Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    MMM Dippertje klinkt lekker! Ik zag dat ze op hun site ook recepten hebben, goede tip!

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oooh het komt goed denk ik!! Heeeeeel gave meubelen gezien van steigerhout voor onze jongen.
    Ben nu in mailwisseling met een bedrijf hier vlakbij, stuk goedkoper dan het bedrijf wat ik eerst op oog had

Wie haar vriend zei dat toch dat alles met een reden gebeurd, dat het vaak beter uitpakt?
    Ik denk dat het hierbij ook zo is.

3. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dat kan! Toen ik laatst harde buik had, voelde ik de rand van de baarmoeder iets boven de navel. Dus kan prima... Met controle 2 weken terug had ik BM 2 vingers onder navel.

Heerlijk gevoel hé! Hier ist ook een gezellig kindje! :D

4. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Net vriendin/collega op bezoek gehad. Ik ben heerlijk gemasseerd. Ze heeft vooral mijn rug en zij gedaan en soms zachtjes mijn buikje.

5. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik kies er ook bewust voor om gelijk FV te geven. Dit heeft te maken met mijn eigen onzekerheid. Ik wil weten hoeveel de kleine binnen krijgt. Afkolven is me te kostbaar qua tijd. Eerst half uur afkolven, dan ongeveer half uur voeden. En dat hele riedeltje in het begin na een uurtje onder anderhalf nog een keer. Wie zorgt er ondertussen voor onze Tim? ;)

Dus hier ook weloverwogen keuze voor FV. Niets mis mee... Het gaat ook om mama in dit geval, zij moet zich ook lekker voelen.

6. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Heb je helemaal goed Danielle, gewoon je eigen gevoel volgen! Fijn dat je alweer wat anders op het oog hebt voor het kamertje, volgens mij wordt dit nog veel mooier, steigerhout ziet er altijd heel mooi en robuust uit!

Wij hebben gister nog maar even een korte vakantie geboekt!!! We gaan eind april een midweek naar een bungalowpark in Drenthe. (met ligbad, hebben we nu niet en denk dat dit dan wel welkom is ;) Heb er nu al zin in, nog even lekker met z'n tweetjes weg!

7. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    LOL gister zag ik die nog niet :) dus of ik was scheel of mn email gister naar ze heeft geholpen :D

Ik had het receptje op de bazaar gekregen :)
    Vanavond eet ik de kofte gehaktballetjes :p

8. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    goed bezig! ;)

9. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
  10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Fv: ik geef dus ook fv omdat ik t belangrijk vind dat mijn man ook de fles kan geven zonder dat ik eerst moet kolven ofzo. En damian is ook gezond groot geworden met fv dus maak me geen druk om zn zusje straks :) en inderdaad, omgeving respecteert t niet altijd en hoor veel ongeloof, pech voor ze

Wilde nog ergens op reageren maar weet niet meer wat...
    Net de slaapkamer flink onder handen genomen. De meubels staan op hun plek, alleen nu nog alle baby kleding van damian wassen en kamertje beetje aankleden en we zijn al klaar :)

11. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames meld mee ook weer !!

las iets over fv . ik ga bv geven is bij men meid maar 2 dagen en 2 nachten gelukt maar ga het toch terug proberen . ieder zijn eigen keus en elke keuze die jullie maken is de goede keuze . !

ik heb 6 januari weer een echo gehad alles tip top in orde !! ben wel 5kg afgevallen maar baby maakt het super goed voel hem nu ook goed bewegen en stampjes heerlijk !

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Dag dames, ik ben er ook weer..
    Ook verzuimconsulente ging goed, tja wat willen ze ervan zeggen?
    Merk wel dat elke dag in de auto mijn bekken geen goed doet.

@bv/fv: Ik wil sowieso bv proberen te geven, lukt het niet, dan niet..

@Maagzuur: zit nu aan de cola. Wilde rennies gaan halen, maar cola schijnt ook te helpen. We zullen zien

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie, cola werkt juist niet. Maagzuur is een maag die van slag is en cola is te agressief daarvoor. Tip: melk(producten) en crackers

14. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
  15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    @maagzuur, cola idd niet echt een hulp!
    Pepermunt wil bij mij ook wel eens helpen :)

@roosjuh, dacht dat jij nog geen last had van nesteldrang? :p
    Toch maar druk aan de slag gegaan?

@bv/fv, ik vind het wel belangrijk om BV in ieder geval te proberen! Ik begrijp dat andere mensen kiezen voor (combi met) FV, maar als thuisblijfmama vind ik het ook wel fijn om BV te geven denk ik.. Eerste kindje, dus wie weet krabbel ik straks snel terug haha!

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bijntje haha nee had totaal geen nesteldrang maar onze kamer werd op een gegeven moment echt een opslagplaats. Moest het al heel lang opruimen en was het nu ff zat :p kamer ziet er 100x beter uit zo :D

17. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @borstvoeding, weet nog niet of ik dat ga proberen, naja het is gelukkig iets wat je op het laatste moment nog kan beslissen. Een bus fv heb je toch nodig voor het geval bv niet zou lukken oid. Dus op 1 bus ga ik niet failliet :p

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Maagzuur: cola was inderdaad geen succes.. Melk neemt wel de 'aanvallen' weg..Maar nu is het meer op de achtergrond aanwezig.
    Heb ineens zin om de secretaire te verven, en dat ga ik dan maar doen ook :)

Baby is trouwens heel druk nu:) Ik voel kieteltjes, plopjes en duwtjes :)

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Zit op mn werk alles gelezen:)
    Maar ik hoorde dat renies afgeraden worden sinds dit jaar geen idee of het klopt maar vertelde n vriendin van me..
    Groetjes

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Klaar met verven kylie? :)

Rennies: ja mag gewoon maar niet meer dan 2 per keer en max 4a5 per dag. Beste is melk op kamer temp en crackers. Dit neutraliseerd je maag en komt t wat tot rust

Deel Deze Pagina