ook aan de vrouwen van dit forum gedacht is,die een miskraam gekregen hebben.Fijn dat jullie onze sterretjes toch ook vermeld hebben.Zo horen we er toch nog een beetje bij
@hoop ja dat kan ik me voorstellen! tis ook niet niks een miskraam en 2 lijkt me helemaal zwaar! @kylie. wow super meis. @roozjuh. hahahah ja hoe maak je het moeilijk uit te leggen. de saus maak ik echt op gevoel, maar je zou ook zo'n pakje van maggie halen " uhhh geloof dat het wortel champignon heet. dan ben al al een eind op weg. doe ik ook soms als ik geen zin heb alles zzelf te maken. aan die saus voeg ik dan toe, nog een beetje ketyap, nou ja en dan blokjes kipfilet, champignons, uitjes en op het laatst de wortels (voorgekookt of uit blik), rijst koken, en klaar.....!!!!!!!!!!
Hier lekker aardappels, bloemkool en heerlijke gehaktballen! Heb er trek in, mjam mjam. Mooie echo zag ik voorbij komen, gefeliciteerd!
Het is witlofschotel geworden! Staat nu heerlijk in de oven gaar te worden. Kylie mooie echo's!! Sterretjes: ja vond dat ze er gewoon bij horen! Dus heb een pagina speciaal voor jullie gemaakt, ben blij dat je het mooi gebaar vind. Les dat klinkt goed! Ik moet nog tot half7 wachten met eten, dan is manlief pas thuis. Oe het klokje van oven gaat af, eten is klaar,, yummm. Oja en gaan jullie ook oldskool Titanic kijken straks? ik twijfel nog, goeie film maar echt al te vaak gezien
mooie echo voorbij zien komen van kylie ! geweldig meid ! sterretjes vind het fijn dat ze nog een plekje hebben bij ons eten blehhh nu nog niet hoor zal pas rond 8 uur worden men meis heeft net haar aardappeltjes binnen dus wij wachten nog ben te misselijk om te eten