Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @roozjuh, onze katten doen niet zo debiel als jouw kat, maar misschien kan je via MP een nieuw huisje voor dr vinden. Miss toch maar even een goed gesprek met je vent aangaan.

2. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ roozjuh je weet wel hoe je een kat moet verkopen haha. Je omschrijft het heel aantrekkelijk allemaal haha.

Nee even serieus dat klinkt niet leuk allemaal niet voor jullie, maar ook niet voor het beestje zelf. Je gaat toch een soort irritatie krijgen dan en ik denk dat beesten dat wel oppikken had onze vorige hond wel volgens mij. Kun je niet proberen een goed thuis voor haar te vinden waar ze de ruimte heeft?
    Als je man hem alleen niet weg wilt doen om zijn moeder vind ik wel gek..kan zij hem niet terugnemen?

@ dippertje inderdaad foto's maken met schort doe ik ook. Bah vervelend dat je problemen met je kies hebt. Veel plezier bij de echo straks.

3. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    @ Roozjuh: ik heb gewoon het cadeaupakket gehaald bij de babydump, wist niet dat er verschillende waren. Maar iig zitten die bekers dus in de doos die je nu mag ophalen.
    Echo nog 4 weken ja, duurt lang ; ) Maar volgende week nog wel even op controle en hopelijk even hartje luisteren. Als ik dat gehoord heb kan ik nog wel even wachten!

Voor nu ff klaar met de zolder opruimen! Wat kun je dan ineens veel doen in anderhalf uur. Heb echt een zee van ruimte gecreeƫrd door veel weg te doen en alles in dozen over te pakken in speciale zolderdozen met schuine kant, ik zeg ideaal! Nu mag manlief straks alle troep van zolder halen en binnenkort naar de stort brengen haha.

4. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ dippertje o sorry zie nu je reactie...neej dan zit het in je hoofd inderdaad hoewel je zelf ook weet dat het niet daardoor is gekomen. Maar goed ze kunnen vaak ook genoeg zien zonder foto. Succes ermee!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja ik wilde haar al terug doen naar mn schoonmoeder, maar die zegt zelf: als je aan een dier bent begonnen kan je niet zomaar opgeven. Heeft ze ook wel gelijk in maar dit is voor niemand leuk. enuhh ja mijn 'verkoop' praatje is niet echt geslaagd zo he :p Maar moest even mijn frustratie kwijt. Had niet verwacht dat ze 24/7 op jacht is naar alles wat eetbaar is. En haar bakje zit altijd vol met eten maar zelfs als we aan tafel zitten zit ze alles af te likken en op te eten. Vorige week zat damian visfrietjes te eten en poes springt doodleuk op zn bord en jat zn eten. Hij krijzen, ik gillen op de kat, heb haar een slinger naar buiten gegeven. pff daar ga ik weer :p geen lieve poes dus ;)

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    cecilia, waar haal je die energie vandaan om je zolder op te ruimen :p heb hier nog aantal kamers die gedaan moeten worden maar als ik er aan denk om te beginnen ben ik al afgehaakt

7. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Nee je verkooppraatje is niet geslaagd nee haha :D Maar kan me wel voorstellen dat je even je frustratie kwijt wilt bah klinkt wel als een vervelende kat. Ik heb sowieso niks met katten... Maar van je schoonmoeder klopt wel, maar zij ziet toch ook wel dat jij er helemaal gefrustreerd van raakt. Ik zou even met je man praten, die zit vast ook niet op een overspannen zwangere vrouw te wachten. Probeer via marktplaats of je schoonmoeder.. Kan me niet voorstellen dat die kat zelf blij is zo.
    Nogmaals succes!!!

ego : ik ben boos op mijn vriend die is vandaag vergeten autostoeltje uit de auto te halen..kon ik nergens heen...en hij heeft tv overgezet op een andere aanbieder..zit ik al mijn hele vrije week zonder tv...bleh!! Hij belde net poeslief (haha Roozjuh leuke woordspeling) hoe hij het goed kan maken... ehm even denken...
    Massage van minimaal een half uur :D

8. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    @ Roozjuh: Ik stelde het ook al de hele week uit hoor, maar vond dat ik nu toch wat moest doen, heb tenslotte toch vakantie. En als ik eenmaal bezig ben dan vind ik het ook wel lekker om te doen, vooral als ik dan het eindresultaat zie ben ik weer blij!
    Succes met je kat, denk als ik het zo hoor dat je idd beter ander plekje kunt zoeken. Is voor jullie allemaal beter.

@Juffie: Ik zou proberen er nog meer uit te slepen hoor ; )

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha juffie, moest even hard lachen om 'poeslief' :D
    Weet een goeie goedmakertje: lekker romantisch uiteten samen en daarna een massage :p

10. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Cecillia haha ja ik proberen er meer uit te slepen haha.
    Goed dat je lekker aan de gang bent gegaan! Helemaal fijn als je dan het eindresultaat ziet!

@ Roozjuh ja haha hij belde 'poeslief' . ik ga dadelijk ook een beetje 'kattig' naar hem doen om er uiteindelijk meer uit te slepen. Goed idee!! Uit eten en een massage! :D Dan zal ik tijdens die massage wel een beetje 'spinnen'. Ow ow wat ben ik flauw...:D

Nou dames ik ga mijn slag slaan, hij is bijna thuis. Eet smakelijk allemaal!

