Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Gats die blauwe aders en donkere tepels vind ik dus niets.. :D
    Heb wel weer donshaartjes op mijn buik, schattig... :)

Dank jullie wel voor de lieve reacties op mijn buik. Gaat wel hard ja, en buik jeukt ook. Goed insmeren dus.. Bij Tim geen striemen gekregen, dus dat wil ik graag zo houden...

@Roozjuh; Veel plezier met echo!! Denk een jongen!

2. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Alles weer gelezen, nauwelijks iets onthouden:D:D:D
    Alleen iets over een kutkat (pardon voor mn taalgebruik) en een goede echo, hartje luisteren. Volgens mij bij iedereen alles goed, toch? Super!!

Ohja, pijnlijke borsten: wel heel erg gehad, nu groeien ze eigenlijk alleen maar .. en die aders pff, niet normaal! En mijn tepels worden groter en donkerder, bij jullie ook?

Waar ik ook last van heb is ubermega acne, bultjes enz op mijn rug en borsten :(:(, zucht...
    Zondag ga ik lekker met mn vriend naar een SPA-oord met bubbelbaden enzo.. Heb mn verloskundige gebeld en zij zei dat dit gewoon mag en geen enkel probleem is :D

Ik heb vanmorgen mijn kleine meisje van helemaal links naar helemaal rechts voelen 'drijven' wauw wauw wauw!! Ben zooo gelukkig :):):)

Sorry veel ego berichtjes ...

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Anne wat heerlijk om je kleintje te voelen he!! :D Enuhh kutkat is nog zacht uitgedrukt :p ja dat is dus mijn beest helaas haha. Heb gister tegen mn man gezegt dat de kat écht serieus weg moet. Hij ziet opeens t probleem niet meer zei hij terwijl hij de kat voor 40ste keer uit de kerstboom moest vissen in 20min.... 'zo is elke kat' kreeg ik met zuchten en gekreun te horen toen hij de kat naar buiten smeet door frustratie... ik dus vragen of de katten bij zn ma ook zo waren 'ehhh nee die niet' ;) Zucht... Moest zelf maar aan zn ma vragen of zij de kat terug wilde hebben. Gaat dus oorlog worden denk ik want die is het niet eens met mijn keuze en we liggen elkaar al niet 100% lekker :p

4. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Het is echt een magisch gevoel! Ben helemaal verliefd op haar, zucht:) .... Was jij het Roozjuh die zei dat je elke dag de kleine al naar n muziekje liet luisteren uit zo'n knuffeltje? Dat heb ik sindsdien ook gedaan (vind het een superidee;)), maar nou las ik laatst dat de kleine alleen nog geluiden van binnenuit kan horen en niet van buiten..? Ook niet mijn eigen stem. Is dat zo?

En de kat.. tja, ik zou er maar gewoon een ander plekje voor gaan zoeken. Ook straks met de baby enzo, dat moet hij dan ook maar gewoon inzien hoor!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ja dat was ik met muziekje bij de buik. Vanaf 16weken kunnen ze harde geluiden van buiten de buik horen. Dus als je muziekje op je buik legt zou het te horen moeten zijn voor de baby. Ik doe het zodra ik op mn bed ga liggen om te slapen, zo is het liedje na de geboorte bekend als slaapliedje. (jij komt dan tot rust en je baby dan dus ook) Dit heeft echt super gewerkt met Damian toen. Die herkende het meteen en sliep vanaf de eerste dag al meteen door(7uren zonder vragen om voeding) kan toeval zijn maar ik ga het nu gewoon weer doen haha.

Na aantal weken als gehoor van de baby beter is, dan leg ik m naast mn buik op t bed en ga er dan met mn buik tegenaan liggen ofzo.

Je stem kan de baby nu nog niet horen maar over aantal weekjes wel! :D Mijn man ging dan bij mn buik praten en dan werd de baby echt hysterisch leek wel haha. Schoppen draaien en doen. Na geboorte als mn man zachtjes tegen hem ging praten werd Damian altijd heerlijk rustig en sliep dan binnen notime

6. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Klopt Anne, dat komt over een paar weken. Ze hoort nu "alleen" het geruis van je darmen en je hart en bloed...

@Roozjuh; gats wat een enge poes.. Heb het zowiezo niet op katten hoor, vind er niets an

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haar bijnaam is Terror Kat. Zou nog net niet zeggen dat de duivel in haar verscholen zit :p Je ziet haar ook gewoon denken zovan: wat ga ik nu eens slopen?!

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Vind je dat niet eng met de baby en jullie zoontje? Gatverderrie...

9. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik denk dat deze baby alle kinderliedjes al kent voor hij/zij geboren wordt.. hihihi Ik zing echt hele dagen met onze Tim.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nuh ze laat Damian redelijk met rust, tenzij hij eten heeft. Dan zit ze als een gier te asen op zn eten. Ze doet hem niks, maar jat zn brood/what ever, zodra hij even niet kijkt. Hij mept de kat zelf wel aan de kant :p 'nee oena!!' poes heet Loena

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook flinke borsten waar ik vooral 's nachts last van heb als ik op mijn buik lig.. Mijn buik zit me nog niet in de weg maar mijn b9orsten moet ik echt effe installeren op mijn buik haha

Ik heb ook van die bultjes/pukkeltjes tussen mijn borsten en op mijn rug.
    Mijn haar daarintegen is echt een prachtige volle bos op dit moment! Ben er echt trots op haha

Wij hebben twee honden thuis maar daar verwacht ik zeer zeker geen problemen mee met de baby.
    (rottweiler en bastaart)
    Zometeen weer hard aan het werk maar eerst met vriendlief nog even langs het reisbureau om te kijken of we nog effe weg kunnen samen..

12. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @roozjuh.. ohhh balen van jullie kat. succes ermee.
    @puistje/pukkeltjes hier en daar wat maar niet veel. ze komen en gaan.
    @Joekie oh heerlijk heb je al wat ingedachten? zon zee strand? of word het nederland?

zo ga nu factureren, dus zal ff een tijdje niet aanwezig zijn, misschien eind van de middag nog ff

bye bye

13. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Spaarloon is gestort!!! Jahoeeeee hard nodig was het! :D
    Eind januari krijgen we het ook nog van mijn vriend. Heerlijk ff!

14. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @roosjuh, hoe oud is je kat nu? en man of vrouw?
    Onze Halo was ook een terror kat. Altijd alles slopen enzo. Dat hebben we haar nu af kunnen leren. Zeker toen de kleine, andere kat, er bij kwam heeft ze echt haar zachte kant gekregen.
    Nu ik zwanger ben is het een schat. Alsof ze het aanvoelt..
    Als je hem/haar wel houd, probeer dan eens straffen met waterspuit. Hielp hier echt een hele hoop. (beter dan schreeuwen of naar buiten gooien, dan werkte hier alleen maar averrechts)

15. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Gelukkig kunnen die kleintjes het zelf idd al goed handelen!

16. helma85

helma85 Niet meer actief

ff een vraagje:
    Heb wat steken in mn middenrif lijkt wel. Alsof er iets daar tegen aan komt.
    Wat is dat?

17. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Spaarloon al gestort?? Ga meteen kijken of dat van mijn vriend er ook al is en mijn geld van het GAK.

EDIT: helaas beide nog niet....

Vanmorgen de baby erkend en papieren voor de rechtbank alvast meegekregen.
    Goed bewaren voor strakjes

18. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ow ja! moet je een vader het tweede kindje ook erkennen eigenlijk?

Net fototopic gekeken met eerste foto van jou en je kindje.. Ook een paar vlindermama's.. Pfff. Brok van in mijn keel.... Als je ziet hoe een kindje van 18 weken eruit ziet. Ongelooflijk .
    Wat is het toch het grootste geschenk dat je mag krijgen, een gezond, volgroeid mensje.
    Nu ik Tim heb, ben ik me daar nog meer van bewust.. Bij de eerste zwangerschap was ik veel meer onbevangen. Ben me nu meer bewust van alles.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ze is nu 1jaar oud. altijd al een terror beest geweest. heb met plantenspuit ook geprobeerd maar echt niks werkt. nu maanden later ben ik haar gewoon spuug zat en gooi ik haar t liefst de tuin in zodat ik ff kan afkoelen voordat ik straks explodeer ;)

20. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    ja daar was ik weer. facturen vielen mee, dus heb dat alweer af!

mmm ik las iets over erkennen, ja ook van je 2,3, ect, kindje moet de man het erkennen, dit zolang je niet getrouwd bent!
    en idd iedereen let er goed op dat je papieren mee krijgt voor het gezamelijk recht van het kind, en dit na de bevalling opstuurd naar de kartonrechter. want als de vader het kind alleen erkend wil dit niet zeggen dat hij ook rechten heeft! dat heeft hij alleen als jij daar goedkeuring voor geeft bij de karton rechter..... doe je dit niet en ga je uitelkaar dan krijg jij A. geen allimentatie B. vader heeft nergens recht op... dus zelf niet om het kind te zien als de moeder dit niet wil!

sorry voor dit lange verhaal, maar bij onze vorige zw kwamen wij daar ook pas op het laatste moment achter.
    omdat de gemeente hier niks over had gezegt.

ken iemand waar dit ook fout is gegaan. en hij heeft zijn kids nu al bijna 3 jaar niet meer gezien.! te erg....!

Deel Deze Pagina