hier hebben we ook wel ruzie om het vele computeren. Alleen speelt de mijne meestal dan geen spelletjes maar is gewoon aan het computeren..... wat hij doet heb ik geen idee van maar het kan uren duren
Haha ben dus niet de enige met een gamende man die dan gewoon doof is voor zn omgeving. Hier ook regelmatig ruzie om gehad, en hij vraagt ook zelf af en toe of hij teveel gamed en dan is het daarna een maandje weer minder. Maargoed, hoort bij het man zijn denk ik Vandaag niks in de planning, ja bij etos die zwangerdoos halen als t droog is. En die verrekte kerstboom moet nog...
Tja het hoort bij idd bij het manzijn denk ik dan ook maar.... Ik ben benieuwd wanneer ik bericht krijg om de etosdoos op te halen..... vorige keer is dat helemaal mis gegaan en kreeg ik hem thuisgestuurd omdat ik deze niet op had gehaald maar had geen mail gehad Ow en het weer? hier een stortbui.....
einneh, hier gaat het ook weer mis hoor, met de etos doos. Ik had m direct opgehaald toen ik de eerste mail kreeg, toen nogmaals een mail gekregen dat ik 'm op moest halen. Dat was een dag voor de vakantie, dus dat ging niet. Kom ik terug van vakantie, ligt er een kaart in de bus of ik die doos op kom halen. Ja eeeeh.... als jullie zo graag van die dozen afwillen, kom ik er nog wel 1 halen hoor!
Haha 2 dozen! Handig Krijg net berichtje van mn man: ik zou het waarderen als je de geslachtsecho naar volgende week doet, dan kan ik mee. En nu wilt ie opeens wel?! Pfff mannen...
Hoi meiden, Allemaal een heel mooi, bijzonder, gezond en gelukkig 2012 gewenst! Hier alles goed. Wel erg last van buik en onderrug... Zolder is leegepakt, laminaat is gelegd, dus we kunnen zo door met de kamer van onze jongen. Ik vind deze zwangerschap zwaarder als bij onze Tim, herkenbaar voor de dames die ook voor de 2e of 3e keer zwanger zijn? Verder wou ik eerst wel het geslacht weten op onze 20 weken echo, maar ik twijfel nu ineens weer... hihihi. Rare wezens zijn we. Voor mijn vriend hoeft het zowiezo niet, het hangt van mij af. Wij hebben 25 januari de echo. Heel spannend...
hey meiden, gelukkig heb ik nooit geen ruzie met me vent over het gamen. als ik wil praten dan zet hij hem ff op pauze. en verder heb ik er geen last van, ben zowiezo niet zo;n tv mens dus, fijne dag allemaal
gisteren hebben we toch meubeltjes gekocht. We zouden die van de vader van manlief krijgen. Ik wilde gisteren na de VK perse toch babyspullen kijken, wetende dat we niks konden kopen, maar kijken is altijd fijn. Het was behoorlijk druk op de woonboulevard. Manlief was het na 3 babywinkels wel zat en wilde eigenlijk naar huis. Maar ik wilde perse nog even naar de Ikea (om gratis koffie te drinken en even bij de babyspullen te kijken) Na de koffie gingen we dus naar Kinderland. Daar zag manlief dat het bedje dat wij wilden een stuk goedkoper was. En zo ook de commode en de garderobekast. Man twijfelde nog om het mij te zeggen, maar het zou 120 schelen. Wij naar de informatiebalie daar. Bleek dat ze daar de garderobekast niet meer hadden. Die mevrouw zei dat ze alles in Amersfoort nog wel hadden. Wij als een speer, door de regen en in de file naar Amersfoort. Alles gevonden en naar de kassa. Daar moesten we de gewone prijs betalen. Wij boos. Het was toch immers in de aanbieding. Wij in Amersfoort naar de kinderafdeling. Bleek dat het daar niet in de aanbieding was. We legden uit dat het in Utrecht wel zo was en dat we daarom speciaal naar Amersfoort waren gekomen. De dame van de kinderafdeling zei dat we maar naar de klantenservice beneden moesten. Wij daarheen. Na lang wachten waren we eindelijk aan de beurt en... we kregen het verschil tussen Amersfoort en Utrecht terug
Lionne, fijn dat je toch de korting heb gehad! Maar wat gek dat het bij utrecht wel in aanbieding was en amersfoort niet. Deze zwangerschap zwaarder: ehh ja weet niet eigenlijk. Ik sta er nu heel nuchter tegenover vergeleken met 1e. Vind alles nu wel best en zie t allemaal wel. Bij damian hield ik alles in de gaten(wel op relaxte manier) Hier net met AngelSound weer ff geluisterd. Blijft prachtig! Damian wilde ook luisteren dus zette de koptelefoon op en hij vond het geweldig! 'Mama baby!' En zat op de hartslag ritme mee te dansen haha
ja, ik vind deze zwangerschap ook zwaarder dan de eerste! Maar voornamelijk in de zin van vermoeidheid. Waar ik bij de eerste uit het werk nog wel eens op bed kon gaan liggen voor alle taken weer gedaan moesten worden in huis kan dat nu echt niet. Klein meisje wil gewoon haar aandacht (en terecht!) dus dan maar doorbijten. Het gaat wel met de week beter moet ik zeggen, de vermoeidheid is echt met de dag minder. Lionne, toch geslaagd voor je meubeltjes! Dat is fijn zeg. een meubelboulevard met 3 babywinkels? wowie, feest!!! waar is dat en welke babywinkels zijn dat? haha Wel raar van die korting trouwens, dacht dat ikea overal dezelfde prijzen had! Roozjuh, tja 2 dozen. Is voornamelijk 2 dozen met oud papier om eerlijk te zijn. Ik weet het, een gegeven paard mag je niet in de mond kijken... Effectief gezien heb je er niet veel aan. 1 knuffeltje, 1 speentje difrax (dat is overigens wel fijn!) en 2 luiertjes. Verder oude edities van tijdschriften en reclame materiaal. Dames, de 2 luiers overigens wel even openmaken, er zitten kortingsbonnen in en achterin het boekje van etos zitten ook nog wat kortingsbonnen (en als je net zoals ik een oud boekje heb met bonnen geldig tot 31-12, even vragen naar een nieuwe). Ohja, er zit ook nog etos buikcreme in. Wie mijn 2 tubes wil hebben, geeft maar een gil. zo, dat waren de wijsheden van tante-uksie
Uksie das waar, voer voor de papierbak. Had toen ook kortingsbonnen inderdaad maar waren allemaal al een half jaar verlopen en kon er in de winkel dus niks meer mee. En difrax gebruikte ik niet, damian weigerde die. Benieuwd wat dit kindje straks wil. Tip: koop niet teveel spenen! Damian wilde geen difrax en daar had ik er 4 van (gekregen wel). Zonde als je er paar koopt en je kindje wil een ander merk. Hier was(is) het Bibi.
