Juni 2012 mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloempje83, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Goedemorgen dames! (mag het nog net zeggen hihi, lekker uitgeslapen ;) )

Joehoe 17 weken wave!!!

2. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    sociaal pedagische hulpverlener
    nijmegen
    Hello everybody!

Ik heb gisteren weer controle gehad. Alles zag we goed uit! Mijn baarmoeder zat al 2 vingers boven m'n navel. Ik moet alleen misschien worden ingeleid met 38 weken :-S.

@ kleertjes: dinsdag 20 weken echo en dan weten we zeker of t een meisje is. Wil dan kleertjes gaan kopen :D!

@ kwaaltjes:
    - rug is veranderd in de himalaya, echt niet normaal!
    - ook op m'n borsten zitten kleine verstopte poriën
    - soms enorme steek in banden
    - brandend maagzuur
    - lopen als een Pinguin, zo noemt m'n vriend me nu ook
    - al dikke buik, dat is leuk!!
    - dikke tieten! Ook leuk ;) haha

Fijne dag iedereen!

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoihoi!

Anne, fijn dat controle goed was! Hoe komt misschien inleiden met 38 weken?

Cecilia, heerlijk uitgeslapen, lekker!!

Hier blehhhhh! Ik word zo moe van al dat overgeven. Voel me echt een vaatdoek, blehhhh!
    Zo met dochtertje nog ff naar bed, denk niet dat ik kan slapen maar lekker op bed liggen is ook goed.
    Ook met BI, want auwieeee! :(

4. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Ik moet misschien ingeleid worden, omdat ik medicijnen slik waarbij het gevaarlijk kan zijn voor mij als ik uit mezelf ga bevallen. Ik moet namelijk eerder stoppen met het slikken van die medicijnen voordat ik ga bevallen. Als ik ingeleid word weet ik precies wanneer ik ga bevallen en kan ik dus ook gewoon eerder stoppen met de medicatie... Sorry voor de nogal vage uitleg, maar ik wil liever niet (online) verder uitweiden over welke medicatie enz.

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Alles goed nagekeken en goedgekeurd ;)
    Ze is nog steeds een meisje !
    Met 30 wkn weer een groeie echo! Dat wist ik niet

6. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    Wat fijn!!!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Mirri wat fijn dat alles goed was!! En ze nog steeds een meid is ;)

Anne: groot gelijk dat je t niet op internet wilt rond slingeren allemaal

8. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Hallo dames,

Ik doe de 20 weken wave!!!! Op de helft!!

Lees veel over klachtjes van jullie, kan er niet over meepraten, voel me prima. hopelijk gaat het de 2e helft ook zo??!!
    Het enige wat ik heb gehad is dat ik 2x verstopt was, maar werk in de apotheek, dus snel opgelost.

Lekker weekend, zit nog heerlijk in mn pyama, maar moet nog wel boodschappen gaan doen, hopelijk wl manlief even mee.

Manlief wil niet mee ( liever niet) dus nu ga ik met mn moeder, naar de 9 mnd beurs. Kun je dan gelijk over de huishoudbeurs??

Donderdag 20wk echo, spannend!! we weten ook nog niet of we het geslacht willen weten.

Fijn weekend allemaal
    LIefs

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    jeeej op de helft al! donderdag spannend hoor :D
    HHB + 9maandenB. ja kan je beide overheen, loopt in elkaar over

10. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Goede middag allemaal !!!

de film was echt gaaf zeg !!! Alleen ik ga voorlopig niet meer naar de film want ik kon mijn draai niet vinden in mijn stoel en kreeg elke keer dat drukkend gevoel in mijn buik omdt ik te lang zat. Maar ja we hadden een gezellige geslaagde avond. We hebben veel gelachen samen...

@ Einneh, Ow dan moet je inderdaad nog lang wachten voordat je het geslacht weet. hiihhii We zijn naar de film The darkest hour (3d) geweest. Zo je huis is weer lekker fris dan ;) Moet bij mij ook nog gebeuren hihiih.

@Juffie, Wooww... jij hebt nog wel veel kwaaltjes zeg, het is een hele waslijst. Ik zie in jouw lijst ook nog wel een paar kwaaltjes staan de ik ook heb hihihi. Ja de dagen gaan uiteindelijk welvoorbij ja hahaah het zijn er nu nog maar 12 ;)

@roozjuh, En lekker uitgeslapen?

@Mirri, alweer 20,5 weken. Dat gaat snel zeg !!! fijn dat het nog steeds een meisje is hahaah

@ evelienJ, ow dat is zo leuk om een kamertjete gaan uit zoeken !!! Mijn vriend en ik vonden dat erg leuk maar we waren ook wel blij toen we het besteld hadden want dan valt er toch een last van je schouders af ahahah. joe hoew 2 weken wave voor jou !!!

Fijne dag allemaal !!!
    Kuss

@ kylie,woow... ik wist eigenlijk nooit niet precies wat de klachten van BI waren, maar nu ik dit lees begrijp ik nog meer hoe vervelend dat is. Veel sterkte...

