Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    spannend kylie :( hopen dat voor haar de week snel gaat en ze volgende week goed nieuws krijgt.

ego: nog 45min en dan zie ik mn kleine grote man weer. ben zó benieuwd hoe het gegaan is. heb nog geen telefoontje gehad dus het zal wel goed zijn gegaan :p
    1 van die leidsters vroeg hoe ver ik was, dus ik zo: 17weken. 'o zegt ze... succes met de buik want ik had je veel verder geschat haha' ehh sjit :p is t dan echt al zó erg met mn buik??? hahaha

2. helma85

helma85 Niet meer actief

suc6 straks Roozjuh!!

Misschien een rare vraag maar kan het kloppen dat je je baby nu nog niet elke dag voelt? Want sinds gistermiddag heb ik hem nog niet gevoel namelijk.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kan, ik voelde de baby gister hele dag niet, totdat ik in mn bed lag. Vaak worden baby's pas wakker als jij tot rust komt. Overdag dan ben je bezig en wieg je ze lekker in slaap met het lopen enzo.

Damian heeft t heel leuk gehad zei hij. Wel nog een uurtje gehuild maar daarna was alle goed en speelde hij leuk mee

4. helma85

helma85 Niet meer actief

oke, dank je wel voor het antwoord.

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik kon Kruimel weer niet vinden vandaag. Ik heb er ook geen goed gevoel over. Ik weet niet zo goed wat ik doen moet.. De VK bellen, is ook zo overdreven.

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Roozjuh, fijn dat hij het toch goed naar zijn zin heeft gehad, is vaak eerst ff wennen he. En tranen van mama horen erbij ;)
    Veel succes en plezier bij vk!

Mirri, super dat treintjeshart! Heerlijk om te horen!

Lionne, ik droom ook onwijs veel en gek ook. hihi

Ik weet niet meer wie maar toch lodger maar omwisselen. Tja als beter voelt, anders blijf je er toch maar mee bezig hihi.

baby voelen, ik voel de kleine ook niet de hele dag hoor. meestal alleen als ik rustig zit of zoals Roozjuh schreef s avonds in bed.
    Soms denk ik ook wel hoor dat veel meer voelen ook veel meer bevestiging geeft die fijn is maar ja die tijd komt nog.
    En dan komt ook nog de tijd dat je denkt: pfffffffffff!

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lionne, hoe komt dat je geen goed gevoel hebt? En je kan altijd vk even bellen hoor en uitleggen. Voor hetzelfde geldt heeft ze een gaatje en mag je even komen luisteren.
    Knuff voor niet fijne gevoel!

8. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik weet niet, het is niet gegrond. Ik heb geen pijn, bloedverlies ofzo. Het voelt "gewoon" niet goed.

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hmm,..misschien moet je gewoon je gevoel volgen Lionne?
    Ik zou niet tegen de vlk zeggen dat je hebt geprobeerd te luisteren, daar houden ze niet zo van.

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kylie, he wacht schrikken toch van vruchtzakje van je schoonzusje. Hoop dat het toch goed is/komt.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    klopt, de vk is niet zo dol op de angel sound :p sinds die dingen verkocht worden is er veel meer paniek zeggen ze.

ik weer terug van vk. alles was goed, ze kon de baby heel goed voelen. wauw :p was bij damian wel anders, nu wist ze precies hoe hij lag en dat voelde ik ook aan het geschop dat ze gelijk had. hartje was weer super, wilde het opnemen maar batterijen van dopler was beetje leeg dus je hoorde hier en daar een piep er doorheen dus volgende keer maar opnemen!

Lionne: gewoon vk bellen als je gevoel zegt dat het niet goed zit. daar is de vk voor hoor meid. mits je niet elke week belt hebben ze er alle respect voor ;)

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Het voelt zo stom om te gaan bellen...

13. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Lionne: Gewoon je gevoel volgen :)
    @Roozjuh: zag ik jou nou net richting de AH lopen?

14. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik mag pas maandagochtend komen. :( en dan moet ik werken, dus ik moet me niet zo aanstellen. :(

15. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Misschein kunnen we een high tea nemen of ergens lekker een broodje gaan eten.
    Zijn vast wel leuke restaurantjes in de buurt van centraal.
    In Hoog Catherijne zelf zit niet zo veel gezelligs.

