Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Oh en een secretaire :)

2. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    hhahahaha kylie. je bent er maar druk mee! nou hoop voor je dat je alles krijgt!!! succes ermee!

3. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goedemorgen!

HIer ook sinds donderdag weer op de site.. enorm druk maar wel leuk gehad. Heb niet terug gelezen. Zijn er nog nieuwtjes?
    Ik wil een gazelle cabby kopen aangezien ik straks een eindje moet fietsen naar de basisschool van mn zoon. Maarw at zijn die dingen duur zeg:( even sparen maar.
    Ik zag dat helma straks een echo heeft? veel plezier!!

4. helma85

helma85 Niet meer actief

dank je wel!!! over een half uur weten we of we voor roze of blauw gaan!!! Ben zo benieuwd!!!

5. MarjanDS

MarjanDS Actief lid

28 nov 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, na een tijdje afwezig ben ik ook weer van de partij.
    Heb maar 2 pagina's terug gelezen :)

@helma, veel plezier!
    @anderen met echo's: ook veel plezier natuurlijk :)

@smulpannetje, bij ons hadden ze zo'n demostand in de supermarkt, dat was met rijst en errug lekker. Als je alleen meer een aardappelmens bent lijkt me dat ook erg lekker hoor.
    Heb zelf de draadjesvlees met goulash meegenomen.

Verder sorry voor geen reacties op anderen, hoop nu weer wat bij te blijven

Groetjes Marjan

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Helma heel veel plezier!

7. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    morgen dames!!!!

oh heerlijk vandaag nog lekker een dagje vrij! echt heerlijk! ga denk ik ook niet veel doen!

@helma..... veel plezier ben benieuwd! ga je het hier vertellen??

8. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen allemaal !!!

oeh, helma spannend!!! hahaha veel succes en veel plezier. Geniet ervan om he geslacht van jullie kleintje te zien.

derder allemaal een fijne dag...

Ik ga zo naar oma om weer te poetsen, en daarna thuis maar weer eens de ramen wassen bah bah... ;) dat vind ik zo een klote werk hahahah. En vanmiddag ga ik naar de stad want ik heb de etos doos nog steeds niet opgehaald want laatst in rotterdam was hij op :( Ik balen ahhahah

Kuss

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Helma en? En? En? :D

Spulpannetje: thx! Dan maak ik rijst erbij denk ik :p

Hangmatje/draagdoek: zoiets had ik een, een mini monkey (gewonnen op de site hier) en had zelf een echt hangmatje gekocht maar damian gilde alle bij elkaar als ik m erin deed. Jammer, weer verkocht dus. Buikdrager heb ik nog wel, ideaaaaaal ding!

10. Ik heb draagdoeken en een buikdrager, doeken zijn heel prettig!

Kan jullie man trouwens ook de baby al voelen? Hier wel, heel speciaal weer!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Nee mijn man nog niet. Maar die heeft ook t geduld er niet voor :p die legt 1min zn hand erop en als ie dan niks voelt dan vind ie t wel weer genoeg 'nah ik voel toch niks' zucht :p

12. helma85

helma85 Niet meer actief

Het eerste wat we zagen waren de ballen en de penis van onze zoon!!!!
    Alles zag er keurig uit! Mn suiker en mn bloeddruk waren ook gelukkig normaal, maar hou wel vocht vast.
    Dat moet k goed in de gaten houden.

Volgende afspraak is 7-2 bij VK

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Helma gefeliciteerd met jullie zoon!!!! :D
    Kan je nieuwe afspraak via pm ff sturen, heb drukke dag vandaag anders ga ik t vergeten (of raak deze pagina kwijt om terug te vinden)

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Helma, joehoe een zoontje in je buik! Gefeliciteerd! Fijn dat suiker en bloeddruk goed waren.

