Leuk Roozjuh, geslachtsbepaling nu vaststaand! Wat denk jij ook alweer zelf? @stoppen met werken, ik zit nu al gedeeltelijk in de ziektewet dus moet 6 weken van tevoren stoppen. Sta ook voor de klas en mijn hele zomervakantie valt in mijn verlof dus krijg er nog 3 weken van terug. Dus 6 weken verlof voor geboorte en 13 erna. Erg fijn!
Zo 10 pagina's gelezen! Vlekjes. Wat misschien helpt is calendula zalf/creme erop doen dat kalmeert. ik heb het zelf alleen 's morgens mn huid is wat roder. Baby. Voelde ik al even 'bewegen' maar was nog zo onduidelijk dat ik het niet helemaal zeker wist maar vandaag! Duidelijk aan het trappen en ik weet nu zeker dat dit de baby is. Ik heb jullie allemaal gelezen maar wat was het veel. Juffie. ziek las ik.. rustig aan! Wel drinken hoor! @roozjuh toch een geslachtsecho! Leuk!! babykamer: Goeie deal wel vreemd dat ie niet in de actie was in A'foort! Hier. De mandjes, kleedje en muurstickers zijn binnen. Als het bedje er is plakken we ze op de muur dan zal ik een leuke foto maken Het is al echt een leuke kamer aan het worden. Verder geen pijn meer gehad en voel me goed Groetjes
Hoezo in de zorg geen betaald verlof? Heb ik nog nooit van gehoord? Of begrijp ik weer eens de helft ofzo Ik werk zelf ook in de zorg maar krijg gewoon mn 16 weken betaald verlof hoor Ik stop ook 6 weken van te voren, omdat het anders te zwaar word. Hoop wel dat ik het tot 1 mei gewoon vol kan houden
ik stop 5 weken van te voren dan kom ik net op bijna 6 weken van te voren vrij aangezien die maandag ervoor koninginendag is (ben je al vrij) en heb ik toch nog 11 weken erna + 3 weken vakantie en dan begin ik gelof pas half/eind september lekker lang dus 26 april is dan mijn laatste werkdag! wij hebben lekker lasagna gegeten, mmmm! vrijdag weer naar vk en de 24e de 20 weken echo
net terug van de VK: bloeduitslagen allemaal goed. Hartje gehoord: altijd weer bijzonder! bm groeit goed. Alleen bloeddruk weer 100/50 had ik wel verwacht want ben best wel duizelig zelf na het eten volgende afspraak 1/2
Het is de woonboulevard in Utrecht. (bij Kanaleneiland, in Utrecht-Zuid) Ze hebben daar een Babydump, Prenatal (ook met meubeltjes en kinderwagens en zo), een Gardo en een Babyplanet (maar die gaat weg en het wordt een Juniorplanet) voor meer info: klik
Baby is lekker druk hier @Roozjuh: volgens mij staat mijn afspraak op 16-1, maar dat moet de 12e zijn..
@ lin dankjewel het gaat aardig en probeer inderdaad te drinken kleine beetjes. Ben benieuwd naar jullie kamertje je ben al wel ver ermee ben jaloers haha. Je hebt in ieder geval mooie muurstickers! @ roozjuh haha leuk dat getwijfel ben benieuwd wat het gaat worden hihi @ Einneh fijn dat alles goed was..kan best vervelend zijn een lage bloeddruk let maar goed op jezelf. @ hier kleine beetjes toast blijven binnen en dat is al heel wat gelukkig! Ben laatste tijd zo soft..heel vaak als Thijs iets liefs zegt of als hij pijn heeft ofzo schiet ik bijna vol haha
Morgen avond een echo, ben zo zenuwwappig, hoop zo dat het goed gegroeid is. Ppfff , ben blij als ik dit keer een gezond kindje krijg, denk ook niet dat ik dan ooit nog voor een volgend kindje ga, je blijft je zelf op vreten
Hi dames, Ben een hele tijd niet geweest. Heb wel vaak meegelezen. Hoop vanaf nu wat meertijd te hebben. Hier 16/01 de 20 weken echo. Ik weet stiekem al wat het gaat worden omdat ik een pretecho hebt gehad.