hallo allemaal, ik heb vanacht echt heel slecht geslapen zeg, ik ben vaak wakker geworden maar viel dan gelukkig wel wer goed in slaap. Ik denk dat ik me onbewust al druk maar voor de 20 weken echo terwijl dat pas over 3 weken is ahahah Want elke keer als ik me om d kleine druk maken dan slaap ik zo bagger. Ik ben nu even aan het computeren en ga zo maar iets doen ahahha. Ons pap is nu alweer hard aan het werk boven. Herkennen jullie het dat mijn vriend net doet of ik gehandicapt ben ofzo? Ik mag niks van hem, hij wi eigenlijk niet eens dat ik met een wasmand ga lopen Pppff... ik vind et wel heel schattig van hem maar hij is wel een beetje overdreven voorzichting met mij en de baby hoor ahhaha. Maar het is wel een schatje voor ons en daar ben ik blij mee. @ computerende man, ja ik herken het een klein beetje hoor want als hij computerd en als hij dan weer eens niet reageerd dan roep ik wat harder 'hallo' en dan zet hij de ps3 ook snel op pauze omdat hij weet dat ik anders chaggie word op hem Fijne dag allemaal !!! Kuss
CN: mijn man deed bij 1e zwangerschap ook alsof ik gehandicapt was. Alles voor me doen, mocht niks meer. Na paar maanden was ik dat helemaal zat want mocht niks meer. Uit mn slof geschoten en deze zwangerschap doet ie niet anders dan normaal hij neemt niks meer van me over tenzij ik veel krampen heb of mn rug pijn doet. Hij heeft er dus van geleerd haha
Als ik dit zo lees heb ik wel mazzel met mijn vent die speelt alleen op zn xbox als ik vroeg naar bed ben, of hij vraagt even of ik iets wil zien op tv ofzo. Moet ook zeggen dat ik meestal degene ben die knikt en 'hhmmtt' terwijl ik daarna geen flauw idee meer heb waar het over ging haha , een pc hebben we niet, we hebben alletwee een laptop dus zitten gewoon alletwee op de bank @bijntje, ik woon ook gewoon in eenhuurflatje maar de mensen die hier voorons woonde hadden een bad laten plaatsen, en zitten er hier meer op de galerij die een ligbad hebben.
Hier ook huurhuis maar wil wel een bad! Alleen ik wil de tegels niet eruit halen voor leidingen, anders krijgen we gezeik als er straks lekkage is ofzo. Half jaar geleden hier lekkage gehad van de douche en hebben ze hele vloer opnieuw moeten voegen in badkamer. Als we zelf aan tegels ofzo hadden zitten klote dan was het voor onze kosten geweest. Dus wil een bad zonder mn tegels eruit te moeten halen. En weet niet hoe ik dat moet aanpakken dus geen bad hier voorlopig
Ja idd Uksie, denk dat dat het is... Je wordt nu zo geleefd. Bij Tim ging ik zomaar ff liggen e.d. Nu moet er gewoon nog van alles gedaan worden. Laat ik maar niet zo zeuren, want ben nog niet eens op de helft tenslotte.
Mijn vriend speelt gelukkig helemaal niet met een xbox oid. Ben ik blij van als ik het zo lees... Verder deze zwangerschap gewoon stuk chagrijniger, echt verschrikkelijk. Heb ook gewoon nergens zin in, wil lekker thuis blijven. Normaal ben ik helemaal niet zo'n zeurpiet eigenlijk. Weet ook nog niet zo goed of ik 4, 5 of 6 weken met verlof ga van tevoren. Misschien 4 weken verlof, en 2 weken vakantie ervoor?
Mn ouders hebben ook huur huis maar die hebben zelf ook paar keer een bad geplaatst en weer weggehaald als ze m zat waren En toestemming vragen aan woningbouw doen we niet aan Heb alleen toestemming gevraagd voor grote veranderingen, twijfel of ik mn huiskamer wil vergroten daar heb ik inprincipe toestemming voor. Waar ik geen toestemming voor heb is mn keuken verbouwen en dat wil ik eigenlijk liever . Het zijn verbeteringen daar moeten ze niet over zeuren ahha
ik vind deze zwangerschap ook zwaarder dan de eerste... en toen werkte ik ook nog 5 dagen per weerk en nu maar 3..... zodra Mark op bed ligt doe ik zo weinig mogelijk om te rusten anders kom ik de dag niet door