Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey bellamano. opzicht beschermd je buik/vruchtwater/alles wat er nog meer zit. je kindje, en aangezien je echt op je zijbeen en kont bent gevallen zou ik me niet druk maken.!
    zolang je geen buikpijn en bloed verlies hebt! maar goed als je je zelf beterder voelt om ff de verlos. te bellen moet je dat zeker doen!

kan me voorstellen dat je bent geschrokken,,, hoe is het zo gekomen dan? werd je duizelig.? of gewoon een tree gemist?

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    geen idee ik gleed leek wel uit heel vaag

3. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @bellamano.
    gewoon even vk bellen als je er niet gerust op bent.
    Heb ik net ook gedaan, en ik mag vanochtend langskomen voor extra controle. ;)

4. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ja ga denk ik wel bellen. Om 9:00 uur kan ik bellen dus doe ik voor de zekerheid..

5. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    zeker gewoon doen. luisteren naar je lichaam en je verstand! niemand anders kan voor jou bepalen hoe en wat...!

houden jullie ons op de hoogte meiden...!!??

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen,

Bijntje, bloedverlies is altijd even schrikken ik zou voor de zekerheid toch even bellen daar zijn ze tenslotte voor.

Bellamano, jeetje meid. Dat is niet fijn. Zolang je niet heel hard op je buik bent gevallen is er niks aan de hand. Je baby zit heel goed beschermd. Ik ben bij mijn dochter ook met 6 maanden heel hard van de fiets gevallen. Vk had toen gezegd dat je baby te diep zit om er iets van te merken tenzij je echt hard op je buik terecht komt.

Hier wordt er wel gevraagd hoe het gaat maar dat was het ook wel zo een beetje.

Ik heb zelf heel erg last van harde ontlasting sorry voor de details. Maar is niet fijn een toilet bezoek. Iemand tips?

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bella: nee kan geen kwaad voor je beeb. Die zit veilig in het vruchtwater en die bonken boeid je kindje totaal niet. Tenzij je natuurlijk op je buik zelf ook gevallen bent. Maar zo niet dan hoef je je niet druk te maken.

Bloedverlies, das schrikken ja. Fijn dat je straks langs vk kan

Ontlasting: ehh tips? Ja veel vezels. Ik drink als een idioot sinaasappelsap/kiwi (vers sap fles bij AH) en het was zo over. Bananen en druiven werken na veel eten ook redelijk laxerend. Sterkte

Ego: heb goed geslapen eindelijk. Geen last van mn rug yes! Vandaag niks op de planning. Doodzenuwachtig zijn voor morge. Jeetje wist niet dat IK zenuwachtig kon zijn voor een echo haha

8. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    goedemorgeuh!!!

@ Bellamano oei dat was even schrikken, zoals al gezegd werd zit je beeb goed beschermd..maar altijd goed als je voor je eigen gemoedsrust even langs de VK gaat.

@ Bijntje succes straks, bloedverlies is vaak toch schrikken. Wat je zei kan heel goed dat door het hoesten een vaatje geknapt is..

@ Roozjuh fijn dat je goed hebt geslapen en dat je geen last van je rug hebt. Hihi zenuwachtig voor de echo, wordt vast hartstikke leuk joh!! Veel succes en plezier morgen!!

@ hier vannacht als een blok geslapen, alle slaap van de nacht ervoor ingehaald. Ook niet meer hoeven spugen of diarree. Vandaag weer het eten verder rustig opbouwen..
    Nog tot 17 jan wachten tot de 20 wkn echo..pffff word nu wel ongeduldig hoor :D

Fijne dag allemaal!

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh,,, oh wat fijn zeg,. goed geslapen en geen rugpijn! wat wil je nog meer!
    en ja kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! wil je weten wat het geslacht is??

@juffie. oh fijn dat het beter met je gaat meis.
    ik heb pas de 2de week van febr. ergens een echo. vind het ook erg lang duren, wil nu zo graag weten wat er in me buik groeit.!

@ego: hier super slecht geslapen, en nu dus dood moe. pfff. en zit oop me werk, elke keer denk ik. zal ik lekker naar huis gaan! maar aan de andere kant het is super druk op het werk, dus dan blijft er weer zo veel liggen dat ik morgen/volgende week nog harder moet werken,
    maar ben nu ook nog voor geen meter opgeschoten, dus ja wat zal ik is gaan doen....!???!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Les: de echo morgen is een geslachtsbepaling ;)

11. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ les ja kan me voorstellen...ik wil ook heel graag weten of alles goed zit en wat we krijgen. Wachten duurt dan wel lang...nou ja nog even volhouden !
    Klote dat je zo slecht heb geslapen meid...ja lastig als je nu niks aan het doen bent op je werk moet je toch dat werk toch later inhalen..kun je net zo goed naar huis...

12. helma85

helma85 Niet meer actief

lees dat er iemand van de trap gevallen is, pijnlijk, en idd goed dat je naar je lichaam luisterd en voor de zekerheid gaat bellen met VK.

Hier slecht geslapen, al 3de nacht achter mekaar. Heb steeds tintelingen in mn handen, kramp in mn benen, last van mn buik en kan mn ligging steeds niet vinden. En het slechte weer speelt dan ook nog eens een rol!!!
    Word er een beetje knettergek van!!!
    Maarja, zal er vast allemaal bijhoren denk k.

Zijn er nog afspraken vandaag?

13. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen allemaaal,

wat een deprimerend weer zeg ;) Kei vaak wakker geworden omdat de regen kei hard tegen de rolluiken kletterde en dan die harde vind erbij brr... rotweer.
    Ik heb zo leuk gedroomd vanacht... Ik had een zoontje die we dylan hadden genoemd. Vind ik zo een leuke naam maar mijn vriend vond dat niet zo leuk. jammer ahhaha Het was wel een leuk ventje hahahah.

