heb jullie ff als vriend uitgenodigt hoor! mocht dit forum ooit is opgeheven worden kan ik jullie toch terug vinden
*schaam* mijn vriend moet idd ook nog ouderlijk gezag krijgen.. Zijn er nooit echt aan toegekomen. Komt omdat je ook uittreksels nodig hebt e.d. en dan schiet het er vaak bij in hé.. * schaam*
wij waren t ook vergeten, stelde het elke keer maar uit. Op aller laatste moment toch gedaan eindelijk maar zijn alsnog 2weken voor geboorte getrouwd
meiden er is een wonder gebeurd!!!!! Damian doet eindelijk een dutje!!!!!! al 1.5week is hij eigenwijs en gaat smiddags niet meer slapen hoe moe hij ook is. Maar nu eindelijk toch in slaap gevallen. o wat heerlijk dit Komt goed uit want moeten vanavond nog een flink stukkie rijden voor de echo
ach danielle zolang het goed gaat is er niks om voor te schamen, het is idd best wel wat gedoe. en als ik het aan me vriend zou overlaten dan zou het nu nog niet geregeld zijn voor de 1ste! hahahah de 2de moeten we ook nog doen hoor! "erkenning" dat doen we volgende week. ik ben gewoon een giga regeltante en wil alles goed voor elkaar hebben (ben niet voor niks aangenomen als officemanager) alles tot in de puntjes regelen hahahahahah
zwaai, zwaai! Ben net mijn kipfilet aan het ontdooien en toen belde mijn schoonmoeder op of we mee pannenkoeken gingen eten, dus hup weg kip en zo lekker pannenkoekje eten! erkennen, gelukkig niks mee te maken soms maakt trouwen de zaak heel makkelijk Roozjuh, wil jij mijn nieuwe afspraken op de agenda zetten: 11 januari: 20 weken echo (9.30 uur) 9 febr: controle vk (11.15 uur)
zo mijn werk zit er op! ga lekker naar huis, kijken wat man lief heeft gekookt en daarna de stad in cadeautjes kopen voor 2 kids en een kraambezoek....! laterssssssssss
Hoi dames, Ik ben doodop !!! We zijn hier om 9:00 aangereden en rond 16:00 waren we pas thuis van het shoppen ahhaha. IK heb wel vanalles gekocht maar niet veel want het aanbod in de primark is beperkt als je zwanger bent ahahah. Ik zag kei veel leuke broeken Maar ja die heb ik maar laten hangen ahahah. @Zere boobs, ik heb daar af en toe last van en dat is niet prettig. Vooral niet omdat mijn vriend het tijdens de s*x nogal eens vergeet, auwww.... @Danielle, woooww... je hebt echt al een mooie buik!!! Ik zou echt goed ponken als ik zo een mooie buik had ahhaha. Hhahah ik heb ook donshaartjes op mijn buik en vind dat ook wel schattig. Ik heb ook blauwe aders over mijn borsten lopen en ik voel me soms gewoon net een melkkoe worden door die aders, en mijn tepels zijn groter en mijn borsten zijn een cup groter (dat vind ik dan wel weer leuk ahahah) @Roozjuh, Brrr... spannend ahahah nog wachten tot 18.30. Hahah terror kat @Ies, ja wachten duurd lang he !! Ik moet ook nog 3 weken wachten en de weken kuipen voorbij Veel plezier met shoppen vanaaf !!! @Dippertje, fijn dat de echo goed was !!! en minder leuk dat je zo naar de martelbank moet. Brr.. ik ben gelukkig een paar weken geleden geweest want naar de tandarts is kl*te. @helma, ja ik heb vanacht ook weer eens gewoon lekker geslapen. Die stomme storm dan ook he @ anne, heerlijk even genieten met je man !! Ik begrijp dat je helmaal verliefd bent op je klintje ahahha dat ben ik ook en word dat elke keer weer meer als ik het gezien/ gehoord of gevoeld heb aahhh @joekie, ja heerlijk he samen nog even weg. Mijn vriend en ik willen ook nog een weekendje weg gaan om even samen te zijn en te genieten @ boefjesmama, ja wij gaan binnenkort ook naar het gemeentehuis. Fijn als dat oook weer gebeurd is he... @leonie, Mmmm... pannekoeken eten is lekker en erg makkelijk ahhaha vooral als je het op een ander eet Erkennen en daarna nog naar de kanton rechter sturen dat wist ik ook niet. k dacht eigenlijk dat mijn vriend de kleine moest erkennen en thats it. maar dat is dus niet zo ahhaha wat kunnen jullie me veel bijleren zeg ahahah Nou ik hoop dat ik niemand ben vergeten en anders sorry Kuss
aarhh... Joepie !!! heel veel succes en genie ervan met het gezinnetje !!! Ik ben erg benieuwd ahhahaah Kuss
Hier vanmiddag weer mooi hartje gehoord bij de verloskundige, zo bijzonder geluid! Heb t opgenomen zal straks ff kijken of ik t hier kan plaatsen! 6 febr nieuwe afspraak VK
Roozjuh, veel plezier!!!! Ben benieuwd.. hihi! OOhh, pannenkoeken!! Daar heb ik ook zin in.. Misschien zondagavond lekker pannenkoeken eten, haha. Vanavond eten we een heerlijk knapperig 'frans' stokbroodje met camembert! Heb ik al sinds gisteravond zin in Verder misschien een lekkere salade erbij.
Hoi dames, hier ook weer terug van het werk. Zo even mijn zusje afdroppen bij de EHBO, heeft weer een overgevoeligheidsreactie op de pijnstillers (stomme trut, slik dan wat anders).. Ik wil winkelen maar ik mag niet!
Oja mijn VK ging aan mn buik voelen en toen kreeg ze een schopje, ze voelde t aan de buitenkant, dat was snel zei ze! En BM 1 cm onder navel. hoe staat dat bij de rest? Ook zoiets? Oja en over katten, katten kan je 'leren' om sociaal te worden. Inderdaad plantenspuit gebruiken als ie iets verkeerds doet! Beter om dit natuurlijk te doen als ze kitten zijn! Mijn katten laten de kerstboom enzo gewoon met rust, heb wel een krabpaal staan zodat ze ergens in kunnen klimmen! Als je hier geen behoefte in hebt om dit te doen zou ik m ergens anders plaatsen is zowel voor jullie en voor de kat zelf toch veel beter? Succes ermee! En zag iemand met een mooie buik voorbij komen, die van mij is aanwezig dat wel maar nog niet zo groot hoor, leuk hoor!