Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Les: die pijn herken ik wel, daar werd ik van de week door overvallen in de super, zijn je banden waarschijnlijk.. Ik raakte er helemaal van in paniek. Heb mijn boodschappen afgerekend, laten staan, rustig en voorzichtig naar de auto gelopen, met de auto voor de super gaan staan en mijn boodschappen ingeladen.

2. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh. ja thanx, ga proberen het rustig aan te doen. helaas hebben we het hele weekend afspraken staan, dus rustig en laten verwennen zal er wel niet echt in zitten.
    jij ook sterkte met je rug, en veel plezier bij de echo vanaaf! ben erg benieuwd wat het word....! ga je het ons vertellen??

@kylie. ja had al zo'n vermoeden dat het de banden waren/zijn... raakte gelukkig niet in paniek maar fijn is wat anders...

@ alll. hebbe jullie ook nog zo'n last van je boobs??? hier wel. echt heel erg, doet me veel pijn, bij me zoontje nooit geen last van gehad!

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Les: ik schreeuw t vanavond zo hard dat je t maybe wel hoort :p haha. Ja hier vertel ik t zeker. Moet straks nog 5.5maand mn mond houden want hier wilt niemand het weten in beide families. Niemand weet hier ook dat we vanavond die echo hebben, zo kunnen we ons ook niet verlullen hoop ik. We zeggen ze dat we het niet weten en bij 20weken echo het niet konden zien :p

Boobs: alleen als ik er tegen aan kom. Of als Damian weer is boven op me gaat jumpen 'mama paadjie!' dan wilt ie paardje spelen :p Ik slaap wel met bh aan anders ga ik wel dood denk ik

4. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh. nou ben benieuwd! zal goed luisteren! hahahahha
    dat word nog moeilijk als de rest het niet weten willen! kan je het baby kamertje ook niet laten zien! succes ermee.
    en nou bij mij voel ik ze gewoon de hele dag, slaap wel zonder bh vind ik fijner! maar niet als ik gewoon wakker ben, want dan jumpen ze te veel heen en weer hahahahaha

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hier buikkie van 17+4;

6. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ies; miss al beugeloze bh's gaan dragen? Miss worden de melkklieren wel afgekneld?...

7. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hihi, hier ook al heel onrustig. In mijn hoofd Tim zijn nieuwe kamertje al 100x ingericht!

8. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    MOOOI DANIELLE!!!!! groeit lekker he!

9. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @danielle. ja dat zou misschien wel een optie zijn! ga vanaaf toch de stad in. zal ik is ff kijken naar beugeloze bh;s! heb je toevallig ook nog een tip voor pijnlijke tepels....!???

10. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hmm nee niet echt.. Ik herken het ook niet echt. Weet wel dat ik zo langzaam aan ook over moet naar die oerlelijke bh's... geeeeen zin in.. :D

11. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    nope ik ook niet ;-(

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Les: een stevige sportbh vind ik heerlijk zitten. Dat raden ze ook aan na de bevalling als je boobs giga pijn gaan doen. Stuwing ofzo noemen ze dat? Weet ik t :p

Danielle: jeetje wat een mooie zwangere buik!!

Hier ook een flinke buik, maar ben van mezelf niet slank dus kzou zo zeggen 7maanden zwanger haha. Ik zet alleen geen foto's op dat topic :p

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    17weken wave!!! Is het al 18.30? Begin nu al zenuwachtig te worden hihi

14. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh. ja idd die had ik wel voor na de bevalling alleen ook toen nooit ergens last van gehad, en gaf gewoon borstvoeding. als me noobs zo blijven ook na de bevalling dan word borstvoeding geven zeer pijnlijk ben ik bang voor!

oohhhh roozjuh je moet nog heeeel ff wachten meis.
    jij weet gewoon vandaag wat er in je buik groeit.!
    ik pas over 5 a 6 weken. pfffffffffff

15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @roosjuh, veel plezier vanavond!
    Als ik het geld er voor had, had ik het ook zeker gedaan..
    Nu nog wachten tot 26ste..

@les. jaa Boobs doen zeer hier! Ik heb ook een andere BH gekocht, echt vreselijk lelijk, maar zit wel lekker.
    Tepels moet je hier echt niet aan komen,. doet zown zeer.
    gister zelfs onder de douche als er een straaltje op kwam :p

Heb een hele mooie buik voorbij zien komen, zo mooi is de mijne nog niet hoor haha!

@hier, nog steeds snip verkouden. Liefste zou ik gewoon gaan slapen nu. maar krijg niet echt adem door mijn neus en dan kan ik niet in slaap komen. Vannacht gelukkig wel kunnen slapen.
    Ik zal even op houden met klagen trouwens. Iemand Wie is de mol gekeken?

16. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @bijntje... mmm vervelend, die verkoudheid, en het blijkt dat je lichaam tijdens de zwangerschap het te druk heeft met alle hormonen, dat het geen tot weinig tegenstrijd levert tegen verkoudheid! dus sterkte...!

gelukkig ben dus niet de enige met zere boobs en tepels. en dat douch verhaal komt me bekend voor ;)

17. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Echo was weer goed, hoofdje is op 18+2 gemeten, buikje op 17+6 en bovenbeentje op 17+3, dus mooi binnen de lijntjes allemaal :) Lag er als een rolmops bij.

@zere tieten, niet zo heel veel last van, alleen rechtertepel staat af en toe in de fik.

Nog 4 uurtjes dan mag ik naar de tandarts martelbank brr

18. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mooie buik Danielle groeit hard ineens ;)

19. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    Gefeliciteerd met je mooie echo mirre! en succes bij de tandarts

20. helma85

helma85 Niet meer actief

Danielle: wow mooie buik!!
    Echo dames: suc6! Geniet er van!
    Boobs: bij mij jeuken ze vreselijk!!! Wat k mooi vind is dat ze donkerder worden de tepels en die blauwe aders, prachtig.
    Hier: net klaar met werken, straks weer ff bellen met VK hoe het nu met me gaat. Gaat wel iets beter, word alleen gek van mn hand. Voor mn gevoel begint t nu ook in mn voet. Ach ja, hoort er allemaal bij.
    Gelukkig is de storm even voorbij, weer een beetje fatsoenlijk geslapen.

Deel Deze Pagina