@roozjuh, ja als ze helemaal niet zo betrokken bij de zwangerschap zijn is dat ook niet zo leuk zeg. Het zou leuk zijn als ze wat interesse tonen :) Ja ik snap wel dat je zenuwachtig ben voor morgen !!! het is ook zo gaaf als je weet wat er nu echt in je groeid ;)
    Ow roozjuh, ik ben vergeten door te geven dat we 23 jan om 19:45 controle bij de vk hebben. zou je dit op de agenda willen zetten :)

@Kylie, ik snap wel dat ze eerst wat voorzichtig waren door die eerdere miskraam. Bij mij was juist ik te voorzichtig om erin te geloven dat we zwanger waren terwijl de rst heel blij was voor me ahhaha.

@Bijntje, ja als je bloed verliest blijft het schrikken!!! heb je ondertussen al de vk gebeld? Ow fijn dat je vandaag een extra controle krijgt !!!

@Ies, bij mij is niet iedereen voorzichtig want iedereen gelooft helemaal in het kindje wat in me groeid. Wel hebben we nog niks gekocht maar dat is omdat we eerst het geslacht willen weten ahahah. Dus nog 3 weken inhouden met shoppen en daarna zit ik het liefst dag en nacht in de stad :D

@Bellamano, Oei dat zal wel zeer doen !!! en heb je de vk gebeld of heb je er zelf wel vertrouwen in dat het kleintje nog lekker beschermd bij mammie in de buik zit?

@ maart, ik had ook best last van obstipatie maar ik probeeer wat glaasjes vocht extra naar binnen te werken en ik moet zeggen dat dat bij bij al voldoende is want ik kan gewoon weer naar de toilet.

@Juffie, Fijn dat je je al iets beter voelt en weer eten/drinken binnen houdt !!! Ja 17 jan is nog ver weg he ahahha. Wij hebben pas 26 jan de 20 weken echo en dat duurd echt nog een eeuwigheid !!!

Fijne dag allemaal dames !!!
    Kuss

14. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Net terug van vk.
    Alles was nog goed, hartje gehoord :)
    Was toch echt even schrikken, maar volgens vk ook gewoon door hoesten en niezen een vaatje geknapt.

Thnx voor jullie lieve woorden!
    Ik ga nu even slaap in halen, ben echt kapot.
    Wat een storm he?!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Chanelle: ik zet het straks op de site. Kan je me er vanmiddag nog aan helpen herinneren? Zit nu op mn telefoon namelijk :) (pm mag ook, dan raak ik datum ook niet kwijt, deze pagina wel)

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Vk zei dat zolang ik niet echt op
    M'n buik gevallen ben de kleine wel veilig zit.. Ik mocht komen om te luisteren maar m'n oudste heeft natuurlijk ook waterpokken en is erg beroerd en hij kon dan niet mee ook ivm besnettingsgevaar dus ga zo zelf luisteren met babysound. Iedereen bedankt voor de geruststellende woorden!

Xx

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bella. Het zit wel goed met die kleine worm hoor :) ik ben met 24weken keer van de trap gevallen vanaf traptree 1 tot de laatste, op mn billen :p er is zoveel vruchtwater die de baby beschermd, dont worry ;)

18. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hoi allemaal

@Bijntje, fijn dat alles goed klonk !!! en bijslapen lijkt me nu ook heerlijk ahahha maar ik mot om 13:00 bij mijn oppaskindjes zijn en als ik nu even ga slapen dan heb ik het straks zo koud en heb ik helmaal geen zin meer om het huis uit te gaan ahhah. Slaap lekker !!!

@Roozjuh, ik stuur je we een persoonlijk bericht, aangezien ik ook echt van alles vergeet hahahah. Bedankt alvast !!

@bellemano, Fijn dat het dan gewoon goed is met het kleintje !!! Als je zelf het hartje hebt gehoord met de babysound straks dan is het ook goed toch... Toch wel prettig dat je di in huis hebt nu ahhaha.

Ik ben echt mega lam vandaag. ik heb nog niks gedaan vandaag. ahhahah Kuss

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Dames, fijn dat alles goed is. Is altijd even schrikken.

Ik ga zo evenwat sapjes inslaan en proberen meer te drinken.

20. woezelenpip

woezelenpip Actief lid

12 jun 2011
    220
    0
    16
    Drenthe
    Goedemorgen meiden!

Bellamano; Kleintje zit vast beschermd in jou buik maar kan me voorstellen dat het toch wel even schrikken is.. Hoop dat je wat gerustgesteld bent nu je de verloskundige hebt gesproken.
    Bijntje; fijn dat je even terecht kon bij de verloskundige, ik zou ook schrikken!
    Roozjuh; spannend, morgen weet je wat het is! Kun je gericht gaan shoppen!
    Maart; ook ik kan moeilijk naar de wc, we moeten meer drinken dus!
    Helma; hoop dat je snel weer een nacht goed doorslaapt, je rust heb je wel nodig nu!

Hier alles zijn gangetje..! Nog steeds wel buikpijn 'savonds..
    Krijg nu ook wel steeds meer het besef dat het echt is, er groeit echt een kleintje in me!
    Lees hier wel veel dat jullie de kleine regelmatig voelen, ik wil voel nog niks.. Wil ook!
    Laatste weken ook steeds meer het besef dat ik deze bijzondere momenten nooit kan delen met mijn moeder. Lijkt wel of het gemis erger word.. Zoveel vragen en bijzondere momenten..

Gezelige dag vandaag! (ondanks het weer..)

O ja, Roozjuh had je mijn bericht nog gekregen?

Deel Deze Pagina