Is er iemand die in de buurt van Utrecht woont en wat leuke adresjes weet?
    Heb wel eens ergens leuke high tea gehad maar weet niet meer waar.

Baal een beetje. Mijn kinderopvang contract ging op 1jan in. Maar op de site waar je uren opstaan helaas nog niks voor deze maand. Had zo gehoopd dat ik snel aan het werk was.
    Het onderwijs heb ik al lang opgegeven. Ben daar al zo'n tijd van thuis....

Mijn vader heeft net de rolgordijnen opgehangen op M. zijn nieuwe kamer. hij had ze ingekort. Nu het bedje nog en gordijnen dan is het klaar.
    Wachten op een actie van de Hema met gratis maken oid. Weet al welke gordijnen het gaan worden.
    M. gaat nu zelf de trap op en kruipt dan direct door naar zijn nieuwe kamer. Daar staat al zijn speelgoed wat niet in de kamer past. Ben benieuwd of hij door heeft dat het zijn eigen kamertje gaat worden.

16. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @lionne, daar zijn ze toch voor?

@roosjuh, mooi dat alles goed was gegaan,
    Hoe vond D het op "school"?

17. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    high teaen in Utrecht? Bij bakkerswinkel :) hebben we met de oktober 2009 mama's ook gedaan.

Ik weet nog niet of ik kom, financieel gezien misschien niet het handigste plan aangezien die maand ook onze nieuwe bank komt, we het kamertje van de oudste gaan doen en ik eind feb naar de 9maandenbeurs ga.

Bijntje, ik ben normaal niet zo op de taalfouten, maar jouw banner maakt het mij heel lastig. Je schrijft 2x verassing met 1 R, het moet verRassing zijn. het verschil:
    ver -- assing (iets dat in as is op gegaan, niet zo leuk...)
    ver -- rassing (iets dat je niet verwacht had, wel leuk!!!)
    sorry, normaal hoor je me er niet over hoor, ik vond deze alleen zo zielig overkomen voor het kindje ;)

Ik moet nog verder bijlezen hoor! Ga ik doen, maar tot zover even.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie, ja zou kunnen :) zeg je niet ff hoi? :p
    waar liep jij dan?

Lionne: gewoon bellen meid als jij je er niet goed bij voelt
    edit: ah maandag pas... hmz das minder. maar als jij aan geeft dat jij het echt niet vertrouwd dan maken ze wel een gaatje voor je vrij hoor.

meeting: hier financieel misschien ook niet haalbaar maar dat zie ik tegen die tijd wel

Bijntje: hij moest eerste uur huilen en daarna kwam ie los en ging ie rustig spelen.

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zo, lodger is geruild. Heb er een eigenmerk prenatal wikkeldeken voor de maxicosi voor terug gekocht en een knalroze deken voor in de wandelwagen bak. Daarna bij de hema(lakentje) en wibra (boxkleed 7,-en slaapzak (nu25%korting) )nog gehaald en dus nu geld over in mn portemonnee van de lodger. Dat boxkleed is niet heel dik maar gebruik m als reserve en voor onder de andere, is t niet zo hard. Verder ramen gewassen, strijk gedaan, auto gewassen. Nu lekker chillen. Vanavond wel leuk is er open avond in het ziekenhuis (hofpoort) voor aanstaande ouders, kan je komen kijken in de kraamkliniek. Dus dat gaan we doen ben wel erg benieuwd aangezien mn voorkeur poliklinisch bevallen is en ik hoop dat het daar kan.

Las nog de onzekerheid van Lionne. Had je dat vd week ook al niet met de 20 weken echo? Dat je je zorgen maakte? Mmm ja voel je niet vreemd om te bellen hoor. Staat bij mij ook op de vk kaart bel gevallen:"als je je zorgen maakt".
    Of las ik nou dat je gebeld hebt maar maandag pas kan komen?...

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Bij Utrecht
    Ik kan pas maandag terecht, maar dinsdag hebben we al een echo. Dus gaan we maandag maar niet.
    Ze zei dat ik geen klachten heb en dat de kans dat er iets mis is, dus heel erg klein is.

Deel Deze Pagina