Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    als het goed is kan je ze er zelf opzetten nu :)

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Zie niet hoe?

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geslacht weten: nee ik niet maar mn man wel. Wil aan die vrouw/man vragen die echo maakt, of hij/zij het op papiertje wilt schrijven en in envelop wilt doen. En dan met mn verjaardag een vulling laten maken met roze of blauwe vulling zodat we met aansnijden zien welk geslacht het is :) januari 20weken echo, april jarig en juni uitgerekend, valt mooi int midden en hebben we beide beetje onze zin :p

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Nub? Wat is dat?

Vooralsnog willen we het niet weten.

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Leuk ideeeje maar wat een marteling nog tot april wachten!

Ik had vandaag voor het eerst steken in mn liezen, met lopen!

Net de ongeboren vrucht erkent bij het gemeentehuis.

Vanmiddag onwijs geslapen! Morgen nog even relaxen en dan vrijdag weer werken.

Groetjes!

6. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

wij willen wel graag weten wat het word en we gaan het ook aan iedereen bekend maken want mijn vried is zo een slimmerik dat hij zijn mond wel wer voorbij zal praten ahahahah dt heeft hij al een paar keer gedaan toen nog niemand mat we zwanger waren ahhah.

@borstvoeding, ik heb hel mijn leven geroepen dat ik geen borstvoea geven maar sinds ik met de pil gestopt was ben ik daar helemaal anders over gaan denken ;) Nu wil ik het zkeer wel proberen... We zien wel of het lukt en lang we ht volhouden hahaha

7. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Erkennen gaan wij in de kerstvakantie doen.
    Moet voor de 19e week dacht ik.

Net een telefoontje van de VK. Vriendlief moet ook bloedprikken ivm antistoffen die gevonden zijn in mijn bloed.
    Hij moet met spoed prikken. Maar wachten wel tot dinsdag avond anders moet hij een halve ochtend vrij nemen en met eigen auto naar het werk voor die 5min. prikken.
    Vorige zwangerschap had hij ook niks dus zal nu ook wel niet zo zijn.
    Antistoffen waren toen al gevonden maar bleek verder niks ernstigs voor de baby omdat hij het niet had.

Wel weer iets erbij voor de bevalling met evt. bloed krijgen.
    Ben nl Resus Negatief en heb antistoffen C en W. Moeten ze dus heel goed op letten mocht ik extra bloed moeten hebben na de tijd.
    Moet dus straks ook weer die fijne spuit hebben in week 27 en als het een beetje tegenzit na de bavalling weer eentje ligt aan de bloedgroep van de kleine.

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @boefjesmama. Ik hoorde dat laatst van een collega ook. Ik begreep dat je eerste kindje daar ook invloed op kan hebben gehad? Hoe dat zit weet ik niet. Lekker vervelend allemaal!

9. boefjesmama

Wij willen het niet weten. Meiden kleding is zo gekocht en je krijgt ook super veel van de kraam visite is mijn ervaring.
    Volgens mij ben ik zelf pas weer kleren gaan kopen in maat 62 en toen was mijn zoontje al bijna 6 maand

Borstvoeding: hier lekker aan de fles of kolven tot 41 weken mocht dat weer nodig zijn. Maar ga echt niet live voeden.

10. boefjesmama

Lin: klopt mijn zoontje is Positief dus dat kan idd weer invloed hebben op deze kleine.
    Maar de spuit na de bevalling merk je bijna niet omdat je dan toch nog in die roes zit.

11. boefjesmama

Kreeg trouwens een bon van Naviva kraamzorg voor babypark.
    Bij besteding van 750 euro gratis tummytub.

Iemand intresse?
    anders gaat hij weg.
    Gebruiken hem zelf toch niet. Zowel de bon als de tummytub niet.
    Ja die doet het goed als wasmand.

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Dit gaat over de NUB theorie, zijn hier op ZP ook topics over

Nub-theorie - zwanger

Hebben jullie dat ook wel eens (ik steeds vaker) dat je i.p.v. 'hier' 'hoer' typt?

13. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

ik las iets over kindje erkennen. Dat willen mijn vriend en ik na de 2de echo gaan doen. Wel gaaf vinden we dat want dan staat ook echt op papier dat het kindje van ons samen is ahaha ookal weten wij het wel :D

@ boefjesmama, ja inderdaad om een halve dag vrij ervoor te nemen is ook heel wat zeg... Maar als je het dinsdag laat doen is dat geen probleem dan? wel fijn dat je je geen druk hoeft t maken omdat je dit eigenlijk al herkent van je vorige zwangerschap.

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Vandaag mag ik de 12 wk wave doen. Toch wel weer een mooie eerste mijlpaal gehaald :D. Morgen weer een echo, fijn dat we kunnen checken of alles goed gaat met onze ukkies ;)
    Ik zag vande week ineens dl 2 jullie kletsen echt heel hard :$. Probeer af en toe wel bij te lezen maar heb weinig tijd/puf om dan ook nog te reageren... sorry :).

@ Joekie, wat een heftige weken heb je gehad en dat zal nog wel even duren :( gecondoleerd en heel veel sterkte!

@ Kylie, mooie echo :)

@ BV, mijn 1e heb ik tot na haar 1e verjaardag gevoed. Op het laatst was het alleen nog een ochtendvoeding omdat ik moeite had om het te stoppen :). Bij een tweede wilde ik zeker weer proberen een jaar bv te geven. Maar nu zijn het er twee tegelijk, ik zal zeker proberen om zo lang mogelijk bv te geven vooral de 1e 6mnd. Maar denk dat het wel wat lastiger zal zijn om het lang vol te houden. BV kost toch een hoop energie ;).

@ site, ik zal in het zkh bevallen. Verplicht bij een tweeling ;)

@ geslacht weten: jep. Vindt het wel makkelijk met het oog op namen verzinnen waarbij we hier niet bepaald op een lijn zitten ;). En nu zullen we zelfs twee namen moeten verzinnen. Vier namen verzinnen omdat je het geslacht niet weet zit ik dus niet zo op te wachten haha ;).

Vandaag overigens buikfoto gemaakt:

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Meiden ik hou t vandaag voor gezien met kletsen hier. Nu met manlief op de bank genesteld met stokbroodje en satesaus! Jummm fijne avond!!

16. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

dames,

Ik ga het voor vanavond ook weer voor gezien houden want ik ga hellboy verder kijken ahhah:D

Fijne avond nog allemaal !!!
    Kuss

17. boefjesmama

Chanelle Noah: dan hebben ze lekker pech als het wel eerder moest.
    Komt vast ook niet op een week aan als er nu wel wat blijkt te zijn.
    Vorige keer vonden ze het pas bij 25 wkn ofzo.

Ben Facebook aan het uitvogelen. Maar Hyves lijkt toch makkelijker....

18. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hyves ken ik dus niet heb alleen facebook :D

19. boefjesmama

Snap niet helemaal hoe je berichtjes kunt plaatsen.
    Hyves is ned. dacht ik

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik ben misselijk en heb toch zin in vreterij.

Ik ga mijn voorverwarmde bedje maar eens in, nog even tv kijken, totdat mijn luitjes dichtvallen.

Slaap lekker mama's, vriendjes en mannen van de mama's en de beebjes natuurlijk ook.

Deel Deze Pagina