De bloemkool schotel met gehakt , aardappelschijfjes en kaas staat in de oven...Heb zo'n trek maar m,ag van mezelf niets eten tot het klaar is.. Val bijna om Nog maar effe snel een was ophangen dan uit de machine
Zo nou ik had gisteren bloemkool, vond het zo stinken was weer spontaan misselijk. Wel opgegeten maar met mn neus dicht. Vandaag zelfgemaakte hanmburgers met oven frietjes op. Ik blijf morgen nog thuis even wat bijslaap uurtjes meepakken en vrijdag ga ik weer werken. Ben even 3 dagen thuis geweest. Verloskundige vandaag gebeld, ben zo moe en dizzy. Waarschijnlijk lage bloeddruk dus moet af en toe cup a soep nemen en wat zoute drop bij me hebben. Ijzer, ik gebruik daarvoor floradix is een natuurlijk ijzer drankje doe ik een paar keer per week door de jus dórange of door een ander sapje. @MVA: Ik moest even goed lezen wat je nou bedoelde met wat je op je ijsje wilde. Ik denk dat het slagroom is. Grappig dat taal verschil! Groetjes!
ooooo flurry!!!! lekker Had dat verdikkeme gister gewoon kunnen eten manlief is nu naar supermarkt lopen (3straten verderop) en neemt Vianetta voor me mee JUM!!!! bij gebrek aan beter (zoals een flurry ) hihi
kylie je gegevens staan op de site enuhh bedenk me net dat je beeb recht in de camera keek op die echo of niet? zovan 'hoi mama!!! ik ben er hoor!
Ja, inderdaad.. Danny (man) zei dat ie in hug-stand lag Heeft er iemand nog een buddy nodig? Ik ben nog geen buddy van iemand? Was vorige week nog wel buddy van een novembermama (was ik ook geweest) maar die beviel al binnen 3 dagen of zo..spanning er af hihi
brrr heb kippevel en doemgedachten ... heb net gelezen dat een december mama op 37weken en 4dagen een vlindertje krijgt ben zo ontsettend bang dat het nog gaat mislopen
@ Kylie mooie echo!! @ Eten: hebben macaroni op lekker! zit nu alweer aan de koekjes ennu... ik lust ook wel een mcflurry of een stuk vianetta. als er maar chocola in zit sorry weet niet meer... ben moe... vandaag toch wat teveel gedaan denk ik, voel mijn buik ook namelijk
Ik wil je buddy wel zijn, heb er ook nog geen 1! Ben ook iets verder dus zitten we niet te dicht op elkaar!
ohhh ijs !!! Shit ik heb ook nog in de vriezer liggen maar ik heb geen zin om door de kou naar de schuur te lopen ahahha ik wacht wel tot vriendlief thuis komt van het werk haahah dan kijk ik hem op mijn allerliefst aan en ik noem hem papa en dan loopt hij wel voor mij naar de schuur denk ik ahahhah (hoop ik ) Ik krijg door al die lekkere varhalen hier lekkere trek Kuss