Mooi wij snappen elkaar! ik ben moe, maar voldaan. Zal door de Nibbits komen haha. Trustuh allemaal en fijn weekend!
oe lekker chippies... kylie, hoop dat het lekkere lazagne was dat je m nog steeds blijft proeven oja en je heb pm
@ les was leuk he tvoh? Ben benieuwd wie er morgen uitgaat... Over een tijdje weet jij het ook en kun je ook lekker shoppen meid! Speelgoed kopen is ook leuk en wat voor een setje voor kraambezoek bedoel je? Sorry ben verder niet nieuwsgierig hoor haha Slaap lekker!
hahahha @juffie. vriendin/oudklasgenootje van me is 4 weken geleden bevallen van een zoontje, dus morgen ff op kraambezoek, ja weet het wel laat maar kon echt niet eerder. heb een setje gekochts van friendzzz van V&D leuk blauw met rood vestje en een spijkerbroekje, en natuurlijk voor de beeb zelf een knisperboekje,,, oh ja en heb de zwdoos bij etos opgehaald! dus toch een beetje iets voor mezelf. en moet zeggen hij is leuker dan toen ik hem kreeeg met de zw van me zoontje!
Roozjuh, gefeliciteerd met het meisje in je buik!! Verder wel bijgelezen maar weinig onthouden, ga morgen proberen ff bij te lezen en meer te reageren. Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen dames. Wij gaan straks naar Texel ik hoop dat het een beetje weer wordt. Morgenavond zijn weer thuis.
Goedemorgen meiden... hier het begin van een drukke dag, zo eerst naar verjaardag in meppel (1.5 uur rijden) dan terug naar verjaardag van me neefje, en dan vanavond op kraambezoek, pfffff @kylie, oh wat super fijn meis... genietze @lionne veel plezier @texel
Heerlijk gevoel he kylie! Gister vroeg die echo-vrouw of ik de baby al voelde. Dus ik zei Ja vanaf week 13 al. Vond ze gek omdat mijn baarmoeder weet ik t wat aan de voorkant ligt? Meiden leg is uit! Haha. Snapte even niks van die opmerking, was te erg aant genieten van de kleine meid hehe Texel: veel plezier! Sry word scheit weer met regen en wind maar hoop dat je alsnog een leuk weekend heb! Verjaardag 1.5uur rijden: lol dat ken ik. Wij moeten vanmiddag naar HIA. Heb er weinig zin in maarja,verjaardag van manlief zn stiefmoeder. Ego: lekker geslapen! Lag gister nog even heerlijk te genieten van het geschop en het gedraai in mn buik. Wat blijft dat toch bijzonder! Nu bedje uit, broodje eten enuhh shoppen!!!!! Helaas wil manlief niet langs babydump en prenatal
Yeey! Eindelijk mijn vriend overgehaald mee te gaan naar de 9maandbeurs! Heel veel zin in. Vind het echt te grappig, als die huisvrouwen die los gaan. Ik word best jaloers van jullie! zoals Les zei, ik wil zoo graag weten wat het word..! Dan kan ik ook lekker los met shoppen! Mijn gevoel gaat steeds meer uit naar een meisje eigenlijk. Ik droom alleen maar over een meisje, haha. We zullen zien.. fijn weekend iedereen!
Kylie, heerlijk gevoel dat schoppen he! Echt genieten! Lionne, veel plezier ff op Texel! Zal waarschijnlijk even uitwaaien worden maar ook heerlijk! Les, rij ze naar de verjaardagen en feest ze! Roozjuh, veel plezier met shoppen! Misschien krijg je je mannetje toch nog even naar binnen bij Prenatal of babydump! Oh en volgens mij bedoelt ze dan dat je placenta aan de voorkant ligt waardoor je de kleine minder zou kunnen voelen. Bijntje, leuk samen naar de 9maandenbeurs! Hier beetje onrustige nacht gehad, dochtertje van 2 tot 3 wakker maar daarna lekker doorgeslapen tot half 9. Dat is dan weer wel lekker!
Leonie, ah ok. Gek dat ik het al 4weken voel dan O en shoppen gaat niet door helaas. Door fout van belasting hebben we 2maanden geen huurtoeslag gehad. Dat is elke maand 240 minder aan inkomen. Dus shoppen moet ik uitstellen
hoi hoi!!! lekker uitgeslapen tot 11.00!!! was er blijkbaar aan toe. vandaag niet veel plannen, boodschappen doen, vanavond verjaardag. doe alweer de 19 weken wave!!!! gaat snel nu, bijna op de helft!! fijne dag allemaal!! liefs
TVOH: hoop ook dat Paul eruit uit gaat laat die lekker het theater in gaan wat een draak van een vent. Aanstellerig te doen. Roozjuh: balen dat je nu niet kunt shoppen. Prenatal heeft trouwens opruiming misschien kun je online wat scoren voor weinig?? Hier ook geen meisje meisje dus als het een meid word dat ook een stoer meisje ipv roze rokjes met kantjes.
Is het trouwens leuk om een te meeten met een groep(je) voor wie zin heeft? Met de aug 2010 mama's spraken we dan vaak af in Utrecht voor iedereen te bereiken met de trein of auto. Misschien kan er samen gereids worden. Tis maar een idee.