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ik hou jullie amper bij. Ik moet nog 3 dagen werken dus ik mis de helft weer. Wij hebben ook 2 katten die wel heel leuk en lief zijn maar ja zn verveel. Kan je beter iemand anders 'plezier'mee doen! hihi. Zou het gewoon zeggen ook straks met de baby enzo voor de kat ook niet leuk!

@Juffie. Ja gaat wel redelijk nog wel af en toe spugen en met medicijnen kan ik nog niet stoppen. Volgende week weer een poging wagen. Hoe gaat het met jou verder? Lekker vrij en geen tv naar buiten is ook geen goed plan met dit weer. Strerkte

12. helma85

helma85 Niet meer actief

echo mensen: suc6!!!!
    Hier: nog aan het werk tot 10 uur. Mn voeten bonken de hele tijd. Voel me echt belabberd. Morgen ga k mn suiker meten, want waarschijnlijk is die behoorlijk aan het schommelen. Best irritant, maarja. Hoort er eenmaal bij.
    Hierna nog 1 vroege dienst en dan weekend vrij!! gaan we kijken voor babykamer. We hebben super leuk meubilair gezien via marktplaats voor een mooi prijsje!!!

13. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Lin vervelend dat je nog af en toe moet spugen en dat je nog niet kunt stoppen met de medicijnen..normaal denk je na 12 wkn dat dat wel minder gaat worden..balen. Hopelijk volgende week een betere week!

Hier gaat wel aardig niet meer zo ziek gelukkig, maar wel ontzettend moe.. en in de avond krijg ik energie als ik moet slapen..beetje verkeerd ritme. Geen tv en ook niet naar buiten kunnen was ook niet zo super. Maar Thijs houdt me wel bezig! :D
    Gelukkig is pakket net geleverd dus als goed is kan ik vanavond weer tv kijken!!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    whahha *rent snel naar de wc* zo! phoe, piste bijna in mn broek :p gek mens! haha. Succes met je onderhandel prestaties ;)

15. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    het begint bij mij nu wel echt te kriebelen. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan opruimen en zei net tegen mijn man dat ik wel zou willen gaan opruimen. (niet vanavond, okee) Ik ben zo benieuwd naar hoe het kamertje is als het klaar is. :D

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    haha Roozjuh :D Ik moet tegenwoordig ook snel naar de wc..die bekkenbodemspieren zijn ook niet meer wat ze geweest zijn na Thijs..trampolinespringen zit er ook niet meer in :D

Ja ben wel een beetje een gek mens en van de hele dag binnen zitten draai je ook wel een beetje door :D

Onderhandelingen zijn in gang gezet....

@ Lionne herkenbaar!! Leuk he!! Normaal niet opruimerig en nu wel alleen maar zodat ik sneller het kamertje klaar heb :D

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoihoi!

Vandaag naar vk geweest, bloeddruk weer langzaam iets omhoog dus goed oppassen. Misselijkheid en vele overgeven kon ze verder niks aan doen.
    Bekkeninstabiliteit ook niet, dus tja...
    Wel hartje weer gehoord, prachtig!!!

Meteen afspraak gemaakt voor 20wekenecho, volgende week woensdag al! De 11e dus om 9.30 uur.

9 febr weer terug naar vk.

Verder hier wel bijgelezen vandaag maar helaas maar weinig onthouden.

Bellamo, fijn dat je met as hartje hebt kunnen vinden. Je kleintje zit inderdaad goed ingepakt maar zeker op zo'n moment fijn om hartje te horen

Bijntje, toch wel schrikken van bloedverlies maar gelukkig meteen bij vk hartje mogen luisteren! Fijn!

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Even delen wat voor een eigenwijs papa's kindje het nu al is..
    Ik lig net 10 minuten naar het hartje te zoeken, zonder succes. Wel schopje e.d. gehoord. Na 10 minuten pakt Danny de angelsounds: Hier moet je wezen, en hij had m gelijk!

19. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hey meiden.

@kylie ahahahahah wat grappig...! mijn vriend heeft nog geen 1x geluisterd naar het hartje. tegen me mams had hij gezegt dat ie bang was dat ik hem niet kon vinden en dat hij zich dan zorgen zou gaan maken (toch wel sweet)

@echo.... gister vreselijke pijn in me linkerlies. alsof er iets hard van binnenuit naar buiten drukte. kon bijna niet meer lopen, dus gister ook heel vroeg me bedje in gedoken, nu is die pijn weg, maar heb nu elke keer steken links in me rug/zij.... en dan moet ik ook nog is de hele dag werken, en vanavond nog de stad in cadeautje kopen.
    2kinder verjaardagen en 1 kraambezoek. vant weekend. pfffffffffffff

@einde zeur

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie, leuk dat hij zelf ook zoekt, mijn vent ook. Die is niet meer weg te slaan met die AS op mn buik. Alleen hij kan m nooit vinden hehe.

Les: balen dat je zoveel last heb. Proberen rustig aan te doen vandaag. Bijna weekend ;) laat je dan lekker verwennen zou ik zegge ;)

Ego: niet heel super geslapen, weer mn rug pff. Nu helaas om 8uur al wakker. Manlief ging heel zachtjes naar beneden om mij niet wakker te maken maar Damian werd wel wakker en ik nu dus ook... Gaaaap

Oe vanavond echo!!!! :D

Deel Deze Pagina