Hallo dames Ik weet nog niet of ik naar utrecht kom, denk het wel, maar jullie horen het nog. Ben op het moment druk met een andere verslaving. Zit nu op hyves (sinds 1 week) doe daar een spel, landleven, erg leuk en verslavend. Wie nog meer?? moet zoveel mogelijk buren hebben. Zo ja, zoek me oo evelien magre Verder alles goed hier!! Liefs
Wie gaat er mee een keertje meeten in Utrecht?? * Boefjesmama: trein Leeuwarden-Zwolle-Utrecht * Kylie1986 met de auto: vanaf Lelystad (heb nog 3 zitplaatsen over ) * Roozjuh: rijd met Kylie mee. * Lionne: komt met de bus :d mits het geen werkweekend is. * Mirri * Juffie: trein Arnhem- Utrecht * Einneh: met de auto (OV is niet te doen) vanuit midden Fryslan Welke data kun je? Dacht doe maart ivm 9mnd beurs eind feb. en treinkaartjes blokker geldig tot 9 april. 3 maart: - Roozjuh, Boefjesmama 10 maart: - Roozjuh, Boefjesmama 17 maart: - Roozjuh, Boefjesmama 24 maart: - Roozjuh, Boefjesmama 31 maart: - Roozjuh, Boefjesmama (Quoten en up to date houden hier)
Ff snel want ik heb het razend druk op het werk, jaarcijfers moeten opgeleverd worden en er moet nog erg veel gebeuren Hier alles goed, nog wel moe maar ach.... ik moet morgen en woensdag nog werken dan lekker weekend Dikke knuf voor iedereen!
Wie gaat er mee een keertje meeten in Utrecht?? * Boefjesmama: trein Leeuwarden-Zwolle-Utrecht * Kylie1986 met de auto: vanaf Lelystad (heb nog 3 zitplaatsen over ) * Roozjuh: rijd met Kylie mee. * Lionne: komt met de bus :d mits het geen werkweekend is. * Mirri; Haarlem-Utrecht * Juffie: trein Arnhem- Utrecht * Einneh: met de auto (OV is niet te doen) vanuit midden Fryslan Welke data kun je? Dacht doe maart ivm 9mnd beurs eind feb. en treinkaartjes blokker geldig tot 9 april. 3 maart: - Roozjuh, Boefjesmama 10 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri 17 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri 24 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri 31 maart: - Roozjuh, Boefjesmama,Mirri (Quoten en up to date houden hier) Ik kan alleen de 3e niet, mn (nu nog) jongste is dan jarig Waar gaat t eigenlijk gebeuren ? dichtbij het station neem ik aan ? of in t centrum ? naast de bios zit een gezellige (betaalbare) tent.
Helma, Gefeliciteerd. Jongens zijn leuk, zelfs als puber Morgenochtend naar de VK, benieuwd hoeveel ik ben aangekomen, mn buik gaat ineens uitpuilen voor mn gevoel
hey meiden ik leef nog hoor! maar ben niet lekker! kweet niet wat er precies is maar volgens mij een lage bloedsuiker of bloeddruk. en een griepje.... dus sorry ff geen reacties. nu ook nog is barstende koppijn, en een ontsteking in me linker elleboog! dus ga morgen de ziekte wet in! liefs
Voor wie graag een lodger draagdoek cotton wil, ik heb er hier 1 liggen die bijna nooit gebruikt is. Zal ff een plaatje zoeken:
Spannend Roozjuh, ook voor Damian zo'n eerste dag psz. Hij zal t vast naar zn zin hebben Ik vond t zelf zo moeilijk dat ze gewoon gingen spelen en ik kon vertrekken>_< Wordt al n grote jongen zo Waar gaan we trouwens eten in Utrecht ? Bij t station of in de stad ?
Hellow dames, Ik ga zo lekker naar bed toe want de film is zo afgelopen. Slaap lekker allemaal en voor diegene die morgen naar de vk gaan, heel veel plezier en geniet ervan dames !!! Kuss
@Roosjuh, Spannend vandaag! succes met loslaten Knuffel! @hier, heb echt hele vreemde dromen. Slaan helemaal nergens op maar ze lijken zoo echt! Ik las dat dat met zwangerschap te maken kan hebben. Hebben jullie dat ook?
Dankje Bijntje! We staan op t punt weg te gaan. Heb nog geen mama-zenuwen maar gok dat de tranen straks wel komen als ik m daar moet achterlaten... Die hormonen helpen dan ook niet echt mee gok ik
Ik ga de lodger toch ruilen voor een wikkeldoek van eigenmerk. Nachtje slapen kan wonderen doen. Dus even naar de prenatal. Dromen. Ja een paar weken terug last van gehad. Is normaal!
Nou hijs naar psz... Alles ging goed totdat ie door kreeg dat mama weer weg ging zonder hem... Papa duwde hij de deur uit en wilde met mama papa gaan uitzwaaien was flink huilen toen we de deur uitliepen en ehh mama heeft ook even staan janken als een klein kind
@ roozjuh, veel plezier bij de VK. En geniet even van de rust in huis. @ rare dromen, ik droom niet echt raar, maar ik slaap wel heel wisselend. De ene nacht prima. De andere nacht nauwelijks. @werk: gisteren viel het de dementerende bewoners op dat ik zwanger ben. Een bewoner heeft wel tien ker gevraagd wanneer ik uitgerekend ben en hoe ik me voel. Een bewoner zie dat ik een mooi buikje kreeg en een bewoner prikte in mijn buik en zei: zit daar wat in? Een andere bewoner werd boos. De baby vindt dat immers niet leuk, zei ze. En dus moest de ene de baby (lees mijn buik) maar aaien.
@Lionne: Leuk is dat hé! De bewoners bij mij hebben wel wat door, maar durven denk ik niets te vragen..Ziet er toch anders uit met een uniform aan. En ze zijn niet vergeten dat het 2 keer mis is gegaan. De echo van mijn schoonzusje was een beetje onzeker.. Vruchtzakje van 5w6d, maar er was nog niets in te zien..ze moeten nu over 1 week terug