Steken:bijna dagelijks, heeft denk k te maken met bandenpijn en de groei van de baby. Vandaag: een soort schildpaddag. Voel me traag, eten gaat niet makkelijk, denk traag, doe traag. Terwijl ik gisteren de haas was!!! Ach ja, misschien gisteren iets te veel gedaan. Vanavond gaan we kijken voor behang en naar een babyzaak voor een paar dingetjes. DE winkels zijn open tot 2100 vanavond.
Ja hé dat denk ik dus ook... En bij de winkel moet het ook handgemaakt worden, het zijn nooit kant en klare meubelen. Heb ik meer vertrouwen in iemand die hier vlakbij in de buurt woont, en waar je persoonlijk contact mee hebt?... Pffff... Moeilijk toch hé!
nee beeb voelt niet als een steek Het voelt als een *plopje* kan het niet anders uitlekken. hmzz kwilde nog wat schrijven maar weenie meer wat...
@ Danielle: Vakman klinkt mij goed in de oren! Idd het persoonlijke contact, snellere levertijd en ook nog eens goedkoper! Allemaal plussen lijkt mij ; )
Whaaa volgens mij voelde ik net de kleine!!!!! Heb al een paar keer gedacht wat te voelen, maar was zo vaag. Maar volgens mij was dit het toch echt! Kom op kleintje nog een keer haha
Hallo dames!! Sorry ben een tijdje afwezig geweest, maar heb wel elke dag bijgelezen hoor! Moet wel op de hoogte blijven natuurlijk...vergeet alleen de helft...pfff @ Roozjuh fijn dat je kleine grote man het weer goed heeft gedaan bij de PSZ..is nooit leuk om weg te gaan terwijl je kind aan het huilen is... Fijn dat hij snel is gaan spelen. Leuk ook dat je spulletjes binnen zijn, je had leuke dingen besteld zag ik toen!! @ Danielle ik zou voor de vakman gaan, ik let altijd wel op de kosten en als je het beiden even mooi vindt dan zou ik niet weten waarom je voor de duurdere versie moet gaan... @ Bellamano fijn is dat he als je de kleine zo goed kunt voelen ook leuk als je het kunt delen!! Als ik in bad lig zie ik het vaak zelfs aan de buitenkant.. vriendlief heeft helaas niet zoveel geduld, maar zal ook vast goedkomen.. Meid geniet er lekker van!! @ aankomen ik bleef een hele tijd hangen op 69 kilo dus was 2 kilo denk ik aangekomen en nu ineens weeg ik 71...ben ik in korte tijd 2 kilo aangekomen!! Ben wel ziek geweest..buikgriep tussendoor dus wellicht dacht mijn lijf daarna...jaaaaa eten opslaan!!!! @ borstvoeding.. Il wilde graag BV geven bij Thijs, maar het kwam maar niet op gang en bleef ontzettend pijnlijk..ook kolven schoot niet echt op.. Hij heeft 2 wkn BV gehad in combi met FV... Ik ben ook niet zo'n oermoeder.. vind het ook erg fijn als mijn vent het een keer s'nachts kan doen en ben best preuts..haal niet overal mijn borst er zomaar uit..heb grote borsten en na de bevalling leken het wel meloenen!! Ik zit nu in dubio..ga ik het weer proberen of maak ik het mezelf makkelijk en kies ik FV al bij voorbaat.. Maar dan krijg ik al gelijk zo'n schuldgevoel...stom he?! Verder hier veel last van bekken..ben bij huisarts geweest en heb verwijzing voor fysio waarschijnlijk bekkeninstabiliteit..kan nog niet eens douchen en me daarna aankleden of ik ben al kapot..niet leuk dus!! Mijn werk deze week ook aantal keren eerder naar huis gegaan..hopen dat fysio gaat helpen!! Ok weer veel te lang verhaal, maar goed ik moest het nog inhalen
Ja echt super, heel bijzonder! Balen van je bekken meid, doe rustig aan en ik hoop dat fysio je zal helpen!
Ja en elke keer dat je het voelt blijft bijzonder! Maar vooral de eerste keren duidelijk voelen is heel speciaal! Helpt ook goed als je je niet zo lekker of fit voelt dat je dan even je beeb voelt en dan weet je waar het voor is.. Dankje ja ik doe rustig aan, maar het is gewoon erg vermoeiend..en niks kunnen doen daar word ik ook een beetje down van. Maar goed inderdaad hopen dat de fysio gaat helpen!
Juffie, ik heb een boek besteld over bekkenproblemen en sinds ik de oefeningen uit dat boek doe is het al minder geworden. Misschien ook iets voor jou? Mijn fysio heeft het boek ook! bol.com | Bekkenpijn tijdens en na de zwangerschap / druk 2, C.M. Röst | Nederlandse... Ik heb het via marktplaats bij iemand gekocht.
Dag dames, ik meld me weer.. @Steigerhoutenkamertje: ik zou voor de laatste optie gaan, alleen maar plussen, maar ik bedenk me net een minpunt: voldoet het wel aan de eisen? Weet niet of er voor een ledikantje ook een keurmerk is? @Baby-voelen: Hier is hij heel druk, vanaf gisteren al. Zat vandaag weer in een cursus toen hij weer bezig was,..moeilijk opletten dan @Hier: 5 dagen heen en weer rijden en cursussen hebben zijn tol geeist, mijn onderkant heeft het opgegeven. Dus ik ga het weekend niet werken..
Kylie goed dat je het aangeeft, maar het is voor Tim. Het is dus echt al een stoere tienerkamer. Met een 90-200 bed.
Heerlijk hé! Dan kan er van alles gebeuren om je heen, maar je bent echt ff alleen met je kleintje dan hé.. Geniet er lekker van!