Wie gaat er mee een keertje meeten in Utrecht?? * Boefjesmama: trein Leeuwarden-Zwolle-Utrecht * Kylie1986 met de auto: vanaf Lelystad (heb nog 3 zitplaatsen over ) * Roozjuh: rijd met Kylie mee. * Lionne: komt met de bus :d mits het geen werkweekend is. * Mirri * Juffie: trein Arnhem- Utrecht Welke data kun je? Dacht doe maart ivm 9mnd beurs eind feb. en treinkaartjes blokker geldig tot 9 april. 3 maart: - Roozjuh, Boefjesmama 10 maart: - Roozjuh, Boefjesmama 17 maart: - Roozjuh, Boefjesmama 24 maart: - Roozjuh, Boefjesmama 31 maart: - Roozjuh, Boefjesmama (Quoten en up to date houden hier)
helaas is Utrecht nogal ver reizen voor mij. Woon in Zeeuws Vlaanderen. Maar wel een heel leuk initiatief!!! Vandaag 18 weken!
Ik vind het ook wel leuk maar kan nog niets invullen aangezien ik mijn rooster nog niet heb. Ik zal hem gelijk invullen als hij binnen is! Gisteren hebben we een bedje gehaald en vanmorgen in elkaar gezet! Hij is mooi!! Ben zoow blij dat ik steeds even ga kijken in de babykamer Alleen de commode moet nog komen en de box. 17 januari heb ik de 20 weken echo en dan hopen we het geslacht te horen zodat ik voor kleertjes kan gaan shoppen
@chanelle, ik bedoelde CupCakes vullen Gewoon (blanke) cupcakes bakken en dan daarna vullen. Denkdat ik gewoon met natuurlijke kleurstoffen gebruik. Blauwe bessen of frambozen ofzo iets. Weet het nog niet helemaal. Eerst maar eens kijken wat het word Over meeting, ik denk er nog even na
na rustig dagje ff achter de laptop weer kruipen. Damian word elk moment opgehaald door mijn vader voor zn wekelijkse logeer avondje. Heb net leuke dingetjes geshopt op het net. Mn man voelt zich denk ik schuldig over gister met het snoepen van damian dat ie t allemaal goed en leuk vond Heb deze besteld: Speendoekje Roze-Licht roze - babymutsje met naam en Tutpoppetje met naam Roze - babymutsje met naam let niet op de namen die erop staan zijn alleen voorbeelden haha. niet die wij voor onze aapie hebben
@ roozjuh haha altijd fijn het schuldgevoel van een man...hihi Leuke dingetjes heb je besteld! Leuk ook met naam erop! Wel roze he! Maar de goede kleur roze haha. @ joekie leuk is dat he kijken naar zo'n bedje..ik heb dat zelfs ook terwijl we het al hebben g0bruikt bij Thijs...geniet ervan! Wij hebben ook de 17de de 20 wkn echo! Spannend he...schiet al op maar kan mij niet snel genoeg gaan!
juffie, inderdaad de goeie kleur roze mn man wilde licht roze dus ik verklaarde hem voor gek en heb gewoon de goeie kleur gekozen hehe
vraagje dames, we zijn weekboodschappen aant opschrijven en we gaan van de week nieuw gerecht proberen. Maggi Smulpannetje met hamlappen. Wie kent dit? (is een glazen potje) kan met aardappels of rijst, wat is het lekkerste??
Nog nooit gegeten, maar heb het wel eens zien staan.. Stond er toen merkwaardig naar te kijken met mijn moeder, ons afvragend of we het moeten zien als Chicken Tonight of Aardappelanders? Haha
Ook nog nooit gegeten Roozjuh, maar klinkt wel lekker! Dr net belde VK ons met de vraag of we morgen om 9 uur kunnen. Wij gelijk van JA, want dat weten we het geslacht nog eerder! Denk nog steeds dat het een jongen is. We zijn benieuwd!!
@ roozjuh haha ik ken het niet..ik zou zeggen probeer het en laat het ons weten hihi.. mag jij het uitproberen! @ helma haha das helemaal niet erg nee..eerder.. heel veel plezier en geniet ervan!
Zo kom weer even echt buurten, ben weer bijgekomen Vandaag de 2 rommelkamers onder handen genomen, je wil niet weten wat we allemaal weggegooid hebben! Maar nu hebben we 1 kamer die voor Danny is, zijn zogenaamde 'man-cave' en een lege kamer met babyspullen. Wat me opviel is dat er in de babykamer structuurverf op de muur zit en we eigenlijk 1 muur wilden behangen.. Nu gaan we waarschijnlijk gewoon verven. Eigenlijk weer wat te veel gedaan, behoorlijk last nu.. Op een gegeven moment voelde ik die ene band weer, en toen moest ik wel kappen.. Meteen janken natuurlijk
Wat leuk! Hoor net dat mijn stiefbroer en zijn vriendin gaan trouwen op 12-10-12! Dan kan ons knulletje in zo'n mooi pakkie En de beeb van m'n andere schoonzusje en stiefbroer ook Zie het al voor me
hey dames. wil me even melden, ben weer aanwezig na een mega druk maar ook gezellie weekend! kwam er gister achter dat mijn hartsvriendin van vroeger nu weer net 1 jaar contact met haar, ook zwanger is! 1 week langer als ik!!! hahahah hoe tof is dat! voor haar haar 1ste kindje! vanaf nu ga ik weer op jullie reageren! sorry voor geen responds op jullie! xxx
@Les: wat leuk! Heb net voor 3,- een BabyBag op de kop getikt op Marktplaats Draagdoek die je ook als hangmat in de box kan gebruiken..
kylie,! wat leuk! ik heb ook nog zoiets thuis! bij me zoontje nooit gebruikt! had het van iemand gekregen! erg he! hahahahha
Ow haha, ik wil hem wel gebruiken denk ik, en voor in de box lijkt het me sowieso wel leuk. Nu net ook op een hele leuke kast geboden,..ben benieuwd