@lionne, werk ze!!! ik moet vanavond ook weer. Maar dat is maar van 18:00 tot 22:00. dus is altijd zo voorbij..

@cecilia, jij hebt lekker uitgeslape zeg !!! heerlijk een keer.

@anne, Fijn dat je controle weer goed was :) Maar waarom moet je misschien worden ingeleid met 38 weken eigenlijk? Ow ik heb het al gelezen. Wel balen zeg maar ook wel goed dat ze het zo kunnen regelen

@leonie, veel beterschap. ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

11. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    dat is leuk dat we over de 9 mnd + huishoud kunnen!!
    Gezellig een dagje met mams weg.

Ook erg veel zin in het kamertje uitzoeken, heb 2 mooie kamertjes gezien, maar met een enorm prijsverschil, de ene 599, de ander 1199. Even naar de kwaliteit kijken en vind dan dat die van 599 ook prima kan!!
    Nog een weekje wachten.

Liefs

12. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Vnmorgen een echo gehad :) Ben 18+6 zwanger (banner loopt 1 dag achter moet m nog steeds veranderen)

Hoofdje was 19+2
    Buikje 20+2
    Bovenbeentje 18+3

In het grafiekje liepen we weer keurig netjes volgens het gemiddelde lijntje :)
    Was vandaag aan het stuiteren door mn buik, en blijkt dat ik het deze week voor het eerst gevoeld heb.

Na het eten eerder deze week voelde ik 2 plopjes in mn buik en paar dagen terug direct na het zitten vanuit bed ook. Nu was ze vandaag met echo apparaat over mn buik aan het bewegen en toen zag ik het spartelen en voelde ik weer zulk soort plopjes :D Dus ik kon het nu herkennen, was geen darm maar baby :)

Helemaal blij :)

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ch: redelijk uitgeslapen maar werd wakker van mn man die damian straf gaf. kan ie soms iets té hard zeggen en daar werd ik wakker van :p

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    fijn dat de vk en 20weken echo's goed zijn! Merk trouwens dat er veel afspraken niet op de Agenda staan. Willen jullie dat niet of vergeten door te geven? het is natuurlijk geen moeten ;)

ik heb vandaag de huisvrouw uitgehangen. 2wassen gedraaid, vaatwasser, 2 flinke pannen soep (1.5liter tomaat en 4liter groente) boodschappen gedaan, knal roze speen gekocht(yes hij hing er nog!) straks komt mn moeder+man. die zijn bij mn oma geweest waar het nu zo slecht mee gaat. die is vandaag jarig. soepie eten, broodjes en vanavond nog ff de babykleding uitzoeken wat waarschijnlijk morgen zal worden

oja vanavond All You Need Is Love!! :D kijken jullie dat ook? mijn man kijkt zelfs graag mee!!! ;):D

15. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @roozjuh ik heb heel veel echo's dus daar is geen beginnen aan :p

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Meiden even mn frustratie hier neer gooien sry.
    Had mn ma gister aan de foon en ze zei dat ze wilde mee eten dus heb hier zo'n 6liter soep staan en aardig wat bolletjes en beleg voor erbij, hoor ik net van mn broer(die bij hun in auto zit) dat ze net ff wat hebben gegeten... Ligt t nou aan mij of is dat gewoon ronduit onbeschoft en raar? Je gaat toch niet om half 6 wat eten ergens als je bij iemand mee eet?! Nou mn man en ik zitten nu lekker een bakkie soep te eten alvast. Ze zijn er pas over een uur en damian moet nu ook gewoon eten.

17. Anne26

Anne26 Bekend lid

8 sep 2011
    697
    0
    16
    Vrouw
    nijmegen
    @Roozjuh: Ik heb a.s dinsdag mijn 20 weken echo om 16:15 en nieuwe vk afspraak 15 febr. 11:50

Al you need is love wil ik ook zien! Goed dat je het zegt, was t alweer vergeten! Wat betreft je moeder, nee idd niet aardig. Misschien heeft ze t verkeerd begrepen?

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Roozjuh: ja, dat is inderdaad raar..

Het plakken van behang op het kastje is geen succes.. Misschien dat ik het ga proberen met plakplastic en anders maar gewoon verven..

19. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Bah, kon 45 minuten geleden geen eens een boterham met ei op, omdat ik zo snel vol zat. En nu alweer hongergevoel..
    Hoe hoog zit je bm ongeveer met mijn termijn? Hebben ze bij mij nog nooit gevoeld

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    anne: je 20weken echo afspraak stond er al op, vk heb ik erbij gezet.

Moeder: ze zeiden dat ze een klein broodje hadden gegeten dus nog wel wat op konden hier. Ze hebben bakje soep op en bolletje met hema worst. toch nog íets. liep net met ze mee naar de auto en zie verdikkeme dat ze bij de mac zijn geweest! dat noem ik niet ff snel klein broodje... ja broodje hamburger ja.

kylie: neem je nog een eitje ;) Ik denk dat ik zo een uienstokbroodje in de oven gooi met heerlijke knoflooksausje erbij jummmm.

tv: tot half 10 komt er helemaal niks op tv :( wist niet dat all you need zo laat pas kwam.

Deel Deze Pagina