Ik heb me net ziek gemeld voor morgen, voel me zo blehh en blijf maar overgeven :(
    Dit is wel een heel andere zwangerschap hoor! Bij mijn eerste lag ik vanaf 18 weken plat met dreigende zwangerschapsvergiftiging.
    Nu constant misselijk, overgeven maar ook bloeddruk gaat weer omhoog en natuurlijk nog de BI. Mijn lijf is gewoon echt niet gemaakt om zwanger te zijn.
    Zoals een collega al lief zei maar kan wel mooie baby's maken, dat is dan wel weer fijn :D

Maar pffff vind het echt zwaar!

*klaagmodus uit*

15. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    helma gefeliciteerd!!
    @leonie jammer dat je je tijdens de zwangerschap zo slecht voelt!

ik voel de beeb af en toe, niet heel vaak. en mijn man nog helemaal niet dat had ik ook al verwacht want volgens de verlosk, ligt de moederkoek voor!

ff vraagje kan het zijn dat je je eigen hartslag ook kan horen via de angelsound als je hem op je buik houd? was gister enorm aan het twijfelen of het nu de baby's hartslag was of die van mij
    het was alleen op 1 plek te horen! dus weet het niet

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Les ja dat kan zeker. Jouw hartslag is traag vergeleken met die van de baby. Die van de baby klinkt als het galopperen van een paard

17. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Beebje voelen: mijn vriend voelt de kleine ook al kriebelen en kleine schopjes.

Hangmatje: M. vond het helemaal niks. Wel veel gedragen in de draagdoek en later zitten in de schelter van Lodger. Ga de schleter nu weer gebruiken. Heb een BB gekocht ipv draagdoek. Lijkt me wat sneller dan eerst alles knopen.

Helma: gefeliciteerd met jullie zoon.

M. ligt lekker te slapen. Moest hem om 8 uur wakker maken voor het zwemmen en was na de tijd erg moet. Maar toch eerst nog 40 min kletsen in bed voordat hij ging slapen.
    Straks met vriendin en kids de stad in. Treinkaartjes halen voor de beurs. En de voetjes van M. laten opmeten de kinderschoentjes zijn nu nog in de uitverkoop. Voor het geval hij er bijna uit gegroeid is.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    9maandenbeurs actie: Kruidvat - Negenmaandenbeurs - Invulscherm

denk dat ik zo ff naar de kruidvat ga haha :D
    Zo, net ff boodschappen gedaan. Flink wat luiers ingeslagen. Helaas was bijna alles al weg. Wilde alvast newborn halen, heb ik t alvast in huis. Maar helaas, die was al op. Manlief gaat zo naar info middag voor een andere baan (politie) hopen dat ie t wat vind en snel op gesprek kan. Daarna ff t centrum in, etos doos ophalen en kruidvat leeg kopen voor die beurs kaartjes :p

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja en kom net tot de conclusie dat Damian morgen voor het eerst naar psz gaat!!! Wat gaat het allemaal opeens snel zeg *snif*

20. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Helma, een zoon wat leuk!

@baby voelen, Ik denk dat ik de baby wel voel, maar twijfel er toch wel over. Volgends de vk zou het wel heel goed kunnen.
    Vriendlief kan niet wachten, hij ligt elke avond met zijn hand op mijn buik.

@ hangmatje krijg ik van mijn zus. Dus maar even proberen of de kleine dat ook leuk vind. Iemand wel goede ervaringen mee gehad?

@buikdrager, nog niet aangeschaft, vraag me af hoeveel ik die zal gebruiken. Wanneer gebruik je zoiets eigenlijk? Als ik buiten de deur ga is een kinderwagen toch veel makkelijker? of zie ik dat mis?

@hier, gister drukke dag gehad, slaapkamers even omgebouwd, waardoor we nu de babykamer leeg hebben =) over 2 weekjes 20wk echo en als we dan het geslacht weten, kunnen we gaan klussen! Heb er wel zin in allemaal.

Deel Deze Pagina